Vadne turbo FF 1,6 TDCi
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Tak z tvojej strany predpokladam s motorom 1,6 TDCi 80 kW spokojnost. DPF si ani nemal, ale si ho nechal odstranit?
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Prave si potvrdil, ze az tak celkom vporiadku nie je. No moze to byt naozaj iba blbost s podtlakovym ovladanim.paranmax píše: Můžu potvdit. Mam poctivých 182000 km a turbo je stale v poradku (musím zaklepat) Tlačí dobře,olej nežere,nepíská. Pouze na něm poslední dobou začíná blbnou nastavení lopatek ale nevím jestli to bude tím ovládaním nebo přímo v turbu lopatky. Každopádně na jaro jde turbo ven a na kontrolu popřípadě opravu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- eda.davids
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 14.03.2010 18:50
- Bydliště: Jižní čechy
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
eda :
Horror od Kinga + Hitchcocka je toto :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 93#p708793
Vsetko ostatne je iba pohadka pro zlobive deti.
Horror od Kinga + Hitchcocka je toto :
Zdroj :Poprvé to repasovali uplně celé,protože házelo olej a trošku pištělo,ale nic hrozného,dělalo se to preventivně,aby to uplně nepustilo olej a motor nešel do maximálních otáček. To vydrželo asi 50km a zadřelo se to na ložisku, takže druhej repas a pak to vydrželo asi 200km a potřetí to hvízdalo hned po prvním přidání plynu.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 93#p708793
Vsetko ostatne je iba pohadka pro zlobive deti.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Tak před chvilkou jsem ukončil první mazací zkoušku turba(ještě nevím zda budu dělat druhou), vše děláno dle návodu(viz odkaz výše).V12 píše:Mazaciu skusku rozhodne urob, bolo by zaujimave urobit ju 2x - pred a po vycisteni sitka. Mohol by si sem potom dat vysledky, vcelku by ma to zaujimalo.
Za 1 minutu na volnoběh proteklo turbem 0,7 litru oleje.
Takže myslím, že vše je v pohodě, co vy na to?
Fotky jsou tady, v sání nebyl skoro žádný olej, možná jenom trochu u turba, ve vlnovkách směrem k vzducho určitě nic. Je vůbec u mého focuse 2008 to sítko v mazacím šroubu nebo už se poučili a do focusů po faceliftu je už nedávali.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
fotky jsou postupně od spodu 

Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9494
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Pěkně s dokumentovanýpepé píše:fotky jsou postupně od spodu

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Pepe: stacila ta flexi trubka 40mm? taky to budu brzo zase delat. Mel jsi studene nebo teple auto (zhave byt nemohlo)? Ja kdyz mel tehdy studene, tak jen 0.4. Mozna to bude take tim. Uvidim co s olejem 5w40 a zimni teplotou.
Koukam, ze tolik oleje z odvetrani klikovky tam nemas. ja mam v sani louzi.
diky za fota, jsem rad, ze navod je proveditelny.
Koukam, ze tolik oleje z odvetrani klikovky tam nemas. ja mam v sani louzi.
diky za fota, jsem rad, ze navod je proveditelny.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Dobra praca pepe ! 
Nateceneho oleja je dost, urcite Ti to maze dobre.

Nateceneho oleja je dost, urcite Ti to maze dobre.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Flexi trubka 40mm je ok i na délku, přesně mi to vyšlo a tím, že mám v garáži jámu, tak jsem si proto ze spoda šáhnul tou dírou v krytu. Návod je na jedničku.vita_k píše:Pepe: stacila ta flexi trubka 40mm? taky to budu brzo zase delat. Mel jsi studene nebo teple auto (zhave byt nemohlo)? Ja kdyz mel tehdy studene, tak jen 0.4. Mozna to bude take tim. Uvidim co s olejem 5w40 a zimni teplotou.
Koukam, ze tolik oleje z odvetrani klikovky tam nemas. ja mam v sani louzi.
diky za fota, jsem rad, ze navod je proveditelny.

Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Nevíte někdo, popřípadě jestli dokážete někdo zjistit, zda je tam to sítko(u aut po FL) v mazacím šroubu na bloku motoru. Nechce se mi to rozebírat a pak zjistit, že už ho tam nedávali.V12 píše:Dobra praca pepe !
Nateceneho oleja je dost, urcite Ti to maze dobre.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Ak sa v tom nikto nevrtal, malo by tam byt. Po FL je ale skrutka aj sitko upravene, takze sa az tolko nezanasa. Na toto by som sa ale nespoliehal a pozrel to.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Pokud tam bude, mám ho vyndat nebo jenom vyčistit?V12 píše:Ak sa v tom nikto nevrtal, malo by tam byt. Po FL je ale skrutka aj sitko upravene, takze sa az tolko nezanasa. Na toto by som sa ale nespoliehal a pozrel to.
Já bych to viděl tak, že pokud tam bude a bude čisté (mám najeto 100 000km) tak bych ho tam nechal, a pokud by bylo zanešenější (což by nemělo být dle mazací zkoušky) tak bych ho vyndal. Co vy na to? A nebo ho vyndat tak jako tak. Někde jsem tu viděl dokument od Citroen a tam bylo okamžitě vyndat!

Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Vsetci odporucaju vybrat. Fakt neviem, ako by som sa rozhodol. To sitko tam z nejakeho dovodu je. No kontrolovat ho na tak blbom mieste pri kazdej druhej vymene oleja je dost nepohodlne. Asi by som ho dal prec. Ja som ho na Plechaci nechal vycistit a dat spat. Je riesene inak, nezanasa sa.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vadne turbo FF 1,6 TDCi
Z nějakýho důvodu ho tam davali. Ale někdy někdo něco vymyslí(i v dobrý víře) a v praxi to pak bohužel přinese víc škody než užitku(to konečně dobře víme ze zkušeností se zadřenýma turbama z důvodu zanesenýho sítka). Takže já bych ho vyndal a filtr a olej měnil po 10tkm.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host