No a teď nevýhody. Je teď daleko lehčí vyvolat přetáčivý smyk (samozřejmě při vypnutém ESP). Tam kde jsem před tím mírně házel zadkem, dal lehké kontra a s vytlemeným výrazem pokračoval dál v jízdě, se mi povedlo jet bokem takovým stylem, že jsem musel otočit volantem snad o dvě otáčky a už jsem si říkal, že se musim zákonitě otočit o 180. Nicméně tentokráte to vyšlo a i když jsem si pak musel jít převléct trenky, tak to jsem se tlemil ještě víc.
 Musim teda poznamenat, že to bylo na mokru na sjetých Nokianech a opravdu jsem cíleně chtěl vyvolat přetáčivost. Při zapnutém ESP si auto poradí normálně samo jako předtím. Uvidíme v zimě na těch šílených plecháčích. Doufám, že to nepošlu bokem někam do stromu.
  Musim teda poznamenat, že to bylo na mokru na sjetých Nokianech a opravdu jsem cíleně chtěl vyvolat přetáčivost. Při zapnutém ESP si auto poradí normálně samo jako předtím. Uvidíme v zimě na těch šílených plecháčích. Doufám, že to nepošlu bokem někam do stromu.   
 Jinak to ale funguje výtečně a auto se chová, tak jak jsem očekával. Čitelnost podvozku je tak nějak pořád stejná akorát s tím rozdílem, že když se dostanu v zatáčce na hranici přilnavosti, tak se auto nehrne za čumákem rovně, ale spíše celé lehce do strany. Samozřejmě je to podobné jako s Eibachama. Auto přituhne. Méně odpustí. A je kratší čas na to správně zareagovat na podněty, které se dostávají k řidiči.
Jsem spokojenej. Zbavil jsem se trochu nedotáčivosti a přitom neubylo na jízdním komfortu a světlé výšce vozu. Nepříjemné náklony v zatáčkách se zmenšily. Teď akorát začíná hlodat červíček... Jaké by to asi bylo, kdyby se přidaly přeci jenom nakonec i ty opěvované Eibachy???
 
   






 
 




 Počkám čeho se doberou...
  Počkám čeho se doberou...  
 ^^
 ^^ Myslím, že Takeshi bude mít na videu i nějakou zajímavou "prdelkoházecí" akci (než mě předjel a dal mi půl kola).
 Myslím, že Takeshi bude mít na videu i nějakou zajímavou "prdelkoházecí" akci (než mě předjel a dal mi půl kola).  
 Pročetl jsem to a dost mě to zajímá. Můžeš k tomu stabilizátoru ještě něco napsat, vysvětlit jak to vlastně funguje. Podvozek je pro mě velká neznámá. Mám z toho zadního stabilizátoru celkem respekt a to jak píšeš, že potom lítá zadek
 Pročetl jsem to a dost mě to zajímá. Můžeš k tomu stabilizátoru ještě něco napsat, vysvětlit jak to vlastně funguje. Podvozek je pro mě velká neznámá. Mám z toho zadního stabilizátoru celkem respekt a to jak píšeš, že potom lítá zadek  . Je to spíš uměle vyrobená (chtěná) přetáčivost a nebo to udělá z ničeho nic. Láká mě to, chtěl bych tím  potlačit nedotáčivost auta.
 . Je to spíš uměle vyrobená (chtěná) přetáčivost a nebo to udělá z ničeho nic. Láká mě to, chtěl bych tím  potlačit nedotáčivost auta.