Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od vitr73 » 06.02.2012 14:38

no prece "vsude kolem"
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5657
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od petulak » 06.02.2012 15:46

fofok píše:To je zase debata.To snad ví každý malý dítě,že když je zima tak se motor ohřeje za dýl a když ho mám v garáži tak dřív.Děláte jako kdyby zima byla poprvý.Já mám vodu do ostřikovačů do -20°c a stejně to zamrzlo ani výhřev trysek nepomáhá.Mráz je holt prevít.
Tak jsem se ptal, mejch vnoučat/10 a 12 let/--a oni o ničem nevědí!! Dětí se ani ptát nebudu!!/ 20--až 37 let/--a ten nemladší-má řidičák od roku 1989. :blee: :blee:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24542
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od ZaQik » 06.02.2012 17:15

MK2 píše:No chělo by to zjistit, teplotu čeho ukazuje ten anologový měřák :?: :idea:
ma stejny vstup jako digital, jen je tam nejaky kus programoveho kodu, ktery k tomu pricita 35 az do 90, pak drzi 90 snad az do skutecnych 125 a pak zase ukazuje spravne :dih:

a nebo je to uuuplne jinak :wink:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Thom@s
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29.01.2012 12:04

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od Thom@s » 06.02.2012 19:55

ZaQik píše:
rapo píše:Tak to vypada ze cidla na mereni teploty vody mame minimalne 2 :nixw:
vecer jsem prochazel IC (budiky) a nasel jsem parametr, ze se da nastavit, aby analogovy merak ukazoval stejnou hodnotu jako digitalni engine temperature ... sice to neresi problem pomaleho rozmrazovani (me jde dobre :nixw: ), ale alespon to nemate
tak to seš dobrej! Tak sem hoď prosím jak na to :cooler: . Eventuelně foto, že to fakt funguje. Dík

K EM
Junior
Junior
Příspěvky: 229
Registrován: 01.09.2011 17:22
Bydliště: Nymburk

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od K EM » 06.02.2012 20:28

Tak abych se taky podělil... moje fofo (2001) má opačnej problém, v testovacím módu na budíkách 90°C a ručička teprve opatrně leze nahoru. Byla tu zmínka o tom že údaje můžou být teplota chladící kapaliny a teplota hlavy nebo kam přesně leze to čidlo (mezi svíčkama) a k tomu bych se přikláně. U fofo II by to odpovídalo obráceně s tim že si myslím že kdyby vám display měřil teplotu vody asi by se snažili tam napsat spíš coolant temp...
Ford Focus HB 2.0i r.v. 2002
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001 🪦

Thom@s
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29.01.2012 12:04

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od Thom@s » 06.02.2012 21:05

fofok píše:
Thom@s píše:
fofok píše:To je zase debata.To snad ví každý malý dítě,že když je zima tak se motor ohřeje za dýl a když ho mám v garáži tak dřív.Děláte jako kdyby zima byla poprvý.Já mám vodu do ostřikovačů do -20°c a stejně to zamrzlo ani výhřev trysek nepomáhá.Mráz je holt prevít.
jestli máš vodu do -20 a zamrzla ti teď v -10 tak to tě asi napálili :totlsmile: ale jak souvisí tvoje voda s tím, že mi ukazuje teploměr prapodivný teploty? :nnou:
Nevím jak u vás,ale u nás je mráz a to víc jak -10°C a v mraze většinou motory dělají,že se ohřívaj pomalejš :dih: a jestli si někdo myslí,že po 500m to má ohřátý tak je :irre: .
Kdybys nebyl línej a přečetl sis tu diskusi od začátku tak bys poznal kdo je tady :irre:

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4961
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od fofok » 07.02.2012 13:12

Klídek.Pokud vím hned můj druhej příspěvek je ode mě,takže nevím kdo to tu nečte.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5657
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od petulak » 13.02.2012 13:45

P1030839.JPG
P1030840.JPG
Jelikož to furt nasává zmrzlej vzduch, tak jsem to "trošku" upravil.
Je to na kratší trasy/ do práce a zpět/. Až se oteplý jde to zase pryč. :mrgreen:
Přílohy
P1030838.JPG
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Abrc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 185
Registrován: 23.12.2011 17:35
Bydliště: Prostĕjov

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od Abrc » 17.02.2012 15:40

mám problém také s teplotou,teda né problém ale když jsem po výměně termostatu koumal teploty.Analogová ručička funguje v pohodě,ale test tachometru mi ukazuje až 109°C !Spíná mi i sahara,tak nevím čemu věřit.zda analogu nebo testu.Popřípadě kde bych našel čidla teploty jak pro analog/test/ a pro spínání sahary.(co jsem čet tak jedno je mezi svíčkama tak jestli jen to jedno pro vše o.O ? ) děkuji
byl : FF 1,6i 16v r.v 2000
je : FF2 1,8tdci r.v 2008

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5657
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od petulak » 17.02.2012 15:50

Spíš bych věřil tomu čidlu mezi svíčkama. Někde tady píšou kluci,jakej je rozdíl mezi tachom. a analogem./tachom.-test/.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Abrc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 185
Registrován: 23.12.2011 17:35
Bydliště: Prostĕjov

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od Abrc » 18.02.2012 13:36

petulak píše:Spíš bych věřil tomu čidlu mezi svíčkama. Někde tady píšou kluci,jakej je rozdíl mezi tachom. a analogem./tachom.-test/.
jo ale tohle čidlo informuje co ? analog nebo test,nebo obě ? :D prostě tech čidel je moc :X na jednu stranu si říkám že budu věřit analogu,a až v létě vyvřu tak vyvřu,ale na druhou stranu mám pocit že bych to měl nějak vyřešit.jak říkám test mi ukazuje 109°C max a analog leží na 90 cca.
byl : FF 1,6i 16v r.v 2000
je : FF2 1,8tdci r.v 2008

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5657
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od petulak » 18.02.2012 14:58

Čidlo-analog.
Čidlo zbírá hodnoty teploty hlavy,které vyšle do ŘJ,a ta potom do analogu.
Sežen nějakej teploměr,nech motor ohřát a pak ho strč do přepadové nádobky. Budeš pak vědět zhruba teplotu vody.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od vitr73 » 20.02.2012 15:49

petulaku..dobrej napad. jsem sehnal jinej kryt katu a uz jsem privaril kousek trubky pro saci trubku...ted jdu na ekodvur z nejakyho vraku vykuchat prepinaci klapku ovladanou teplotou nasavaneho vzduchu. o vsech ostatnich aut to pomaha..ford na to nejak zapomnel.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5657
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Rychlost ohřátí motoru - 1,6 benzin r.v.2011

Příspěvek od petulak » 20.02.2012 19:56

Já klapku dávat nebudu, jak se oteplí :lol: ,tak to vyndám.
Ale funguje to. :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host