Vyberal som medzi 1.6i a 1.6d/66kw. Naftak mal 2x viac km (34tisic) a bol o 30tisc Kc drahsi, ale mal tempomat. Previezol som sa na obidvoch zopar km. Prechadzal som z Fiesty a ocakavania boli silne. Vyrazil som najprv na 1.6ke, prisla dialnica, otacky skoro 4000 a usmev mi padol. Bol som tam, kde Fiesta. Potom pisiel naftak, otacky niekde okolo 2300 - parada, uplne iny pocit. Chel som vyskusat ten povesty kopanec od turba, tak som pri najazde na dialnicu dupol naplyn, ale dostal som iba plynule zrychlovanie, nic extra. Botom prislo mesto, spojka tuha, jak velbloudi maso, skoro mi to zdochlo, tak som musel pridavt viac plynu, co bolo proti filozofii dieslu. Vynulovali sme aj pocitadla a merali spotrebu, ale bol som taky vzruseny vtedy, ze si to nepamatam

teraz mam potrebu 6.5 aj ked jazdim 6000km v meste a 6000mimo, ale pianko. Dialnica 120kmh, malokedy idem 140, parkrat som siel 150. Nieco spravi aj kryt pod motorom a LED denne svietenie - niekto tvrdi, ze LED az -0.3/100 a kryt je ucinny nad 100kmh. jazdim malo a vela mesto, tak som zobra benzin. Keby ze jazdim dialnice, beriem disel, lebo 3800 otacok je vela a chyba tam 6ka. Keby to malo 6ku a 3200 otacok, tak som spokojny. na druhej strane, 3800 otacok je vrchol tociveho momentu a motor je pripraveny akcelrovat bez podradenia a mal by vtedy pracovat najoptimalnejsie z hladiska spotreby a vykonu, samozrejm odpor nad 80kmh rastie exponencialne, takze spotreba pri 130 je niekde medzi 6.8-7.5, zalezi od terenu. Tolko moje skuenosti
