Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 27.04.2011 18:22

Myslim, ze sa tomu hovori KVITANCIA, kolega si ju uplatnil pol roka po skonceni zaruky na HTP. Vdaka hromade technickych problemov toho trojvalca mu podpalilo ventily a hlava sa ohla. Dostal komplet novu a cuduj sa svete - zadarmo, Skodovka to uznala ako konstrukcnu vadu. A to ich k tomu ani nemusel tlacit. Je ale pravda, ze auto malo nalietanych 33 tisic km a zaruka padla na case.

Za pokus to stoji aj v Tvojom pripade. No Hematolog mal problem s tecucou vodnou pumpou a vybodli sa nanho.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 27.04.2011 21:21

jj moze byt, uvidime. pojdem tam asi buduci tyzden (cakam kym mi nalakuju bocne listy) :)

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 28.04.2011 00:00

V12 píše:Kua, nejako skoro. Skratka TiVCT sa akosi "podarilo" :dih: Dufam, ze v motoroch FFIII to uz bude lepsie...

Ozaj, EcoBoost s turbom ma tiez variabil ? Dufam, ze nie.
Z tych informacii co mam, som to pochopil tak, ze na tivct dali turbo a prevrtali mu 4diery na priamy vstrekovac. Je mozne, ze sa pohrali s tym variabilom, ale preco to potom uz neriesili od roku 2006? Proste Ford (a Opel) a motory a clovek musi byt vzdy na pozore.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 28.04.2011 20:44

Nicco :
Motor TiVCT podla vsetkeho nie je Fordi vynalez. Nie je to pokrocily upgrade povodnej Yamahy (Zetec) ? Mechanika variabilu pochadza od Densa, cize opat mimo Fordu.

Jj, korea (1.6 CVVT) a japoncici (Valvematic) to istia :|

Misoo :
Daj vediet, ako si dopadol. Pohravam sa s myslienkou na FFII 1.6i Classic Plus. Viem, je to mnou osobne x krat opluta dychavicna leniva a zrava jedna-sestka, no bol by to novy voz, ziadna jazdenka. Ked sa ale k danemu problemu postavia chrbtom, mozem sa na Ford vykaslat, za takmer rovnaku cenu je Hyu 1.6 CVVT. BTW, zajtra sa idem pozriet do ich salonu...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 28.04.2011 20:56

V12 : nemozes postavit vyber auta na par poruchach a urcite sa neviaz na to ako poriesia mna. ak ma vybavia zle, pojdes smelo do 1.6 a just sa ti tam nieco uplne ine moze pokazit. alebo naopak... :D

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od georgi » 29.04.2011 00:13

tak... vezmi tuto opravu ako planovanu udrzbu a dan za 92kw (pardon, papierovo 85).
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 29.04.2011 08:51

no, tak nejak to aj beriem. nie sice za vyssi vykon, ale ako beznu poruchu, ktoru treba vyriesit a hotovo. ja som mal kedysi C4 a aj tak 4-5 rocna bezporuchovost focusa je pre mna nieco neuveritelne pozitivne :palec_nahoru: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 29.04.2011 12:47

Jj, daj to spravit a mas pokoj na dalsich 60k km...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 29.04.2011 14:08

tj. dalsich 5 rokov :D

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 29.04.2011 15:35

Možná, že životnost nově dodávaných rozvodových kol bude vyšší. Nebo snad známě někoho, kdo to má na výměnu podruhé?
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 29.04.2011 20:25

V12 píše:Nicco :
Motor TiVCT podla vsetkeho nie je Fordi vynalez. Nie je to pokrocily upgrade povodnej Yamahy (Zetec) ? Mechanika variabilu pochadza od Densa, cize opat mimo Fordu.
...
Niekde som cital, ze je to uplne iny motor s inym vrtanim aj blokom motora. Bolo mi to divne, lebo mi prislo logicke, keby prerobili hlavu na yamahe a tym by dosiahli o pol deci mensej spotreby. (V skutocnosti je ta spotreba o poldeci vyssia).
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Kaizer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 173
Registrován: 20.01.2010 00:38
Bydliště: Česká Třebová

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Kaizer » 10.05.2011 00:44

Čeká mě výměna oleje a tak budu potřebovat filtr.U Charouze mají teďko slevu na všechny filtry 25 procent a tak bych koupil originál.Jaké je katalogové číslo pro filtr na 1.6 a je stejný pro obě verze 74 a 85 kW nebo má každá verze svůj? Nerad bych,aby mě prodali něco nevhodného.Díky.
Audi A7 Sportback 3.0 BiTDI 2016 současné
Mondeo Liftback Titanium 2008 1.8TDCI 92kW. Chip Camp Performance 100KW/365NmSoučasnost
Focus II 1.6 Ti-VCT combi Titanium 2005.Chip 104KW/175Nm
ObrázekMinulost

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 19.05.2011 08:48

taakze som tam bol a potvrdila sa porucha na tych kladkach (mozno len na jednej, ale aj tak treba vymenit obe) co riadia vacku, ci tak nejak... proste to co sa tu pisalo... vraj to neni "zivotu nebezpecna zavada", ale moze sa stat ze mi bude vyblikavat nejaka kontrolka, ze moze motor obcas stracat vykon, cukat... takze servisak radil urcite vymenit...
celkova oprava brathmmm bude cca 500 evri vo forde :bebng:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 19.05.2011 10:40

Keby sa vsetci majitelia TiVCT, ktori museli riesit tento problem okolo 80-100 tisic km spojili, mozno by presvedcili Forda, aby to uznal ako konstrukcnu vadu - cize oprava zadara, alebo so zlavou.
... Uuuuaaaaaa, uz som sa prebudil... :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 19.05.2011 14:42

Nějaký starší článek, trocha teorie neuškodí :)
Ford Duratec 1,6 Ti-VCT (85 kW)
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti