Asi si nečetl předchozích 6 stran, protože jinak by ses na tohle snad ani nemohl ptát


to je pravda .hheno píše:dík za info, ale iné som sa chcel, v motore 2 rozvody, reťazový a remeňový, otázka: vraj sa u niektorých modeloch miesto reťazového dával remeňový (info od týpka čo čo náhradné diely...) či? dík h
Jj, bral jsem to telefonem, ale v úpatí jsou malinkatý trhlinky, ale jenom pokud to na tvrdo ohnu.vita_k píše:Fotky nejsou moc povedene, detaily jsou rozmazane, ale tak nejak to zrejme vypadalo i u me. Dayco dodava Fordu rozvodak i klinak.
Nesuhlasim. S rozvodakom treba urobit aj pumpu, novy remen je inak napnuty, 8 z 10 ludi po vymene remena ale ponechani povodnej pumpy zacala unikat chladiaca zmes cez jej gufero. Niektorym po par sto km, inym po 10 - 15 tisic. A menit rozvod po 15k len vo vidine usetrenia by sa mi nechcelo.pepé píše: Dával jsem sadu Dayco(vodní pumpu jsem nedával)...
Souhlasíte?
co jsem delal naposled tak sice pumpy netekly ale mely na sobe cervenou sedlinu a k druhe otazce , nevim jak dalece si remen sedne s kladkou , spravne by se mela menit taky .lucky.jack píše:...a pepé si momentálně rve vlasy...Ale co třeba jsi ten 9. nebo 10. a pumpa ti nepoteče.
V12: Po 15tkm by stačilo vyměnit jen řemen, ne? Nebo i s kladkou?
Rozvody jsem dával DAYCO KTB493 (2xkladka + řemen) cena 2050,-lucky.jack píše:Teď tak koukám, že na 1,6 TDCi stojí sada rozvodů 4776,-. A po kusech tj. kladka+napínací kladka+řemen je za 3618,- !
Po 15k neviem, asi by som to riskol a pumpu tam nechal. No remen a kladky rozhodne nove.lucky.jack píše:V12: Po 15tkm by stačilo vyměnit jen řemen, ne? Nebo i s kladkou?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti