
LPG - montáže a zkušenosti sem...
- jimm
- Zkušený
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: Názor na přestavbu LPG
Lpg ano,za 700 48l to je hodně velký důvod proč jezdit na lpg. 

ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
- Ota
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vavřinec, KH
Re: LPG - výrobce AC
Hmmm.... Tak po ujetí 4000 km od opravy hlavy motoru, objevil se dnes ráno nepravidelný volnoběh, klesl výkon, a... Rozsvítilo se oranžový světýlko motoru na palubce. Asi ve mně brzo bouchnou saze 

Byl: FF2 5dv., 1.6 , ročník 2007, benzín+LPG holandský AG Autogas SGI, dosti tmavě modrý, asi tak 74kW.
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
Oto nestraš!!!
Já v poslední době pozoruju, že mi po startu auto na benzín trošku pocukává než se chytne, po přepnutí na LPG vše O.K.
Domnívám se, že je to tím, že benzín je tam moc dlouho a kdoví jaké kvality - dotankovávám jen na Benzině nebo Slovnaftu. Dnes jsem měl dokonce pocit, že jsem slyšel jakoby ranu z výfuku nebo od motorového prostoru ... těžko říct. Žádný kontrolky nesvítí a autí jezdí kultivovaně.
Já v poslední době pozoruju, že mi po startu auto na benzín trošku pocukává než se chytne, po přepnutí na LPG vše O.K.
Domnívám se, že je to tím, že benzín je tam moc dlouho a kdoví jaké kvality - dotankovávám jen na Benzině nebo Slovnaftu. Dnes jsem měl dokonce pocit, že jsem slyšel jakoby ranu z výfuku nebo od motorového prostoru ... těžko říct. Žádný kontrolky nesvítí a autí jezdí kultivovaně.
- Mošna
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.07.2008 10:28
- Bydliště: Olomouc
Re: LPG - výrobce AC
Tak Miro, taky nechcu strašit, ale takové rany z prostoru motoru slýchávám zřídka také. Na benzín mi to jezdí ne moc dobře (za studena, než se to přepne na plyn), protože mi asi umřel katalyzátor a tedy lamda2 hlásí špatné hodnoty a podle toho je ovlivněná adaptační tabulka bohatosti směsi, nebo alespoň tak si to vysvětluju. Na plyn to jezdí OK. Mám na plynu najeto cca 20.000 km. Čeká mě přetěsňování gufírek ventilů, protože to žere moc oleje a s tím jsem si i spojoval ty rány (laický pohled). Občas mi to totiž při startu z výfuku začudí, jako z V3Sky. Tak jsem zvědavý jak se to bude vyvjíjet.
-
- Junior
- Příspěvky: 251
- Registrován: 17.12.2008 15:19
- Bydliště: Královehradecký kraj
Re: Názor na přestavbu LPG
Taky bych přidal svoje zkušenosti s LPG....
Asi před deseti lety jsem prodal escorta abych koupi felicii na montáž LPG, že to byla chyba kvůli jizdním vlastnostem, to je bez diskuze. Jenže dvojnásobná cena rozdílu montáže do forda či do škodovky pro mě tenkrát byla nezaplatitelná. Felicie najela na benzín asi 1tis km a od te doby jezdí dodnes na LPG, nyní jako druhé auto v rodině. Už na LPG namotala víc jak 200tis takže, se několikrát zaplatila.
Poté jsem koupil focuse, 1.6 viz popis. A dlouho jsem váhal nad LPG. Spoustu lidí mi to rozmlouvalo, že do forda to nemám dávat. Jenže jak běžel čas, km přibývaly a cena benzinu šla pořád nahoru, tak jsem to tam nechal taky namontovat navzdory různým názorům.
A výsledek? Nechal jsem to montovat když auto mělo cca 130tis, jezdil jsem s nim ještě další 2,5roku a najel dalších cca 90tis. A rozhodně se to vyplatilo, hlavně finančně.
Jediné co si člověk musí pořádně vybrat je, kde mu to namontují. To je nejdůležitější, není servis jako servis!!! A taky je to dost citlivé na kvalitu LPG. Teda aspoň to moje bylo, jakmile jsem vzal u ČS ONO tak jsem měl jistotu že než dojedu nádrž (měl jsem 60l) tak pojedu do servisu se svítící kontrolkou "check engine".
Takže pokud máte někdo dotaz, neváhejte psát SZ, rád se pokusím zodpovědět případné dotazy.
Hodně zdaru při rozhodování.....
Asi před deseti lety jsem prodal escorta abych koupi felicii na montáž LPG, že to byla chyba kvůli jizdním vlastnostem, to je bez diskuze. Jenže dvojnásobná cena rozdílu montáže do forda či do škodovky pro mě tenkrát byla nezaplatitelná. Felicie najela na benzín asi 1tis km a od te doby jezdí dodnes na LPG, nyní jako druhé auto v rodině. Už na LPG namotala víc jak 200tis takže, se několikrát zaplatila.
Poté jsem koupil focuse, 1.6 viz popis. A dlouho jsem váhal nad LPG. Spoustu lidí mi to rozmlouvalo, že do forda to nemám dávat. Jenže jak běžel čas, km přibývaly a cena benzinu šla pořád nahoru, tak jsem to tam nechal taky namontovat navzdory různým názorům.
A výsledek? Nechal jsem to montovat když auto mělo cca 130tis, jezdil jsem s nim ještě další 2,5roku a najel dalších cca 90tis. A rozhodně se to vyplatilo, hlavně finančně.
Jediné co si člověk musí pořádně vybrat je, kde mu to namontují. To je nejdůležitější, není servis jako servis!!! A taky je to dost citlivé na kvalitu LPG. Teda aspoň to moje bylo, jakmile jsem vzal u ČS ONO tak jsem měl jistotu že než dojedu nádrž (měl jsem 60l) tak pojedu do servisu se svítící kontrolkou "check engine".
Takže pokud máte někdo dotaz, neváhejte psát SZ, rád se pokusím zodpovědět případné dotazy.
Hodně zdaru při rozhodování.....

Ford Focus II 1.6TDCi kombi r.v.2010.05 - sea grey
Ford Mondeo III 2.2TDCi 5dv r.v.2005.12 - modrá octane -> prodáno
Ford Focus I 1.6i 16V ZETEC r.v.2001 sedan + LPG -> prodáno
Ford Mondeo III 2.2TDCi 5dv r.v.2005.12 - modrá octane -> prodáno
Ford Focus I 1.6i 16V ZETEC r.v.2001 sedan + LPG -> prodáno
- Ota
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vavřinec, KH
Re: LPG - výrobce AC

Motor zas nemá tlaky, hlava je ale v pořádku. Je to níž, kroužky, a možná načatej spodek.
Nevím, co k tomu víc říct. Dneska se mají vycenit s nabídkou, ale pochopitelně polomotor atd.
Ách jo

Byl: FF2 5dv., 1.6 , ročník 2007, benzín+LPG holandský AG Autogas SGI, dosti tmavě modrý, asi tak 74kW.
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
- jimm
- Zkušený
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: LPG - výrobce AC
Mě to dělalo taky,odešla me lamda po výměně ok,měl jsem špatně seřízený flasch,po přidání plynu mě to začoudilo a půl litru bylo v píči,no a zároveň mě odešla lamba od tý doby mě to na benzín po startu vynechávalo,střílelo ze sání, prostě nouzák,po výměně lamba ok.Mošna píše:Tak Miro, taky nechcu strašit, ale takové rany z prostoru motoru slýchávám zřídka také. Na benzín mi to jezdí ne moc dobře (za studena, než se to přepne na plyn), protože mi asi umřel katalyzátor a tedy lamda2 hlásí špatné hodnoty a podle toho je ovlivněná adaptační tabulka bohatosti směsi, nebo alespoň tak si to vysvětluju. Na plyn to jezdí OK. Mám na plynu najeto cca 20.000 km. Čeká mě přetěsňování gufírek ventilů, protože to žere moc oleje a s tím jsem si i spojoval ty rány (laický pohled). Občas mi to totiž při startu z výfuku začudí, jako z V3Sky. Tak jsem zvědavý jak se to bude vyvjíjet.
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
- Ota
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vavřinec, KH
Re: LPG - výrobce AC
Tak zase zdravím,
s novinkama s mýma trablema.
Fíkovi se nechce jezdit, a polomotor by byl nejdřív koncem září. Prej nestíhají vyrábět. Ale cena opravy u Forda jak jinak - velmi vysoká.
Myslím, že tím skončil můj plynový experiment, s nejasným závěrem...
Tož tohle autí prodám, a koupím nové. Ale vrátím se k naftě a né na plyn.
Čímž nechci LPG zatratit, to rozhodně ne. Na normální ježdění je to fajn, i dlouhodobě. Ale není to pro můj nájezd, který navíc je hodně dálniční což znamená na hranici výkonu motoru- byť s citem.
Pokud někdo jezdí tak do cca 25tis ročně, tak je myslím ta volba ideální.
Nebýt téhle fatální poruchy, LPG skutečně šetří náklady dost výrazně.
Tož asi tak.
Myslím, že se brzo na tomhle fóru přestěhuju do jiného chlívečku
))
s novinkama s mýma trablema.
Fíkovi se nechce jezdit, a polomotor by byl nejdřív koncem září. Prej nestíhají vyrábět. Ale cena opravy u Forda jak jinak - velmi vysoká.
Myslím, že tím skončil můj plynový experiment, s nejasným závěrem...
Tož tohle autí prodám, a koupím nové. Ale vrátím se k naftě a né na plyn.
Čímž nechci LPG zatratit, to rozhodně ne. Na normální ježdění je to fajn, i dlouhodobě. Ale není to pro můj nájezd, který navíc je hodně dálniční což znamená na hranici výkonu motoru- byť s citem.
Pokud někdo jezdí tak do cca 25tis ročně, tak je myslím ta volba ideální.
Nebýt téhle fatální poruchy, LPG skutečně šetří náklady dost výrazně.
Tož asi tak.
Myslím, že se brzo na tomhle fóru přestěhuju do jiného chlívečku

Byl: FF2 5dv., 1.6 , ročník 2007, benzín+LPG holandský AG Autogas SGI, dosti tmavě modrý, asi tak 74kW.
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: LPG - výrobce AC
To byl přesně ten důvod proč jsem ustoupil od montáže do 1.6 a skončil v chrochtovi (dálnice).
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 102
- Registrován: 02.01.2009 18:42
- Bydliště: Přerov
Re: LPG - výrobce AC
Pro Oto kolik má fík najeto skutečně, kolik na plyn, podpálené ventily- zanedbaná údržba .Na spodek motoru LPG nemá žádný vliv mazáno olejem zespod.Měřil jsi po opravě kompresní tlaky motoru.Nech opravu hlavy zkontolovat jiným mechanikem po opravě si ventily sednou a musí se znovu zkontrolovat případně seřídit, bral ti motor olej.
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001
Re: LPG - výrobce AC
Ahoj, kluci řeknětě mi fakt na rovinu, jestli mam jít do LPG nebo ne ... už druhý měsíc na to šetřim a pokud to nemá smyl, kvůli poruchám a starostem, tak ty pěníze investuji jinam ...
Mam Fočuse 09 1,6 benzin a chtěl bych to kvůli ceně mé plné nadrže, což je ted šílená a budu se stěhovat a tím padem všude dojíždět a prej se utlumí i motor, rád bych tomu všemu věřil, ale prostě ta investice je veliká a nemam moc štěstí na nové věci, vše se mi vždy rozbije po nějaké době
Nemá smysl nějak rozepisovat, četl jsem vaše stránky asi do 15 a pak už jen konec a nějak mě to čím dál více odpuzuje a říkám si, zaplat si to co sis koupil ... to znamená že 1,6 benzín už nikdy, ale člověk si nevybere
- Jak tady zaznělo: mam nabídky od ( velice pěkně rozepsáne info v mailu od nich ) http://www.tc101.cz/ ale ta cena i s jejich slevou ... 36 000 Kc - prej nejvalitnější a 32 000 Kc - to už je horší, ale furt kvalitní prej
- Dále další pěkné info od toho Neptunu na harfe a ta cena je taky tak nějak mno ...
- A pak ještě http://www.hlpropan.cz/ což je můj favorit, jak pro cenu - 26.000 i s tim mazáním a půlka nádrže v akci a i to vyráběj a mam na ně kladné reference a už jsem tam i byl. Ptal jsem se jich i lidí co tam zrovna byli s autem a asi fajne
Takže fakt nevim jestli do toho jít, je šílené tady najít pořadnou odpověd, tak se ptám takhle a snad nebudete řvát a prosím budte upřímný, je to pro mě dost pěněz a už nějak nejsem tak rozhodnutý
Prostě mě baví a láká ta plná nádrž za 900 Kč

Mam v plánu na to jít příští měsíc, tak ještě mam čas to dostat z hlavy a nějak se nenapálit
Moc děkuju za odpovědi, jsem z Prahy a klidně bych se i rád sešel,juknul a pokecal o tom
Moje poslední téma o LPG, už mě to unavuje

a toto mi poslali dneska za info:
http://www.tc101.cz/
Nabízené zařízení: Holandské
Garantovaná záruka na přestavbu: 3 roky nebo 100 tis. km
Akční sleva: při objednání do 15. srpna ušetříte 4.000,- Kč
Možnost financování na splátky (fa ESSOX - (10 splátek +1 splátka jako
navýšení)
Poznámka: nutno použít přípravek na ochranu ventilů a ventilových sedel
Flashlube (cena 2500 Kč)
Místo přestavby: Praha 9 - Letňany
Přidaná hodnota: kvalitní zařízení s dlouhodobou životností se dá jednoduše
použít i do nového vozu v případě prodeje, nebo ukončení provozu
přestavěného auta
2 možné cenové varianty Vaší přestavby:
Kalkulováno pro vůz: Ford Focus 1,6
Doporučený LPG Systém: SGi, tj. sekvencni vstrikovani plynu,
Nádrž: válcová, nebo toroidni namísto náhradního kola
Varianta 1
1) originální holandský systém EZ SGI - cena přestavby 40 000 Kč, po slevě
36 000 Kc
Varianta 2
- levnější, avšak stále velmi kvalitní varianta
2) holandský systém SGI typ1 + italský vstřikovač a reduktor tlaku - cena
36 000 Kč, po slevě 32 000 Kc.
Obě varianty se liší v použitých vstřikovačích.
1) jedná se o holandské vstřikovače membránové (již 3. generace), kdy
Životnost těchto vstřikovačů je plánována více než 200 tis. km.
2)jsou použity italské vstřikovače, pístové. Tyto vstřikovače se repasují po
cca 60 tis km (cena repase je cca 5000 Kč), repase spočívá v kompletní
výměně vnitřku tj. pístky, gumičky, dorazy, pružinky atd.
K přestavbě používáme pouze schválené díly originální holandské a italské
výroby (AG Autogas systems, Teleflex, GFI, Emmegas, Tomasetto, IMZ a
další)homologovane dle evropskeho predpisu EHK 67R01.
Všechny komponenty našich LPG sad jsou primárně určeny pro použití v
automobilech a pocházejí a od renomovanych dodavatelu automobiloveho
prumyslu: BOSCH, SAGEM, VALEO, JOHNSON CONTROL, AMP - TYCO. Nehrozí tedy
ztráta jejich funkčnosti a nutnost jejich předčasné výměny, např. u
elektroniky z důvodu vysokých teplot v motoru.
V ceně přestavby Vám rovněž poskytneme:
- veškeré legislativní náležitosti vč. zápisu do TP a přílohy LPG TP
- revizi a kontrolu systemu po ujeti cca 1500 km
V ceně přestavby není zahrnuto:
- natankování nádrže LPG cca 50 l
- příp. výměna zapalovacích svíček (nutno posoudit dle stavu stávajících)
Doba trvání prestavby: 2 - 3 dny, po domluve pracujeme i o víkendech.
Proč realizovat LPG přestavbu u nás?
Za srovnatelnou cenu s "méně kvalitními LPG systémy z Polska (např. Elpigaz)
a Italie (např. Tartarini)" můžete získat spolehlivé LPG zařízení v nejvyšši
třídě kvality.
ALE DÁM TO STEJNĚ ASI SEM, mam to blízko, reference a tak (CENA)
... http://www.hlpropan.cz/ 





- Jak tady zaznělo: mam nabídky od ( velice pěkně rozepsáne info v mailu od nich ) http://www.tc101.cz/ ale ta cena i s jejich slevou ... 36 000 Kc - prej nejvalitnější a 32 000 Kc - to už je horší, ale furt kvalitní prej
- Dále další pěkné info od toho Neptunu na harfe a ta cena je taky tak nějak mno ...
- A pak ještě http://www.hlpropan.cz/ což je můj favorit, jak pro cenu - 26.000 i s tim mazáním a půlka nádrže v akci a i to vyráběj a mam na ně kladné reference a už jsem tam i byl. Ptal jsem se jich i lidí co tam zrovna byli s autem a asi fajne


Takže fakt nevim jestli do toho jít, je šílené tady najít pořadnou odpověd, tak se ptám takhle a snad nebudete řvát a prosím budte upřímný, je to pro mě dost pěněz a už nějak nejsem tak rozhodnutý





Mam v plánu na to jít příští měsíc, tak ještě mam čas to dostat z hlavy a nějak se nenapálit

Moc děkuju za odpovědi, jsem z Prahy a klidně bych se i rád sešel,juknul a pokecal o tom


Moje poslední téma o LPG, už mě to unavuje




a toto mi poslali dneska za info:
http://www.tc101.cz/
Nabízené zařízení: Holandské
Garantovaná záruka na přestavbu: 3 roky nebo 100 tis. km
Akční sleva: při objednání do 15. srpna ušetříte 4.000,- Kč
Možnost financování na splátky (fa ESSOX - (10 splátek +1 splátka jako
navýšení)
Poznámka: nutno použít přípravek na ochranu ventilů a ventilových sedel
Flashlube (cena 2500 Kč)
Místo přestavby: Praha 9 - Letňany
Přidaná hodnota: kvalitní zařízení s dlouhodobou životností se dá jednoduše
použít i do nového vozu v případě prodeje, nebo ukončení provozu
přestavěného auta
2 možné cenové varianty Vaší přestavby:
Kalkulováno pro vůz: Ford Focus 1,6
Doporučený LPG Systém: SGi, tj. sekvencni vstrikovani plynu,
Nádrž: válcová, nebo toroidni namísto náhradního kola
Varianta 1
1) originální holandský systém EZ SGI - cena přestavby 40 000 Kč, po slevě
36 000 Kc
Varianta 2
- levnější, avšak stále velmi kvalitní varianta
2) holandský systém SGI typ1 + italský vstřikovač a reduktor tlaku - cena
36 000 Kč, po slevě 32 000 Kc.
Obě varianty se liší v použitých vstřikovačích.
1) jedná se o holandské vstřikovače membránové (již 3. generace), kdy
Životnost těchto vstřikovačů je plánována více než 200 tis. km.
2)jsou použity italské vstřikovače, pístové. Tyto vstřikovače se repasují po
cca 60 tis km (cena repase je cca 5000 Kč), repase spočívá v kompletní
výměně vnitřku tj. pístky, gumičky, dorazy, pružinky atd.
K přestavbě používáme pouze schválené díly originální holandské a italské
výroby (AG Autogas systems, Teleflex, GFI, Emmegas, Tomasetto, IMZ a
další)homologovane dle evropskeho predpisu EHK 67R01.
Všechny komponenty našich LPG sad jsou primárně určeny pro použití v
automobilech a pocházejí a od renomovanych dodavatelu automobiloveho
prumyslu: BOSCH, SAGEM, VALEO, JOHNSON CONTROL, AMP - TYCO. Nehrozí tedy
ztráta jejich funkčnosti a nutnost jejich předčasné výměny, např. u
elektroniky z důvodu vysokých teplot v motoru.
V ceně přestavby Vám rovněž poskytneme:
- veškeré legislativní náležitosti vč. zápisu do TP a přílohy LPG TP
- revizi a kontrolu systemu po ujeti cca 1500 km
V ceně přestavby není zahrnuto:
- natankování nádrže LPG cca 50 l
- příp. výměna zapalovacích svíček (nutno posoudit dle stavu stávajících)
Doba trvání prestavby: 2 - 3 dny, po domluve pracujeme i o víkendech.
Proč realizovat LPG přestavbu u nás?
Za srovnatelnou cenu s "méně kvalitními LPG systémy z Polska (např. Elpigaz)
a Italie (např. Tartarini)" můžete získat spolehlivé LPG zařízení v nejvyšši
třídě kvality.
ALE DÁM TO STEJNĚ ASI SEM, mam to blízko, reference a tak (CENA)


- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: LPG - výrobce AC
Trochu laboruju taky s myšlenkou na plyn, ale tohle téma mě trochu odrazuje
. Máte někdo systém s přístřikem benzínu, místo FL? Podle mě by to možná mělo lepší smysl, než to FL. Našel jsem to tady... http://www.autocng.cz/lpg_sekvencni_eobd.html
A ještě jeden dotaz, mají FF a Mondea od nějakého roku ty řídící jednotky s EOBD? Jak se to pozná?

A ještě jeden dotaz, mají FF a Mondea od nějakého roku ty řídící jednotky s EOBD? Jak se to pozná?
Re: LPG - výrobce AC
Joo taky po tom, co jsem četl tyto příspěvky jsem znejistil ... kdyby aspoň nešlo o takové peníze
Ikdyž se teda vrátí no... teda pokud nenastanou nějaké TY problémy 




- Mošna
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.07.2008 10:28
- Bydliště: Olomouc
Re: LPG - výrobce AC
I když také mám v současnosti jisté problémy, které možná s LPG ani nesouvisí, jsem rád, že ho mám a neměnil bych. Musím brát v potaz to, že můj motor má 151k km najeto a že jsem za rok 20k na LPG najezdil...
Toto vlákno je od toho, že se tu řeší problémy. Kdo je holt spokojený, ten nemá čas sedět u PC a psát sem, protože někde jezdí. Tak neklesej na mysli a montuj
Toto vlákno je od toho, že se tu řeší problémy. Kdo je holt spokojený, ten nemá čas sedět u PC a psát sem, protože někde jezdí. Tak neklesej na mysli a montuj

-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
Ja mám LPG koupil jsem starší vuz s LPG po par problemech si jezdim jak kral ale potom co jsem četl tadyk tak se i celkem bojím že se mi to posere.Jinak na ježdění když nejsou problemy super dobra cena atd..jen muj nazor je že za par let stat vytahne plyn tak navrch že nebude mít smysl ho montovat 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host