Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
- Anduril
- Test driver

- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
- LamB_17
- Pokročilý

- Příspěvky: 568
- Registrován: 24.07.2010 22:59
- Bydliště: skoro BRNO
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
staci ze tyhle sracky s integralama a derivacema slysim ve skole tady s tim bezte nekamNepér píše:Průměrná spotřeba by se dala sice počítat jako integrál všech dílčích okamžitých spotřeb v určitém intervalu ujeté vzdálenosti, (Recipročně by se okamžitá spotřeba dala počítat jako derivace celkové průměrné.) mnohem jednodušší ale je změřit si celkovou ujetou vzdálenost a počítat celkové množství spotřebovaného paliva (např. z počtu a délky vstřiků). Okamžitá spotřeba se pak nemusí dělat derivací (ono by to bylo i výpočetně náročnější) ale stačí dostatečně zkrátit interval pro výpočet - jako by jste nulovali průměrnou spotřebu např. po vteřině.
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Neper :
Jj, svetom hybe exaktna matematika.
Jj, svetom hybe exaktna matematika.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- černý.fikus
- Nováček

- Příspěvky: 92
- Registrován: 16.04.2008 21:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
kazdopadne 1,0l / h je mi v passatu o dost sympatictejsi, nez ve fokalu 99,9... na to se fakt neda divat 
FoFo II 2.0
-
Hellis
- Nováček

- Příspěvky: 3
- Registrován: 19.05.2010 14:31
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
Pro...Neper i Sedlovec. Oba jste roztomilí a nad diskuzí jsem se velmi pobavil. Rozdíl je pouze v různé inteligenci pri popisování věcí. Samozřejmě Nepér má pravdu a řekl bych, že dosti vysilujícím způsobem to vysvětlil do naprostého podrobna. Mám pouze připomínku k Sedlovec....to jak funguje Octavia, Focus nebo prostě jakýkoli vůz při počítání průměrné spotřeby (tedy L/100km) je jedno jestli stojím, jedu, couvám nebo mám auto na hevéru a točím kola naprázdo. Prostě stejně každý vůz (vybaven lambda sondou - tedy dnes skoro všechny) umí počítat primárně aktuální spotřebu, tedy jakoby aktuální průtok palivovou hadičkou. Vše ostatní už počítá jako kalkulačka a převádí si to na ostatní jednotky za pomoci informace o ujeté vzdálenosti a času.
Já mám Focus II TDCI 2.0 (100kW) a taky tam mám při stání 99.9l/100km ale to jen proto, že holt fordík neumí ukazovat aktuální spotřebu, to by tam byly ony l/h. Nicméně tak i tak se to započítává do celkové průměrné spotřeby. Uff
Já mám Focus II TDCI 2.0 (100kW) a taky tam mám při stání 99.9l/100km ale to jen proto, že holt fordík neumí ukazovat aktuální spotřebu, to by tam byly ony l/h. Nicméně tak i tak se to započítává do celkové průměrné spotřeby. Uff
- karl666
- Nováček

- Příspěvky: 43
- Registrován: 26.03.2011 02:25
Re: Vysoka a stupajuca okamzita spotreba pri neutrali
me teda fofik ukazuje pri stani l/h. jeste jsem udelal testik. ciste bez klimy papa 0.8, s klimou v automatu 0.9, s klimou na plno 1.2, bez klimy plny ventilator 1.1-1.2 a bez klimy ventilator na pulku 0.9-1. vse v l/hod.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti



