Engine system fault
- honza.barborik
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 08.07.2011 08:44
- Bydliště: Brno
Re: Focus 1.6 TDCI engine system fault
Přispěju svou troškou do mlýna. Před cca měsícem "system engine fault" a červená dioda. Bez ztráty výkonu a jiných doprovodných jevů. V neautorizovaném servisu na PC chybu nerozpoznali, než jsem se dostal do autorizovaného, ujel jsem cca 1500-2000 km (nešlo být bez auta). Na fóru jsem našel mnoho příčin - od vadného čidla až po filtr pevných částic...
Když se k červené diodě přidala i žlutá kontrolka motoru, už to nešlo odkládat. Tak jsem tam Fofa dnes ráno zavezl (http://www.fordatoma.cz/) a bál se, co to bude. Nakonec se autí hlásilo o aditiva. Cena komplet diagnostika a aditiva cca 4000 Kč
Když se k červené diodě přidala i žlutá kontrolka motoru, už to nešlo odkládat. Tak jsem tam Fofa dnes ráno zavezl (http://www.fordatoma.cz/) a bál se, co to bude. Nakonec se autí hlásilo o aditiva. Cena komplet diagnostika a aditiva cca 4000 Kč
Ford Focus 2.0 TDCi / 100 kW, combi, 2006, červená Colorado
Ford S-Max Duratorq 2.0 / 103 kW, automat, 2008, stříbrná
Ford S-Max Duratorq 2.0 / 103 kW, automat, 2008, stříbrná
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Focus 1.6 TDCI engine system fault
to je ta prva z dvoch moznosti ktore som tu pred tebou spomenul - da sa k tomu dopracovat 2 sposobmi
1. totalnou ignoraciou predpisanej udrzby - doliatie po 60000km
2. stacanim tachometra a tym zblbnutiu ocakavaneho nabehu
1. totalnou ignoraciou predpisanej udrzby - doliatie po 60000km
2. stacanim tachometra a tym zblbnutiu ocakavaneho nabehu
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- Rako
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 05.10.2010 12:58
Re: Focus 1.6 TDCI engine system fault
...mě se tato chyba objevila a způsobily to vadné 2 žhavičky, auto nastartovalo, ale jelo v nouzáku. Takže věřím tomu, že tato chyba může znamenat cokoliv. Nejlepší zajet na diagnostiku...
Focus IV; 1.6 Ti-VCT; 77kw; Trend; r.v. 2018
Mondeo IV; 2.0TDCi; 124kW - 382Nm (chip Camp Performance); Ghia; r.v. 08
Focus II Combi; 1.6 TDCi; 94kW - 282Nm/2578 ot/min. (chip Camp Performance); Ghia; r.v. 06
Mondeo IV; 2.0TDCi; 124kW - 382Nm (chip Camp Performance); Ghia; r.v. 08
Focus II Combi; 1.6 TDCi; 94kW - 282Nm/2578 ot/min. (chip Camp Performance); Ghia; r.v. 06
- marosnet55
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 30.01.2010 22:19
Focus 1.6 TDCI engine system fault
Je to fakt strašne všeobecný chyba, vlastná skúsenosť.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus 1.6 TDCI engine system fault
ted jsem delal transita a zubate kolecko byla spatna zarovka 

