Ktore z tych aut boli CR ? Ani jedno :
Octavka bez problemov s 350k km - rotacka alebo PD, ich spolahlivost je priam legendarna
Jednickovy Focus - opat s velkou pravdepodobnostou TDDI, tu na fore je minimalne o 60 kusoch, kde bolo treba riesit vymenu cerpadla
 
 Felda - rotacka a mechanicke vstreky, navyse bez turba - na tom sa fakt nema co pokazit
Uviedol si velmi zle priklady
 
 Ukaz priklady CR dieslov, ktore po 250k km nemali ziadny problem s agregatom. Pretoze prave takych so 180 - 220k km (v reale samozrejme) su plne bazare. Ich majitelia velmi dobre vedeli, preco ich dali prec. A dobre to vedia aj firmy, ktore ich davaju prec po 150k km - to je obvykle kratko po zaruke, takze sa boja dalsich nakladov. Aj u nas sa o pol roka chysta predaj P207 a P307 - vsetko dieslov s realnym nabehom od 120 do 180k km. Opat sa pytam - co myslis, preco ? Odpoviem sam - z dvoch dovodov :
1. konci zaruka
2. zacinaju robit problemy (nechcel by som ani jeden z nich, polovici zavijaju turba a tie ostatne klepu ako stare rozhasene traktory, pricom ani raz nedostali inu naftu, ako standardnu slovnaftacku)










 Píšeš že diesel je zkáza lidstva a hážeš všechny do jednoho pytle...
 Píšeš že diesel je zkáza lidstva a hážeš všechny do jednoho pytle... Taky jsem v klidu koupil auto z Německa se 174 000km na tacho, u kterého jsem si byl jist že není stočené, bylo pravidelně servisováno u forda a bylo o něj evidentně dobře postaráno. Před koupí bylo na zvedáku a prohlédl mi ho kamarád, který se celý život živí jako automechanik. Samozřejmě jsme taky jeli testovací jízdu - jak po městě, tak na rychlostce. Jde přesně o to eliminovat co největší množství neduh, které to auto může mít - i tak je samozřejmě riziko, že to bude klump, ale je sníženo na minimální možnou hodnotu. Když někdo přijde do áček, ukáže na první "dva roky staré dělo v plné palbě" s 80 000 na tacho za 150 000 Kč, nemůže se divit že pak víc servisuje než jezdí
 Taky jsem v klidu koupil auto z Německa se 174 000km na tacho, u kterého jsem si byl jist že není stočené, bylo pravidelně servisováno u forda a bylo o něj evidentně dobře postaráno. Před koupí bylo na zvedáku a prohlédl mi ho kamarád, který se celý život živí jako automechanik. Samozřejmě jsme taky jeli testovací jízdu - jak po městě, tak na rychlostce. Jde přesně o to eliminovat co největší množství neduh, které to auto může mít - i tak je samozřejmě riziko, že to bude klump, ale je sníženo na minimální možnou hodnotu. Když někdo přijde do áček, ukáže na první "dva roky staré dělo v plné palbě" s 80 000 na tacho za 150 000 Kč, nemůže se divit že pak víc servisuje než jezdí 

 
  



 
  