Jsem jasného názoru, že není momentálně (a výhled podle mě taky nevypadá růžově) vhodná doba o přicházení jakéhokoliv platícího zákazníka. A je jedno, jestli si koupí nové auto, nebo jezdí pravidelně na servis.
Uvedu hloupý, ale pro mě neuvěřitelně pozitivní přínos jiného servisu ke mně jako zákazníkovi. Dříve jsem se Škodou jezdil do NH Caru na Černém Mostě. Vždy jsem dostal tak něco málo „navíc“, co mě ale hrozně potěšilo. Ať už to bylo umytí karoserie, nebo vyluxování interieru. Nedělám si iluze, že by v těch předražených službách to neměli dostatečně kompenzováno, ale přece. Naprosto neuvěřitelně na mě zapůsobilo, když mě technik při vracení vozu říkal, že toho mají hodně a už mě nestačili auto vyluxovat. Tak jsem jen s úsměvem pronesl „Tak příště“. Jaké bylo moje velké překvapení, když při následující návštěvě mě technik říká „Mám tady poznámku od kolegy z minula, že auto máme vyluxovat“. Nevěřícně jsem zůstal čumět jak somálec na bochník tvrdého chleba.
I takové služby pro udržení zákazníka jsou dnes možné, třeba mě některý z autorizáků Ford takto mile taky překvapí. Charouz v Mělníku to ale určitě nebude.