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18.12.2011 20:41
"Engine Systems Fault" a DTC 9318
Ahoj kluci,
včera se mi při pohodové jízdě na dálnici z ničeho nic rozsvítila červená kontrolka a displej zobrazil "Engine Systems Fault". Motor ztratil výkon (předpokládám, že "safe mode") a já jsem pomalu dojel pár kilometrů před barák. Dnes po nastartování "Engine Systems Fault" již nesvítilo. Když jsem projel DTC kódy, tak mi to zobrazilo tohle:
DTC 9318 - Battery voltage low
DTC A103 - Antenna not connected (asi nic zásadního)
DTC 9602 - PATS received invalid format of key-code from ignition key transponder (taky asi nic zásadního)
Před 2 týdny jsem měnil olej, všechy filtry a rozvody. Zároveň byla za novou měněna i baterka, takže mi nejde do hlavy, jak to může hlásit nízké napětí baterky... :-/
Pro doplnění ještě jen dodám, že při studeném motoru mi na volnoběh kolísají otáčky, když se motor zahřeje, tak už je to v klidu - nevím, jestli to taky může něco znamenat (možná EGR).
Netušíte pls někdo, kde by mohl být problém? Předem díky moc za radu,
M.
včera se mi při pohodové jízdě na dálnici z ničeho nic rozsvítila červená kontrolka a displej zobrazil "Engine Systems Fault". Motor ztratil výkon (předpokládám, že "safe mode") a já jsem pomalu dojel pár kilometrů před barák. Dnes po nastartování "Engine Systems Fault" již nesvítilo. Když jsem projel DTC kódy, tak mi to zobrazilo tohle:
DTC 9318 - Battery voltage low
DTC A103 - Antenna not connected (asi nic zásadního)
DTC 9602 - PATS received invalid format of key-code from ignition key transponder (taky asi nic zásadního)
Před 2 týdny jsem měnil olej, všechy filtry a rozvody. Zároveň byla za novou měněna i baterka, takže mi nejde do hlavy, jak to může hlásit nízké napětí baterky... :-/
Pro doplnění ještě jen dodám, že při studeném motoru mi na volnoběh kolísají otáčky, když se motor zahřeje, tak už je to v klidu - nevím, jestli to taky může něco znamenat (možná EGR).
Netušíte pls někdo, kde by mohl být problém? Předem díky moc za radu,
M.
-
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: "Engine Systems Fault" a DTC 9318
K tym kolisajucim otackam - bud EGR, alebo vstrekovace.
Ked Ti vypisuje nizke napatie na baterke - alternator mas OK ? Je dobre napnuty jeho remen ?
Ked Ti vypisuje nizke napatie na baterke - alternator mas OK ? Je dobre napnuty jeho remen ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18.12.2011 20:41
Re: "Engine Systems Fault" a DTC 9318
Ahoj, díky moc za radu. S tím alternátorem nevím, zkusím v servisu říct, aby ho zkontrolovali. Jestli je napnutý ten řemen, asi jako laik nepoznám, ale napadá mě, jestli s tím nemohli nějak pohnout když dělali v servisu rozvody - předpokládám, že při jejich výměně na ten řemen museli hrábnout.V12 píše:K tym kolisajucim otackam - bud EGR, alebo vstrekovace.
Ked Ti vypisuje nizke napatie na baterke - alternator mas OK ? Je dobre napnuty jeho remen ?
U těch kolísajícím otáček doufám, že to bude první možnost... :-/
M.
-
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
- hynda
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 03.06.2009 15:20
- Bydliště: Olomouc
engine system fault
Cau,
tak jsem si doma měnil baterku na focusu 1.8TDCi. Vše proběhlo v pohodě. Po výměně všechna elektrika fungovala, tak jsem chtel nastartovat a nic, začala rychle blikat kontrolka imobilizeru a na palubce nápis Engine system fault a nešlo vůbec nastartovat. Jen to tam někde v palubce jakoby bzučí. Při výměně baterky jsem musel vytáhnout ten tlustej konektor z pojistkové skříně, abych oddělal ten kryt baterky. Tak nevím jestli jsem to mohl podělat tímto.
Jinak auto jsem ve čtvrtek odtáhl do servisu, dnes jsem tam volal a vůbec nevědí co s tím mají dělat, protože řídící jednotka vůbec nekomunikuje
Takže prý musí všechno proměřit a může to trvat celej týden.
Myslíte, že jsem nějak mohl odpálit řídící jednotku? Nebo nevíte co by to mohlo být?
Začínám mít strach, že to bude pálka jako prase
tak jsem si doma měnil baterku na focusu 1.8TDCi. Vše proběhlo v pohodě. Po výměně všechna elektrika fungovala, tak jsem chtel nastartovat a nic, začala rychle blikat kontrolka imobilizeru a na palubce nápis Engine system fault a nešlo vůbec nastartovat. Jen to tam někde v palubce jakoby bzučí. Při výměně baterky jsem musel vytáhnout ten tlustej konektor z pojistkové skříně, abych oddělal ten kryt baterky. Tak nevím jestli jsem to mohl podělat tímto.
Jinak auto jsem ve čtvrtek odtáhl do servisu, dnes jsem tam volal a vůbec nevědí co s tím mají dělat, protože řídící jednotka vůbec nekomunikuje

Myslíte, že jsem nějak mohl odpálit řídící jednotku? Nebo nevíte co by to mohlo být?
Začínám mít strach, že to bude pálka jako prase

Je: Ford Mondeo kombi 2011, 2.0TDCi, Black panther
Byl:FFII hatchback 2005, 1.8TDCi Ghia, šedá metla

Byl:FFII hatchback 2005, 1.8TDCi Ghia, šedá metla
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Engine Systems Fault" a DTC 9318
tak v lepsim pripade tam neni dostatecne zasunuty v horsim muze byt ulomeny nejaky pin .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 01.04.2009 15:37
Re: "Engine Systems Fault" a DTC 9318
ahoj chtel bych se zeptat na moznou zavadu.
Normalne si nastartuji a odlizdim v tu ranu blinke abs zobrazi se eng.sys. fault. Vypnu motor. Pak dal problem nesviti ale motor se jen otoci ale nenaskoci. Kontrolky dal nesviti. Jen to nechytne.
Nevite v cem by mohl byt problem?
Diky moc jsem uz zoufalel od te doby co jsem dal auto pred mesicem na vymenu rozvndu je to uz treti zavada. Fakt naprd.
Normalne si nastartuji a odlizdim v tu ranu blinke abs zobrazi se eng.sys. fault. Vypnu motor. Pak dal problem nesviti ale motor se jen otoci ale nenaskoci. Kontrolky dal nesviti. Jen to nechytne.
Nevite v cem by mohl byt problem?
Diky moc jsem uz zoufalel od te doby co jsem dal auto pred mesicem na vymenu rozvndu je to uz treti zavada. Fakt naprd.
FoFo 06 - 1,8TDCi, 84kw, kombi, 250tis km
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: "Engine Systems Fault" a DTC 9318
Jack96 ahoj. Komu jsi to dal na opravu? Kolik za to chtěl. Auto před tím fungovalo asi O.K. Jaké byly předchozí závady po opravě/výměně rozvodů?
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 01.04.2009 15:37
Re: "Engine Systems Fault" a DTC 9318
mel jsem to v AMB Orech, do te doby vicemene v pohode.Radekjo píše:Jack96 ahoj. Komu jsi to dal na opravu? Kolik za to chtěl. Auto před tím fungovalo asi O.K. Jaké byly předchozí závady po opravě/výměně rozvodů?
Jednou zavada mechanizmu steracu (pri 170tis), preci jen auto uz ma 200tis.
Loni vytekl tlumic. Letos praskla vzduchova hadice privotu k turbu.
Jinak po vymene rozvodu zacalo piskat z motoroveho prostoru tak znova do servisu a rekli mi ze pry spatne loziska v kladkach prislusenstvi. Za 6tis vymeneno. Piskani se neztratilo jen mi rekli ze je potreba vymenit alternator pry za 9 tis. Tak to jsem jim rekl ze momentalne na to nemam. No a nyni tento problem.
Servis pri 200 tis (rozvody atd, zadni kotouce, desticky) vyslo na 17 tis.
Bohuzel jsem jen uzivatel auta a kdyz mi nekdo rekne ze je potreba vymenit to a to tak mu plne duveruji. Mozna nekdy bohuzel.
Trosku jsem z toho zklamany zvlaste kdyz nas cekal vikend na horach a auto je ted nepojizdne a jeste musim vyresit jak ho dostat z prace do servisu.

FoFo 06 - 1,8TDCi, 84kw, kombi, 250tis km
-
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 10.01.2012 19:28
Re: "Engine Systems Fault" a DTC 9318
Mel jsem stejny problém vyměnil jsem žhaviče a bylo po problému a k té chybě motoru jestli jsi měnil paliv.filtr tak si zkontroluj jestli je pořadně dotáhlej může si přisavat.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.12.2011 22:24
Re: "Engine Systems Fault" a DTC 9318
Zdarec. Hyndo chtěl sem se zeptat jestli ti to auto v servisu rozjeli a čem to bylo
Mám ten samej problém a ve fordu si stem neví rady už to stálo peněz a nic
Díky za odpověd
Mám ten samej problém a ve fordu si stem neví rady už to stálo peněz a nic
Díky za odpověd
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti