

Ono to nie je tak celkom pravda. Ked si za apexom zatacky, ktoru si isiel 70 pricom to bolo na hrane a dobre tomu dupnes na krk, vnutorne koleso zacne hrabat. Vsetko co je nad cca 80 koni ide do dymu zo spalenej gumy. Po vyjazde zo zakruty sa auto vyrovna a az potom zacnu tie kone chybat. Ani 63kW atmosfericka Fobia nema problem hrabnut dvojkou na vyjazde zo zakruty. Co potom Focus so 100 konmi. Napr. moj 2.0TDCI je v obluku schopny hrabat aj na stvorke v 90tke. Podradit do trojky nema vyznam, rychlejsie to uz jednoducho nejde. Az ked sa vyrovna zatazenie prednych kolies, prestane to preklzovat a auto zacne zrychlovat.Zdwora píše:To nedava smyslJe rozdil jestli te z ty zatacky taha 100 nebo 200 koni
Slova klasikaV12 píše:S vykonom si rychly na rovine, s malou hmotnostou - VSADE. A o tom to je.
DekujiZdwora píše:Zetec je nazev pro radovy 4 valce od fordu... vsechny benziny v ff mk1 (bez ST, RS) jsou Zetec-y
Takto siroke gumy na sluzobnych Fobiach nemame, takze s nimi skusenost nemam. Poznam ale tipka, ktory ich dal na kombi HTPHal9000 píše:Fabia ti těžko roztočí pneu 215/45/17.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti