Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Zamčeno
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 05.01.2012 08:18

Este k mojmu predoslemu - pred pol rokom auto po poruche CR cerpadla (a jeho vymene z buracky) supnute do vykupu 3A, takze o jeho dalsom osude nic neviem. Viem iba tolko, ze majitel kupil Mondeo 2.0i s 210k km a dalsich 30 uz na nom urobil bez akychkolvek vydavkov...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 05.01.2012 09:57

V12 píše: Turbo pochadza z 2.0TDCI a podla servisnej historie ma 160 - 180 tisic km. Prejav zavady - tlacilo olej do sania a intenzivny sanitkovy prejav.
Takto v podstate vypada i moje turbo, akorat nemam ty lopatky tak hrozne. "Olestene" to muze byt i od odletujiciho oleje, ktery jde ze sani (z odvetrani klikove hridele) do kompresoru. proste je to dobre umyte pri tech rychlostech od oleje, ktery odletuje z lopatek kompresoru. Potkat se to mohlo i na strane turbiny, tam to bude vic namahane proudem, mozna... a hvizdavy zvuk mohl vznikat i v turbine.

S tim posuzovanim, ze to tlaci olej do sani opatrne. Nekdo meril kolik vyfouka oleje z odvetrani klikovky a vyslo mu to na 0.25 l za 600 km (mozna spatne meril je to nejak hodne). Ale neda se to zanedbat. Proto ten motor byva taky tak spinavy v sani, egr, IC, atd a nemusi to byt spatnym turbem.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 05.01.2012 12:46

Na toto ma upozornil mechanik, ale v mojom pripade to naozaj bolo turbom, pretoze po jeho vymene mi motor olej prakticky nekonzumuje. Pred vymenou som stihol natocit iba 600 km, preto ubytok posudit neviem. No z hadice stiahnutej z IC tiekol olej. A to nesmie. V pripade tohto turba to bolo rovnake. Silne sanitkove hukanie, vyrazna strata oleja, ktora po vymene turba za nove skoncila.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 05.01.2012 21:34

jeste jsem zmeril radialni vuli sveho turba. Je to cca 0.9 mm. Cekal jsem min podle myho prstu :)
vsimnete si oleje v sani, je videt hladina oleje v hadici. Olej bude i v IC pac je nejniz a ztratit se nemuze...

kdyz zatlacim na osku, tak jakoby se uz lopatky dotykaly skrine. Ale tezko rict. Lozisko by melo pri rotaci vuli vymezit. Ale nevim jak to ma fungovat presne.
Přílohy
olej v sani
olej v sani
merici metoda
merici metoda
olestena skrin
olestena skrin
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od lucky.jack » 05.01.2012 21:38

No až bude teplo mám v plánu IC vyndat a pořádně vyčistit. Hadice tomu asi taky neujdou. Bůhví kolik oleje mi v IC šplouchá.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od ballu » 05.01.2012 23:29

Když vidím tu rezavou šupleru........ :bebng: :bebng: :bebng: ....
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 06.01.2012 07:18

ballu píše:Když vidím tu rezavou šupleru........ :bebng: :bebng: :bebng: ....

:nnou: Jeste bys skytal, kdybys mel takovou (to bude jeste zbrojovka). Rez vymezuje vule, odstranis ji a meri nepresne :-P. Zdedil jsem ji po svy bábě.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od foki » 06.01.2012 08:20

ta delala soustruznici ? :huraa:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 06.01.2012 08:36

myslim, ze snad aji jo 8)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
eda.davids
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 14.03.2010 18:50
Bydliště: Jižní čechy

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od eda.davids » 06.01.2012 08:57

prosim pěkně co je to IC? :lol:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od V12 » 06.01.2012 09:29

IC=InterCooler=chladic (turbom) stlacaneho vzduchu, je na sacej strane medzi turbom a hlavou motora.

Cely retazec je takyto :
Sacia strana :
1. vzduchovy filter
2. turbo
3. IC
4. motor

Vyfukova strana :
1. motor
2. turbo
3. katalyzator
4. vyfuk
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od ballu » 06.01.2012 10:34

V12 ještě musím doplnit velmi důležitý díl mezičlánku.

IC=InterCooler=chladic (turbom) stlacaneho vzduchu, je na sacej strane medzi turbom a hlavou motora.

Cely retazec je takyto :
Sacia strana :
1. vzduchovy filter
2. turbo
3. IC
4. motor

ZDE JE HLAVNÍ MEZIČLÁNEK - ŘIDIČ- NĚKDY ŘIDIČ DEBIL, KTERÝ SE PAK DIVÍ, ŽE DÍLCE V SESTAVÁCH NAD A POD TÍMTO ŘÁDKEM NEFUNGUJÍ

Vyfukova strana :
1. motor
2. turbo
3. katalyzator
4. vyfuk
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od vita_k » 06.01.2012 10:46

Ballu: Dokazes vysvetlit, jak takoveto vylevy resi problematiku tohoto tematu? Takove podobne obdobi mel i v12. Jsme radi, ze je to za nami.

jeste jsi tam zapomnel DPF
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
eda.davids
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 14.03.2010 18:50
Bydliště: Jižní čechy

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od eda.davids » 06.01.2012 11:01

Jo aha,tak IC jsem měl už venku,když při rozebírání mi tam spadl šroubek :D .Ale oleje tam bylo málo,skoro nic.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi

Příspěvek od ballu » 06.01.2012 11:04

Nepovažuji to za žádný výlev, jen strohé konstatování hlavní příčiny všech problémů, nejenom turba, když se řidič nechová jak má. Jestli se tě to dotklo, tak se omlouvám, ale nebylo to jak na tebe a jiné mířeno cíleně, protože je mě jasné, že zde na prstech obou ruk spočítám zde členy, kteří si koupí funglovku z pásu. Zbytek koupil ojetiny s historií a hlavně předpokladem , že cokoliv může vypovědět službu, bez ovlivnění, jak se k motoru choval předešlý majitel.
Ještě jednou, není to žádný výlev na kohokoliv mířený, jen upozornění s patřičnou váhou, co se stává a co pak řidiče finančně bolí. Toť vše.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Zamčeno

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti