Rozvody nafta 2004-2010

Odpovědět
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody

Příspěvek od foki » 11.08.2011 18:16

V12 píše:Ano, stalo, P307 1.6HDI, ako novy kupeny na Slovensku, najazdenych 130 tisic km. Chalan tankoval najlacnejsiu dostupnu naftu a cerpadlo to nezvladlo. Poriesil to vymenou motora z buracky s priblizne tym istym nabehom. Peugeot zaruku neuznal :evil: A ak sa to stalo raz, je sanca, ze sa to moze zopakovat.

Benzinaka bohuzial stale nemam, to co som bol pozriet bola nikdy neburana buracka s vrstvou laku na streche vsade cez 300 mikronov. Esteze som mal pozicany hrubkomer. Zajtra idem pozriet dalsieho.

a nechces 1,8 i ? a nemusis nikde behat a zkouset mikrony
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: rozvody

Příspěvek od V12 » 12.08.2011 09:26

foki :

Diky, Forda uz nie. Po poslednom incidente v mensom blaticku, ked som si takmer zahadzal s lopatou je moja volba Suzuki SX4 4x4, resp. nieco tomu velmi podobne. Auto este stale vyzera, akoby sa vratilo z Dakaru - nejako takto :


Obrázek

Obrázek

Su to starsie foto z jari, teraz je na nom toho bordelu este asi raz tolko :mrgreen:

Evil_666 :
Ak mas akekolvek pochybnosti o stave rozvodu alebo o najazdenych kilometroch, vykasli sa na nejake pofiderne metody kontroly, ale IHNED ICH NECHAJ VYMENIT, vymena nestoji ani desatinu z ceny vymeny motora, ked sa Ti to zrazi.

K remenu / retazi - primar od klukovky na cerpadlo je retaz, ta sa podla vsetkeho nemeni za celu zivotnost motora, od cerpadla k vacke je potom kratky remen, interval vymeny je myslim 200 tisic km, z bezpecnostnych dovodov by som ale viac ako 160 tisic na tom nejazdil. Cert nikdy nespi, a hlavne ten, co je zasity v jazdenych diesloch bez 100%-nej servisnej historie :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: rozvody

Příspěvek od Sobull » 12.08.2011 14:50

No teda po tobě bych chtěl kupovat auto... :mrgreen:
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: rozvody

Příspěvek od V12 » 12.08.2011 19:31

V com je problem ? Je to cistucke blaticko. Paradne to konzervuje lak :cooler:
Napriek tomu, ze s nim jazdim stylom "co neprejdem to preskocim" je podvozok aj po 160 tis. km (mojich 20k) stale v lepsom stave, ako na vozoch jazdenych 50k km v Blave, Prahe, Brne ci Ostrave. Ma turbo menene pred 20k km, zanovne vstrekovace s cca 65 tis. km, vymenene zadne klby stabilizatora plus zopar dalsich somarin. Jazdi vyhradne na kvalitnu naftu a vyberovy olej. U mna sa ma ako prasa v zite, nepozna jazdu na plny plyn so studenym motorom ci ine motoru "prospesne" veci. Za to ale obcas musi strpiet nejaku tu WRC etapu v style Kena Blocka. Auto ma sluzit mne, nie ja autu a myslim, ze mu sluzim viac, ako treba - vymeny oleja a filtrov po 10k km spolu s mazacou skuskou turba atd. atd. :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: rozvody

Příspěvek od Sobull » 13.08.2011 09:29

V12 píše:Auto ma sluzit mne, nie ja autu
No já jen myslím, že sis vybral trochu špatného služebníka...
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: rozvody

Příspěvek od V12 » 13.08.2011 21:38

A preto ho chcem vymenit, co sa mi dnes opat nepodarilo :evil: Asi ho hodim do Vahu :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Evil_666
Nováček
Nováček
Příspěvky: 105
Registrován: 03.06.2010 10:53

Re: rozvody

Příspěvek od Evil_666 » 16.08.2011 17:36

Ahoj, chci se ještě zeptat ve čtvrtek mě čeká výměna rozvodů:
- rozvodou sadu jsme si koupil značky INA,
- vodní pumpu značky SKF,
- šroub na napínací kladku 1447994 jsme zatím nesehnal, to je nějaký speciální šroub?
- ještě jsem si sehnal drážkový řemen značky DAYCO , taky ho nechám vyměnit

Má hlavní otázka tedy zní zda-li mám vše co potřebuji? A Jestli mám nechat vyměnít i chladící kapalinu, zjistil jsem, že se mi tam vejde 8,1 l. Což by znamenalo že mám koupit 4 l + 4l destilky? Nevíte kolik ta kapalina stojí u Fordu peněz?

Díky

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: rozvody

Příspěvek od Radekjo » 16.10.2011 14:20

Vzhled řemenů po 150k a 6 letech. Nap kladka rozv. řemenu bez známek opotřebení a ložisko se chovalo taky jako nové ale kladky od víceklíňáku totálně suché.
Řemen 1.jpg
Řemen.jpg
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: rozvody

Příspěvek od V12 » 16.10.2011 20:49

Rozvodak - jasne viditelne trhliny na patach zubov. Nejake tie tisice km by este urcite dal, no teraz mozes spavat spokojnejsie. A plochy remen - tiez velmi pekny. Mozem prehlasit, ze moj rozvodak po vytiahnuti z motora po 137k km (na tacho luxusnych 80k) vyzeral podstatne lepsie, to iste sa dalo povedat aj o pomocnom plochaci. V kazdom pripade ale som rad, ze som to nechal vymenit, nebojim sa obcas z turba povyhanat pavukov :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

vladol
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 08.10.2011 12:44
Bydliště: Bratislava

Re: rozvody

Příspěvek od vladol » 21.10.2011 16:11

ahojte,
moj focus ma na tachaci 137 tis km, neviem kolko realnych, tak sa zamyslam nad vymenou rozvodov, otazka je, co vsetko sa pri tom meni (tzn., co si mam objednat)
1. rozvodovy remen, 2x kladky
2. klinovy remen, 1x kladka?
3 vodna pumpa?

je potrebne menit vsetko spomenute, alebo staci len nieco z toho?

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: rozvody

Příspěvek od lucky.jack » 21.10.2011 16:28

Bylo by fajn, napsat co to je za auto, resp. motor! :wink: A jak je několikrát psáno, jestliže nevíš kolik to má opravdu najeto, okamžitě(co nejdříve) vyměnit.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

vladol
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 08.10.2011 12:44
Bydliště: Bratislava

Re: rozvody

Příspěvek od vladol » 21.10.2011 16:35

focus II, 2.0.TDCi, r.v.2006

takze mal by som menit vsetko, co som spomenul?

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: rozvody

Příspěvek od lucky.jack » 21.10.2011 16:47

vladol píše:focus II, 2.0.TDCi, r.v.2006
takze mal by som menit vsetko, co som spomenul?
Originál sada 1231979(rolna, napínák, řemen). Pumpa 1562255. Vyměnit i pumpu, stejně je na rozvodech a je to jistější.
Klíňák a napínák bych měnil jen podle jejich stavu.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: rozvody

Příspěvek od Radekjo » 22.10.2011 11:36

Nevím z jakého mat. je konstruovaná vodní pumpa v FFII ale na mé bývalé Š120L (která je už v pánu) byla pumpa orig. a fungovala 23 let. Já jsem ji neměnil.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: rozvody

Příspěvek od lucky.jack » 22.10.2011 11:41

Jistě, jak říkal můj děda: když jsem byl mladej, boty vydržely 10 let a daly se pořád nosit, dneska po roce jsou kolikrát na vyhození...Taky jde o cenu za výměnu, když ti pumpa odejde, tzn. znovu rozvody dolů atd...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti