1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Odpovědět
bivn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 53
Registrován: 24.06.2010 10:48
Bydliště: Praha

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od bivn » 06.06.2011 09:44

Ahoj,porad resim unik oleje kolem vstrikovacu, po pretesneni v Autopalace olej stale unika a podle vyjadreni servisu: Vaše vozidlo má dvě víka ventilů. Vrchní víko bylo již přetěsneno. Dále je třeba přetěsnit spodní víko ventilů.
Ma nekdo skusenost s pretesnenim spodniho vika, myslite ze je problem v tom to tesneni? Prohledal jsem forum ale nenasel informace ze by nekdo menil toto tesneni, v servise rikaji ze je s tim hodne prace? Predbezna cena 4-5 tisic.

pouzity material na pretesneni vstrikovacu:

Material Mnozstvi Jedn.cena Celkem
1364862 Svorka 4ks 9.00 36.00
1314368 Drzak 4ks 91.00 364.00
1233683 Podlozka vstriku 4ks 52.00 208.00
1432205 Podlozka 4ks 44.00 176.00
1254376 Tesneni kryt 4ks 92.00 368.00
1254375 Tesneni kryt 4ks 89.00 356.00
1235994 Tesneni vika ventylu 1ks 95.00 95.00

Material celkem 1603.00

Prace celkem 3.75Čj 2588.00

Castka k uhrade +DPH 5030.00

Dekuji za nazory.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od lucky.jack » 06.06.2011 14:49

Těžko říct co jsi měl špatný a v jakým stavu, nicméně simerinky 1233683 a podložky 1432205 bez diskuzí(jestliže jsi měl podfouknutej vstřik). 1314368 jestli byly prasklý nebo hodně napečený budiž, 1254376 a 1254375 jsou dost často vytahaný a unavený. Zbytek mi přijde zbytečný(i když je to pár korun, možná proto je lepší to vyměnit :wink: ). Není "spodní víko" součástí hlavy? Jak se to přetěsňuje?
Snad vědí co dělají, je dost míst kudy ti může olej unikat.
Naposledy upravil(a) lucky.jack dne 07.06.2011 14:18, celkem upraveno 2 x.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

bivn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 53
Registrován: 24.06.2010 10:48
Bydliště: Praha

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od bivn » 06.06.2011 22:14

Dekuji za komentar, dnes jsem vyndal vstriky, abych zkontroloval, jak to tam vypada a zjistil jsem, ze vstrikovace jsou uplne od oleje.
Chci se zeptat, jestli je to v poradku, nebo maji byt ciste? Pri vyndavani tesneni vstrikovace (na foto) jsem jedeno znicil, ktere bez poskozeni neslo vyndat.
Muzete upresnit kod tohoto tesneni. Predem dekuji.
Přílohy
Foto630.jpg
Foto626.jpg
Foto624.jpg
3.jpg

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od lucky.jack » 07.06.2011 10:35

Simerinky jsou 1233683. Co jsem zjišťoval, tak ještě by to mohlo sáknou pod těma šteftama, který drží vstřik nebo nějakej únik přes trubku sání jak tlačí turbo(to jsem dost dobře nepochopil :roll: )...ale to se mi moc nezdá a je to prý spíš extrém. Jedině, že by dali obráceně simerinky, ale to by se jim snad v Palace nestalo...
No od oleje jsou teda řádně, ale aspoň ti nezreznou :mrgreen:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pavel28 » 07.06.2011 16:10

Myslim si,že to není olej co by tam dělal.Taký hnus dokáže udělat i nafta,když je těsnění pod vstřikem v háji,pak to vypadá jako asvalt.Pokud se pletu,tak mě opravte. :nixw:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

bivn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 53
Registrován: 24.06.2010 10:48
Bydliště: Praha

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od bivn » 08.06.2011 09:17

Simerinky jsou v poradku zkontroloval jsem, vycistil a sup spatky. Kontrolni jizda a olej u vstrikovacu zase (mimo 1).
Otazka je jestli ten olej na vstrikovaci po vyndani je v poradku nebo tam nema byt ? Co myslite o pretesneni spodniho vika ventylu, jak doporucuji servis?
Dekuji.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od lucky.jack » 08.06.2011 09:59

Vstřikovače musejí být suchý. Snad si je tam dal správně a v pořádku. Bylo mi řečeno, že si můžou špatně sednout a pak je to na prd. Já je nasazoval přes ořech na golu abych je nepomrvil.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
miloccc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 25.07.2009 23:37
Bydliště: Trenčín

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od miloccc » 08.06.2011 13:26

"bivn" mám podobný problém.
Začalo to: podfúknuté vstreky, pretesnenie v značkovom servise (popri tom vymieňali aj simerink na vačke, takže hlava aj veko ventilov sú pretesnené nanovo )
po mesiaci zasa olej(nafta?) okolo 1 a 3 vstreku, reklamácia (pretesnenie všetkých, zadarmo)
po mesiaci olej okolo 1 vstreku (prímaci technik to očuchal, je to olej nie nafta) umyli to v servise, ale nezistili odkiaľ to tečie, tak aby som prišiel až to bude trochu otečené. 2týždne to bolo suché a po mesiaci zase zatečené. Teória prijímacieho technika je, že to tečie z toho plastového potrubia na sanie vzduchu ako sa napája na hlavu valcov(je tam gumový o krúžok). Na moju otázku ako sa do toho plastového potrubia dostáva olej odpovedal, že asi s turba (ja pravda,že to moje turbo si veselo píska a trochu púšťa olej) Teraz rozmýšľam či vymeniť turbo, alebo pretesniť to plastové sanie, pokiaľ je teória prímacieho technika správna.
FORD FOCUS II COMBI 1.6 TDCI 80KW - r.v. 2005 koupeno v D. s 95.000 km.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od lucky.jack » 08.06.2011 16:11

To bude to samý co jsem psal já ...únik přes trubku sání jak tlačí turbo.... Z octavky jsem byl zvyklej na malej únik oleje přes turbo, ale u focuse mě zarazilo množství oleje v trubkách.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

bivn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 53
Registrován: 24.06.2010 10:48
Bydliště: Praha

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od bivn » 14.06.2011 08:43

Tak co s tim, jaky postup doporucite?
Dekuji.

Uživatelský avatar
johnustek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09.08.2008 22:40

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od johnustek » 16.06.2011 14:20

Zdravím!Práve som prišiel z origo. servisu,s problémom okolo vstriku.Ja som mal len jeden vstrik ,,zasraný,,-ale po demontáži vstriku,si ma zavolal technik a ukázal v čom je problém.Na misete kde idu tesnenia,mám dierku velkú cca.1/3 priemeru tesnenia.Mám si to odsledovať,a v prípade ak to budem mať znova ,,zasrané,,-bude vraj treba vymeniť komplet horné veko!! :twisted:
A to ,vraj už nie je lacný špás!!!! :bebng:
Inak cena za výmenu tesnenia+natlakovanie chladiacej sústavy(netesná príruba pri termostate)=46€.A nová príruba ma bude stáť 86€!!!! 8O
FoFoII combi 2005 1.6TDCi 66kw

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pepé » 01.12.2011 14:34

Chlapi co doporučujete, když podfukuje jenom jeden vstřik.
Zkusit utáhnout a pokud to nepomůže, tak vyměnit těsnění u toho jednoho nebo u všech.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od Dav » 01.12.2011 20:17

Zkus to dotahnout imbusem c 7. a pres nejakou trubku, at mas vetsi silu, ale s citem.
Obcas mi taky prosakne olej kolem vstriku, tak to dotahnu a je chvilku pokoj. Asi se jizdou casem povoli, spravne by se mel imbus po montazi zalepit proti samvolnemu uvolneni.
Tesneni se meni jen u tech co tecou.
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od lucky.jack » 02.12.2011 12:47

Utahovat vstřiky trubkou jsem vážně ještě neviděl :bebng:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od Komi » 02.12.2011 13:02

...neboj este toho v zivote uvidis ...
je to uplne jednoduche ako pise Dav - dlhsia strana imbusa sa strci do skrutky a ostane na zakrucanie kratka cast imbusa na ktoru sa nasadi trubka - ja napr. pouzivam trubkovy kluc 8/10 a pekne s citom pritahujem...podobne sa ten imbus 7 s trubkou hodi pri vymene brzdoveho oblozenia
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů