Filtr pev.částic tdci+emise od str162
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 04.06.2011 11:48
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Můžete mi prosím pomoc ? Mam f.focus 1,6 Tdci 80kw.2006 a nechal jsem si vyříznout a následně softwarově upravit filtr pených částic firmou chip-tuning v Kladně.Asi měsíc po zákroku mi začal vypadávat výkon.Vždycky,když se motor zahřeje, tak při přeřazování na vyšší rychlostní stupen je tak 500 otáček bez výkonu a pak se zase chytne.Je uplně jedno z který rychlosti přeřadíte.Zkoušel jsem i hodně velký otáčky a je to uplně stejné.Celkové když je motor zahřátej,tak je to auto slabší.Zajímavý je, že za studena to jezdí krásně a jak se zahřeje, tak to začne vynechávat.A já si vůbec nevim rady.Slyšel jsem něco o EGR ventilu,ale nevim.Počítač mi nic nehlásí.Nemohlo se stát něco při tom vyjmutí filtru?Můžete mi prosim poradit kam se můžu obrátit? Turbo mam uplně nový,tak doufám, že to je z obliga.Předem moc děkuji.Budu vděčnej za jakoukoli radu
josef.stibor@gmail.com
josef.stibor@gmail.com
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
To s tym filtrom moze byt iba nahoda a moze to robit viac veci od elektriky, cez egr, cerpadlo a mozno aj to turbo. Ak teda nema nikto skusenosti presne s tymto, tak ja by som zacal nacitanim chyb na diagnostike, pripadne jazdou s pripojenym pocitacom...
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak tak, další úlitba ekofašistům. Kolega z práce měl problémy s Peugeotem 1007 (nebo Citron,nevim, proste PSA) a v servisu si řekli o 10k za nové EGR (Exhaust Gas Recirculation) na autě tržní hodnoty 70t. Tedy mají to i některé benzíňáky.Raada píše:EGR dle meho nazoru navraci cast vyfukovych plynu zpet do valcu a tim by melo dochazet k nizsim emisim. Tak nejak jsem to pochytil...
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Hm.Zřejmě Vám to softwarově dokur... záruka,jet do fa. chip-tuning v Kladně.josefo píše:Můžete mi prosím pomoc ? Mam f.focus 1,6 Tdci 80kw.2006 a nechal jsem si vyříznout a následně upravit filtr pených částic firmou chip-tuning v Kladně.Asi měsíc po zákroku mi začal vypadávat výkon.Vždycky,když se motor zahřeje, tak při přeřazování na vyšší rychlostní stupen je tak 500 otáček bez výkonu a pak se zase chytne.Je uplně jedno z který rychlosti přeřadíte.Zkoušel jsem i hodně velký otáčky a je to uplně stejné.Celkové když je motor zahřátej,tak je to auto slabší.Zajímavý je, že za studena to jezdí krásně a jak se zahřeje, tak to začne vynechávat.A já si vůbec nevim rady.Slyšel jsem něco o EGR ventilu,ale nevim.Počítač mi nic nehlásí.Nemohlo se stát něco při tom vyjmutí filtru?Můžete mi prosim poradit kam se můžu obrátit? Turbo mam uplně nový,tak doufám, že to je z obliga.Předem moc děkuji.Budu vděčnej za jakoukoli radu
josef.stibor@gmail.com

Tohle nemůžou dělat amatéři,takovou prácičku musí dělat někdo,kdo má velké zkušenosti,(FAPOFF.CZ)jinak nastane problém.


PS:REKLAMOVAT,REKLAMOVAT,RAELAMOVAT,REKLAMOVAT,REKLAMOVAT,REKLAMOVAT,!!!!!!!!!!!!!
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Treba bojkotovat diesle s DPF tohto typu. Inak to nevidim. Pretoze ked mam pocas planovanej zivotnosti auta 200k km oficialnou cestou nasypat do DPF a aditiva cca 2500 EUR podla cennika Forda a nehumplovat auto amaterskym defapom niekde u nejakeho pofiderneho tu(z/n)nera, vyhoda nizsej spotreby oproti benzinaku je v cudu. Dalsi dobry dovod na kupu 1.8i ci 2.0i a to skor, kym nevymru. Inak pozeral som cenniky Renaultu a ti experti zacali davat do Fluence atmosfericky dvojliter
! V dnesnej downsizingovej oturbenej dobe je to cosi nevidane. Tu ale asi ide predovsetkym o cenu.

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Jenze kdyz budes "bojkotovat" DPF treba u Focuse, tak se ti velmi smrskne nabidka / ponuka at novych, tak zanovnich vozu. A kdyz se ti k tomu jeste pripoji pozadavky na vybaveni, stari, cenu, stav, tak ze 100 aut v nabidce ti zbydou tak oci pro plac.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ano, to je pravda. A preto su na vyber iba 2 moznosti :
1. kupovat iba benzinaky
2. kto trva na naftaku, bude musiet zmenit stajnu
Ja osobne radsej budem plakat pri tankovani benzinu, ako sa jedovat s DPF. Alebo pokojne a bez placu zmenim stajnu
1. kupovat iba benzinaky

2. kto trva na naftaku, bude musiet zmenit stajnu

Ja osobne radsej budem plakat pri tankovani benzinu, ako sa jedovat s DPF. Alebo pokojne a bez placu zmenim stajnu

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Sice nevim co je stajna, ale asi neco jako stáj? Proč si myslíš, že si tím pomůžeš? Filtry mají i ostatní značky a třeba u VW jsou s tím snad ještě větší problény.
Ano DPF je kurvidlo na hovno, ale prostě bez něj to nepůjde. Nakonec je to součástka s nějakou životností a nějakou cenou, tak k tomu musí kupující přistupovat. Když je po něm, tak ho vyměním/vyříznu a jezdim dál.
Ano DPF je kurvidlo na hovno, ale prostě bez něj to nepůjde. Nakonec je to součástka s nějakou životností a nějakou cenou, tak k tomu musí kupující přistupovat. Když je po něm, tak ho vyměním/vyříznu a jezdim dál.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ja bych spis hledal zpusob, jak se ho efektivne zbavit.
Za tyden jedu znova do fap--off, abych si nechal nahrat novy FW (ten co mi tam dali puvodne se mi moc nezda). Taky se tam zeptam, jestli ma byt moje hadicka od filtru prorizla a zaslepena nebo ne. Dam vedet.
Za tyden jedu znova do fap--off, abych si nechal nahrat novy FW (ten co mi tam dali puvodne se mi moc nezda). Taky se tam zeptam, jestli ma byt moje hadicka od filtru prorizla a zaslepena nebo ne. Dam vedet.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Su auta vybavene DPF s pridavnym vstrekovacom nafty. Tie problemy nemaju. Robi to myslim BMW a postupne sa pridavaju dalsie a dalsie firmy. Koniec koncov aj Ford uz ma cDPF, ako to ale funguje, neviem. V katalogu som si ten pridavny vstrekovac nevsimol.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No jistě bude se to zlepšovat. Ale v době vzniku těhle motorů na tom ostatní nebyli o moc líp.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 30.06.2011 18:25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Zdravim, chcel by som sa spytat ci niekto nevie o firme niekde na strednom slovensku, idealne v okoli Prievidze, kde by ma tohto DPF-skvostu natrvalo zbavili? Vdaka.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
cDPF = s aktivním povrchem bez aditiv - model Ka, Fiesta, Ford Mondeo, Kuga, S-Max/Galaxy 2.0, Transit (přední pohon)V12 píše:Su auta vybavene DPF s pridavnym vstrekovacom nafty. Tie problemy nemaju. Robi to myslim BMW a postupne sa pridavaju dalsie a dalsie firmy. Koniec koncov aj Ford uz ma cDPF, ako to ale funguje, neviem. V katalogu som si ten pridavny vstrekovac nevsimol.
aDPF = s aditivy do paliva pro urychlení regenerace - Focus/Cmax
vDPF = bez aditiv, s aktivním povrchem a tryskou pro odpar paliva přímo do výfukového potrubí - S-Max/Galaxy 2.2, Connect, Transit (zadní pohon)
Cena výměny úzce souvisí s variantou systému a od ní se odvíjející ceny materiálu (aDPF Focus/C-Max = 13.000 Kč, cDPF Galaxy = 18.000 Kč, vDPF Galaxy = 32.500 Kč). Práce je v řádu 1.000 Kč. Cena jednoho doplnění aditiv se může pohybovat v řádu 4.000 Kč včetně materiálu.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Já se divím,že už toho benzína dávno nemáš.V12 píše:Ano, to je pravda. A preto su na vyber iba 2 moznosti :
1. kupovat iba benzinaky![]()
2. kto trva na naftaku, bude musiet zmenit stajnu
Ja osobne radsej budem plakat pri tankovani benzinu, ako sa jedovat s DPF. Alebo pokojne a bez placu zmenim stajnu

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Z 2 jednoduchych dovodov :
1. pretoze mi ten naftak BEZ DPF zatial sluzi
2. hladam slusnu nahradu, nie nejaky nalesteny vrak z AAA, akych su desiatky
Ciel je velmi blizko. Uz sa tesim, kedy dam tym mojim kachliam zbohom.
1. pretoze mi ten naftak BEZ DPF zatial sluzi
2. hladam slusnu nahradu, nie nejaky nalesteny vrak z AAA, akych su desiatky
Ciel je velmi blizko. Uz sa tesim, kedy dam tym mojim kachliam zbohom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host