Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 06.04.2011 15:51

co je to MIL ??

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od silverwolf » 06.04.2011 16:09

Malfunction Indicator Light, nebo též "Check Engine" či "Motor do dílny"
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 06.04.2011 20:37

... alebo najdrahsia kontrolka v aute.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 06.04.2011 21:11

a kua :oops: :mrgreen: no tak to si pojdem spravit tie rozvody asi pri najblizsom servise :lol: snad to vydrzi, zatial mi to robi ak to tak odhadnem pri kazdom 30-50 startovani...
kolko moze stat taka vymena rozvodov ??

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 06.04.2011 22:00

Nerob paniku, myslel som, ze Ti to robi prakticky stale.
Ked je to po 30. - 50. startovani, tak to neries, pretoze je to nahodny jav, ktory moze byt sposobeny kadecim. Zacni sa tym zaoberat, ked to bude pravidelne pri kazdom druhom - tretom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 06.04.2011 23:04

jaj tak ok :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 27.04.2011 13:02

zacalo mi to chrcat akosi castejsie, povedzme pri kazdom cca 5. startovani. do rozvodov mi este chyba takmer 100 tis km a kedze dovtedy auto urcite planujem predat a nechcem aby mi kupujuci volal ze co mu to tam chrci, tak som volal do servisu (Kois Banovce) a vraj tam uz take nieco mali. tak sa tam pridem ukazat a uvidime co povedia. bud si dam vymenit len tie dve kolecka v tom tivct module (spravne som to pochopil z daneho vlakna ?) alebo dam rovno spravit aj rozvody ak to bude za rozumny priplatok...
budem informovat :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 27.04.2011 13:42

Pokud se rozvody rozebiraji, tak se musi vymenit. Nevraci se uz zpet.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 27.04.2011 13:57

aha jasne :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 27.04.2011 13:59

Kua, nejako skoro. Skratka TiVCT sa akosi "podarilo" :dih: Dufam, ze v motoroch FFIII to uz bude lepsie...

Ozaj, EcoBoost s turbom ma tiez variabil ? Dufam, ze nie.
Naposledy upravil(a) V12 dne 27.04.2011 14:02, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
masky
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 574
Registrován: 04.11.2009 14:32
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od masky » 27.04.2011 14:01

misoo: tak snad to dopadne co nejlíp a nejlevnějš...pak dej vědět jak to probíhalo a na kolik tě to celkem vyšlo, ať vím na co se jednou připravit. :?
Ford Focus II 1.6 TI-VCT 85KW - GHIA r.v. 2005 GALLERY
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 27.04.2011 14:02

V12 : no jo, nechcem nic riskovat. a ta hanba... uz sa ma aj pytaju ci mam diesel... :oops: :puke_r: :lol:
masky : jj, vsetko zadokumentujem, ja dufam ze ma to nebude stat viac ako 300-400 evri :roll:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 27.04.2011 14:04

misoo :
Hraj to na zarucnu opravu, to aj S105L vydrzala dlhsie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 27.04.2011 14:05

misoo píše:V12 : no jo, nechcem nic riskovat. a ta hanba... uz sa ma aj pytaju ci mam diesel... :oops: :puke_r: :lol:
masky : jj, vsetko zadokumentujem, ja dufam ze ma to nebude stat viac ako 300-400 evri :roll:
Zlaty 1.8i / 2.0i.
Ako je kua mozne, ze take popluvane znacky ako Suzuki, Kia ci Hyundai s variabilom problem nemaju ? Zeby uz predbehli automobilovu elitu ???
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 27.04.2011 14:09

auto mam uz skoro 5 rokov, to uz asi neprejde :lol: inac existuje take nieco ze "kulancia" ci ako sa to pise, je to akoby dodatocne uznana konstrukcna chyba aj nad ramec zaruky... normalne si opravu zaplatis a oni to poslu do nemecka na posudenie a ak to uznaju, tak mi vratia prachy. uz take nieco Koisovci realizovali na nejakom starom escortovi tusim :palec_nahoru: skusim sa na to opytat, ale nejako sa na to nespolieham... hold stare auto uz potrebuje sem tam nejaku investiciu. aspon je voci manzelke argumentacia pre kupu noveho ! :wink:

a nejako by som to nezovseobecnoval voci znackam ako takym. moze sa stat ze nakupili zly matros a pri ich testovani sa to neprejavilo. ak vsak reklamacie nepresiahnu nejaky virtualny bod medializacie, alebo bezpecnosti, tak to neriesia... ine znacky maju zas s inymi suciastkami problem neboj :wink:

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti