Klub stocenych kar
-
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 16.04.2011 07:54
- Bydliště: Praha, Trstěnice (SY)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
Sobull: zatím to jde. Mělo by to jít cca 72 hodin od dnešního rána...
Ford Focus 1.8TDCi 74kW Ghia, r.v.2004, tmavě modrá
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Klub stocenych kar
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
To jsem zvedav, jak s tim teda "zatoci". V poslednich letech najit nestocene auto je spis zazrak, takze deklarovanych pouhych 25 % aut se to asi tykat nebude. Dal by me zajimalo, kdo bude v Cechach pak prodavat auta, kdyz vetsina bazarniku pro velke pokuty bud zkrachuje, nebo bude sedet v chladku ...
I kdyz - stat si prece vzdycky nejak poradil a nakonec ty nechutnosti vymytil, stejne jako korupci, verejne rozkradani nebo klientelismus ...

I kdyz - stat si prece vzdycky nejak poradil a nakonec ty nechutnosti vymytil, stejne jako korupci, verejne rozkradani nebo klientelismus ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
proc ? bude se prodavat dál , jen :vitut píše:Dal by me zajimalo, kdo bude v Cechach pak prodavat auta, kdyz vetsina bazarniku pro velke pokuty bud zkrachuje, nebo bude sedet v chladku ...![]()
1/ auta s malo km budou drazsi
2/ zacnou se objevovat auta s vyssím najezdem za cenu dnesních s najezdem kolem 80000km
3/ prestane se plnit sen 95% cechu koupit auto s malo km za polovicni cenu nez je v nemecku
4/ tim padem konci charita
5/ ti co koupili stocene si ho muzou nechat az do ekologicke likvidace nebo pokud to prodaji tak bud priznaji ze je stocene(jsem zvedav jak ale zjistí kolik melo ) nebo se vystavuji riziku pokuty .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
foki píše:proc ? bude se prodavat dál , jen :vitut píše:Dal by me zajimalo, kdo bude v Cechach pak prodavat auta, kdyz vetsina bazarniku pro velke pokuty bud zkrachuje, nebo bude sedet v chladku ...![]()
1/ auta s malo km budou drazsi
2/ zacnou se objevovat auta s vyssím najezdem za cenu dnesních s najezdem kolem 80000km
3/ prestane se plnit sen 95% cechu koupit auto s malo km za polovicni cenu nez je v nemecku
4/ tim padem konci charita
5/ ti co koupili stocene si ho muzou nechat az do ekologicke likvidace nebo pokud to prodaji tak bud priznaji ze je stocene(jsem zvedav jak ale zjistí kolik melo ) nebo se vystavuji riziku pokuty .
Je to jen další výkřik blbosti pražských úředníků, zcela nekompetentních blbů z ministerstva dopravy...Aby někdo mohl bý potrestán za přestupek, musí mu tento být prokázán! "Já s tím nic nedělal, to asi ten Turek v Německu..." - a sou zase fprdeli, pane vachmajstr Hanzelka

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
dobre , pak existuje kupni smlouva kde to bylo koupene a samozrejme bude existovat kupni smlouva treba od dealera , ktery to prodal turkovi s urcitými km , turek to bud prodal dal , samozrejme bude mit kupku s daným stavem a nakonec to skonci v cechach . je to jen o dokazovani .Wolodyjowsski píše:
Je to jen další výkřik blbosti pražských úředníků, zcela nekompetentních blbů z ministerstva dopravy...Aby někdo mohl bý potrestán za přestupek, musí mu tento být prokázán! "Já s tím nic nedělal, to asi ten Turek v Německu..." - a sou zase fprdeli, pane vachmajstr Hanzelka
a pokud budu mit doklad z databaze ford ze je to stocene , tak to bude na tom bazarnikovi aby dokazal ze on to nestocil pokud to neprokaze je to jeho problem .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
Tak nejak jsem to prave myslel. Ceny aut v cizine jsou obecne vyssi nez u nas, protoze cesky trh je falsovanim pokriveny. Ja jsem ochoten akceptovat vyssi cenu, kdyz bude zaruceny stav tachometru. Pak je vcelku jedno, jestli ma tacho 60 tis. km nebo 120 tis. km. Pokud stav odpovida km na tachometru, je riziko fatalnich zavad urcite nizsi. Bezny Cech ale takhle nemysli. Bude vyzadovat vzdy co nejnizsi cenu a co nejnizsi pocet najetych km. Pokud se to zacne nejak kontrolovat, musi logicky ceny stoupnout tak, ze to cesky zakaznik nebude jeste dlouho akceptovat ... Pak bud obchodnik skonci brzo v chladku, nebo na dlazbe.foki píše:proc ? bude se prodavat dál , jen :
1/ ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Klub stocenych kar
S tymto nesuhlasim, pretoze :vitut píše:Pokud stav odpovida km na tachometru, je riziko fatalnich zavad urcite nizsi.
1. auto ma realnych 200k km a toto je aj na tacho, bolo poctivo servisovane
2. auto ma v reale 200k km, na tacho 85k km, bolo poctivo servisovane
Myslim, ze pravdepodobnost poruch je uplne rovnaka.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5807
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Klub stocenych kar
V12 píše:S tymto nesuhlasim, pretoze :vitut píše:Pokud stav odpovida km na tachometru, je riziko fatalnich zavad urcite nizsi.
1. auto ma realnych 200k km a toto je aj na tacho, bolo poctivo servisovane
2. auto ma v reale 200k km, na tacho 85k km, bolo poctivo servisovane
Myslim, ze pravdepodobnost poruch je uplne rovnaka.
Nesouhlasím.

Auto s 85k km na tachometru vyžaduje jiné servisní zásahy, než auto s 200k km na tachometru. To znamená, že riziko, že u stočeného vozu něco zanedbám je o dost vyšší.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Klub stocenych kar
Ano, takymto pohladom na vec mas 100% pravdu. Zabudol som, ze existuju ludia, ktori veria, ze moze existovat 3 rocne auto, ktore ako nove stalo 23k EUR a teraz s 85k km stoji 7k EUR 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
Mel jsem na mysli treba nutnost vymenit rozvodovy remen pri 150 tis. km. Pokud mas na tacho 85 tis. a skutecnost je 200 tis. km, tak je riziko fatalni zavady samozrejme vyssi. Stejne tak dalsi dily, nejen motorove, ale i na podvozku. Zkratka radeji koupim auto se skutecnymi 200 tis. km, ktere bylo pravidelne servisovano a budu pocitat s tim, ze muze prijit nejaka zavada, se kterou stejne musim pocitat, nez abych se upokojil stavem tacho 85 tis. km s tim, ze na vymenu rozvodaku mam jeste hodne casu ... 

S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
foki píše:dobre , pak existuje kupni smlouva kde to bylo koupene a samozrejme bude existovat kupni smlouva treba od dealera , ktery to prodal turkovi s urcitými km , turek to bud prodal dal , samozrejme bude mit kupku s daným stavem a nakonec to skonci v cechach . je to jen o dokazovani .Wolodyjowsski píše:
Je to jen další výkřik blbosti pražských úředníků, zcela nekompetentních blbů z ministerstva dopravy...Aby někdo mohl bý potrestán za přestupek, musí mu tento být prokázán! "Já s tím nic nedělal, to asi ten Turek v Německu..." - a sou zase fprdeli, pane vachmajstr Hanzelka
a pokud budu mit doklad z databaze ford ze je to stocene , tak to bude na tom bazarnikovi aby dokazal ze on to nestocil pokud to neprokaze je to jeho problem .
Jistě, ale otázkou zůstává KDO to bude dokazovat. Benga? Úředníci ve správním řízení? Budou se dotazovat u Turka v Německu?
To jsem fakt zvědavej....

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klub stocenych kar
ja myslim ze to je jednoduche , zjistim ze je stocene , koupil jsem ho v bazaru XY , podam trestni oznameni , bazar XY bude muset dokazat ze to koupil s kilometry s kterými to prodal , treba kupni smlouvou kterou predlozi vysetrovateli , ten pak v ramci EU muze vznest dotaz do nemecka , to neni takový problem to proverit , stale to my resime jako fyzická osoba , pokud to pujde v urovni vysetrovani tak ty informace tam budou , a myslim ze se najde plno firem ktere za uplatu toto budou zjistovat , vzdyt nejake procento z pokuty za snahu stoji . a verim par pokut a kazdej si zacne davat pozor .Wolodyjowsski píše:
Jistě, ale otázkou zůstává KDO to bude dokazovat. Benga? Úředníci ve správním řízení? Budou se dotazovat u Turka v Německu?
To jsem fakt zvědavej....
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Klub stocenych kar
vitut :
Ja som vedome kupoval stocene auto podla hesla - diesel s 200k km je prave idealne zabehnuty. To, ze tato hlaska platila pre mechanicke cerpadla a trysky som ale nevedel (2 roky som jazdil na Escu 1.8TD 51kW a nevedel, co je problem s motorom), za tuto nevedomost budem teraz platit. Co som dalej nevedel bolo, kolko mu dali dole. Ratal som, ze ma 200k v reale (dnes by som diesel s takymto najazdom na 99% nekupil), no ukazalo sa, ze malo 137 tisic. Na rozdiel od inych bolo v luxusnom stave, neburane, nekradnute, neutopene a neskladane. A nemalo DPF. Kedze nejake tie vedomosti mam, ihned slo na vymenu rozvodu. Skoda, ze som vtedy nepoznal pravdu o realnej zivotnosti commonrailu a dvojhmoty. S pripadnou vymenou turba a dalsich nemalych investicii som pocital a mal na to rezervu - ved kto po slabych 3 rokoch preda auto za 1/3 obstaravacej ceny ? Ze nie je OK minimalne jeden zo vstrekovacov som zistil az pri minusovych teplotach, ked hned po natoceni cca 10s kolisali otacky a motor mal nepravidelny chod. Najprv som to daval za vinu zhavicom, no po ich komplet vymene bolo jasne, kolka bije. Ale - technicakovych 203 urobi, do nudzaku pod plnym plynom nehadze a aj dvojhmota zatial zaklepe iba pri tvrdom preradeni. Dokonca v kopci je Plechac o chlp rychlejsi ako Prassat 2.0TDI CR 103kW
. Takze po tejto stranke spokojnost. Ma len jedinu chybu - neda sa uz predat za rozumnu cenu prave preto, ze neexistuje servisna knizka a doklad o mnou hradenych opravach (turbo, rozvody atd) - nechal som to urobit bez papierov, bolo to lacnejsie o 1/5. Bol som skratka lakomy a teraz sa mi to vratilo ako bumerang.
Prave preto treba k nakupu auta pozvat niekoho technicky zdatneho.
foki :
Polovica policajtov z DI "sa vezie" v dovazanych autach, myslis, ze bude v ich zaujme nieco vypatrat ? Na Slovensku ako na zlatom podnose predlozili policajtom jasny dokaz o podvode pri predaji nejakeho Porsche. A vysetrovatel skonstatoval, ze sa skutok nestal !!! Okrem toho sa redaktorom ktosi vyhrazal, aby sa v tom nerypali. Ani na toto chlpaci nereagovali.
Ja som vedome kupoval stocene auto podla hesla - diesel s 200k km je prave idealne zabehnuty. To, ze tato hlaska platila pre mechanicke cerpadla a trysky som ale nevedel (2 roky som jazdil na Escu 1.8TD 51kW a nevedel, co je problem s motorom), za tuto nevedomost budem teraz platit. Co som dalej nevedel bolo, kolko mu dali dole. Ratal som, ze ma 200k v reale (dnes by som diesel s takymto najazdom na 99% nekupil), no ukazalo sa, ze malo 137 tisic. Na rozdiel od inych bolo v luxusnom stave, neburane, nekradnute, neutopene a neskladane. A nemalo DPF. Kedze nejake tie vedomosti mam, ihned slo na vymenu rozvodu. Skoda, ze som vtedy nepoznal pravdu o realnej zivotnosti commonrailu a dvojhmoty. S pripadnou vymenou turba a dalsich nemalych investicii som pocital a mal na to rezervu - ved kto po slabych 3 rokoch preda auto za 1/3 obstaravacej ceny ? Ze nie je OK minimalne jeden zo vstrekovacov som zistil az pri minusovych teplotach, ked hned po natoceni cca 10s kolisali otacky a motor mal nepravidelny chod. Najprv som to daval za vinu zhavicom, no po ich komplet vymene bolo jasne, kolka bije. Ale - technicakovych 203 urobi, do nudzaku pod plnym plynom nehadze a aj dvojhmota zatial zaklepe iba pri tvrdom preradeni. Dokonca v kopci je Plechac o chlp rychlejsi ako Prassat 2.0TDI CR 103kW

Prave preto treba k nakupu auta pozvat niekoho technicky zdatneho.
foki :
Polovica policajtov z DI "sa vezie" v dovazanych autach, myslis, ze bude v ich zaujme nieco vypatrat ? Na Slovensku ako na zlatom podnose predlozili policajtom jasny dokaz o podvode pri predaji nejakeho Porsche. A vysetrovatel skonstatoval, ze sa skutok nestal !!! Okrem toho sa redaktorom ktosi vyhrazal, aby sa v tom nerypali. Ani na toto chlpaci nereagovali.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Re: Klub stocenych kar
pripad s Porsche Cayenne bol v TV...ak je zaujem, treba to posuvat vyssie na sud a nie nejakym policajtom apod...o vyhrazani tiez padla rec, ale aj tak redaktorom fandim (tusim to bol Karolyi z Markizy)
este by bolo celkom fajn ak by sa stocenie tacho nasledne kvalifikovalo ako umyselne ublizenie na zdravi (dufajme, ze nie v spojitosti "s nasledkom smrti") kedze kilometrov tam bolo viac nez dost a ak sa nieco za jazdy poserie, co malo byt vymenene uz davno...
este by bolo celkom fajn ak by sa stocenie tacho nasledne kvalifikovalo ako umyselne ublizenie na zdravi (dufajme, ze nie v spojitosti "s nasledkom smrti") kedze kilometrov tam bolo viac nez dost a ak sa nieco za jazdy poserie, co malo byt vymenene uz davno...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host