Bily kour

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Bily kour

Příspěvek od Eidž » 18.11.2011 22:48

MedWed píše:no dobre, ale co ostatni projevy? bezici sahara a pocukavani auta?
sakra na to me meli pri vypinani DPF upozornit :-/
běžící sahara - opět příznak pokusu o regeneraci DPF - zvýšení teploty výfukových plynů pro zapálení sazí v DPH má za následek to, že se motor začne víc ohřívat jako celek, proto se má aktivovat chlazení...
Prostě Ti to funguje jak má, jen to DPF ti chybí, aby to funguvalo :mrgreen:

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
marosnet55
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 30.01.2010 22:19

Bily kour

Příspěvek od marosnet55 » 19.11.2011 09:23

Ja som bez DPF už pol roka a robí mi to isté. Neviem či je to regenerácia ale sahara niekedy beži a auto pri povolenom plyme pocukáva. Hlavne vtedy ak motor dám do vyšších otáčok. Neriešim to už. DPF som vyberal v čechách fap off. Tvrdili mi všetky regenerácie sú vypnuté. Tak neviem.

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Re: Bily kour

Příspěvek od MedWed » 19.11.2011 10:42

Eidž> oukej, to si myslim taky... a cesta, jak z toho ven??
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Uživatelský avatar
veny
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2209
Registrován: 30.03.2009 11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Bily kour

Příspěvek od veny » 19.11.2011 11:24

tohle ti podle mě měli udělat tam kde ti vyndavali ten filtr... cesta z toho je bud ho tam vrátit zpět a nebo si nechat vymazat příkaz v řídící jednotce.

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Re: Bily kour

Příspěvek od MedWed » 19.11.2011 11:33

diky... uvidime, jak se s tim v tom servisu poperou...
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: Bily kour

Příspěvek od cereus » 19.11.2011 19:49

Chlapi, mozem vam potvrdit, ze ten biely dym z vyfuku je na 100% regeneracia DPF. Prisiel som na to pred par dnami. Auto som kupoval zaciatkom leta fungl nove. DPF tam samozrejme mam. Vacsina regeneracii prebehla za jazdy tak, ze som si to nevsimol. Ale pred par dnami sa mi spustila regeneracia tesne pred cielom cesty, vsimol som si to a nevypol som motor. Vystupil som z auta a tiez ma prekvapil husty biely dym (alebo para) valiaci sa z vyfuku. To samozrejme pri teplom motore nebyva a voda uz mala 90 st. Prave preto som si to vsimol. Keby bol motor studeny, je to uplne normalne, ze sa pari z vyfuku. Aktualna spotreba bola zvysena, motor mal taky traktorovejsi zvuk ako normalne, ventilator bezal. Urcite teda bezala regeneracia, nemalo to byt co ine. Zaujimave je este to, ze ten biely "dym" pri regeneracii ide z vyfuku iba, ked je vonku chladno. V lete pri regeneracii neslo z vyfuku nic viditelne.
Chcel som tym vsetkym povedat len to, ze to asi nebude zmenenymi pomermi vo vyfuku, ale asi je to uplne normalne. Lebo ja mam nove auto v zaruke, kde sa nic neupravovalo a robi mi to iste a ziadne ine problemy s tym spojene nie su. Takze asi si len treba zvyknut alebo to este skusit dat upravit v RJ.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Bily kour

Příspěvek od Radekjo » 19.11.2011 20:47

Odvést naftu na regeneraci DPF jinam. Třeba ji nechat stříknout na cestu nebo do připravené nádoby na ten účel přizpůsobené.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Bily kour

Příspěvek od V12 » 19.11.2011 22:21

To chces pocas toho pridavneho vstreku vytahovat vstrekovac z hlavy ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Bily kour

Příspěvek od Radekjo » 19.11.2011 22:22

Do vstřikovače se nafta přivádí čím?
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Bily kour

Příspěvek od V12 » 19.11.2011 22:30

Prezri si dokumentaciu, ako to vlastne v PSA motoroch funguje. Podstata je v tom, ze CR systemy maju 1 vstrek rozdeleny na viacero faz, pricom pri regeneracii DPF sa pridava este pridavny vstrek pri otvorenych ventiloch. Nie je ziadna sanca tu davku nafty odchytavat. Da sa to iba zablokovat softwarovo a to zjavne este nie je na 100% doriesene. Toto nie je BMW, Hyu ci ine lepsie vozy s piatym vstrekovacom priamo v DPF...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Bily kour

Příspěvek od Radekjo » 19.11.2011 22:34

Neznám konstrukci motorů s tímto problémem ale polopaticky naftu musí něco hnát někudy téct a do něčeho jít. Tam se musí hledat přemostění.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Bily kour

Příspěvek od Sobull » 19.11.2011 23:09

http://www.bosch.cz/press/detail.asp?f_id=190
Dporučuji odstavec "frekvence vstřikování"
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Bily kour

Příspěvek od V12 » 20.11.2011 09:02

Radekjo píše:Neznám konstrukci motorů s tímto problémem...
Dostuduj a pochopis, preco to na 1.6 TDCI DPF treba riesit vyhradne softwarovo. Ziadne premostenie jednoducho neexistuje.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
MedWed
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hana
Kontaktovat uživatele:

Re: Bily kour

Příspěvek od MedWed » 20.11.2011 09:04

kazdopadne si myslim, ze vyresit to pomoci zmeny SW je jednodussi a daleko elegantnejsi metoda...
1, Ford Focus Combi, r.v. 2007, 1,6TDCi, "Sulfid Combi", DPF off, motor 80@94kW, 244@281Nm
2, Ford Focus Combi, r.v. 1999, 1,8TDDi, "Silver Combi" Ghia

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Bily kour

Příspěvek od V12 » 20.11.2011 09:18

Jednoduchsie ? Pritvrdim - jedine mozne riesenie. Na autach inteligentnejsich vyrobcov, kde je do DPF privedeny samostatny vstrekovac je to jednoduchsie - vytiahne sa z filtra, predlzi sa trubka a sup s naftou napat do nadrze. Tento typ filtrov ale netrpi chorobami tych z PSA.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host