aj ja som v praci a uz koncim tak zas nex time a mozno najdes vysvetlenie na zlenivenie motora u ostatnych aut nemusia mat len karburator ... a zistis mozno ze je to flexibilitov materialu co sa teplom meni ved aj napr skrutky na halavu motora by sa nemali dat 2 x .....
zatim cago
			
									
									
						Optimální otáčky motoru u 1.6 TDCI
- omik
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 640
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
stale to ale nedava odpoved na otazku, ze co to ma spolocne s obcasnym prevetranim motora 
). Tepelne vlastnosti materialu su len o tom, ze material vplyvom tepla degraduje, ale to sa pri zvyseni otacok, castejsom vytacani motora a pod. neodstrani, prave sa tento problem moze len umocnit, takze to vobec nevysvetluje tvoju radu, ze ma motor obcas vytocit, aby mu nezlenivelo turbo 
 
.
Ja uz koncim tiez a cez vikend som mimo internetu (aspon dufam), takze next time....
pekny vikend
			
									
									Ja uz koncim tiez a cez vikend som mimo internetu (aspon dufam), takze next time....
pekny vikend
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
						ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
- pelen
 - Test driver

 - Příspěvky: 9259
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Nový Jičín
 - Kontaktovat uživatele:
 
Kazdy motor benzin nebo nafta by se mel obcas vytocit  k maximalnim otackam (provetrat). Vypali se nespalene nanesene zbytky, roztoci se turbo ke svym maximalnim otackam ... U motoru s turbem se pak ale nesmi zapomenout, ze jim skodi prudky pokles teploty, proto pred zastavenim zvolnime rychlost a dojizdime pomaleji, prakticky staci od hranice mesta jet do centra podle pravidel nebo na dalnici na odpocivadle nechame motor bezet pred vypnutim nekolik minut naprazdno.
			
									
									
						- laca
 - Nováček

 - Příspěvky: 60
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Praha
 
- pelen
 - Test driver

 - Příspěvky: 9259
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Nový Jičín
 - Kontaktovat uživatele:
 
Kdyz predem vis, ze budes za chvili parkovat, tak rychlost snizis uz na dalnici a pak staci jen snizit otacky na volnobezne, pockat nekolik 10 vterin a vypnout.laca píše:Opravdu několik MINUT? Nerozporuju - ptám se a učím sepelen píše:... nebo na dalnici na odpocivadle nechame motor bezet pred vypnutim nekolik minut naprazdno.Je fakt nutná tak dlouhá doba?
- Ahmed
 - Test driver

 - Příspěvky: 3751
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Ostrava
 
Jak se tu pise od zacatku... 1,6 66kW nema variabilni turbo, maji to vzdycky jenom vyssi vykony stejneho obsahu, takze 1,6 80kW nebo kolik tomu dali a u stare 1,8 85kW. 74kW ma taky obyc. turbo.
Na ochlazovani turba bych moc ohledy nebral, to bys musel jet porad na plny plyn, hned vypnout motor a odejit pryc. Pokud jedes konstantni rychlosti na dalnici, tak turbo nema zdaleka takovy vykon a stejne, nez pred barakem projedes ulici plnou aut a zaparkujes, tak to trva 2-3 minuty, takze casu na ochlazeni je dost a po meste na 4000ot. taky asi jezdit nebudes. Nekolik minut bych to nechal vychladnout, kdybych s tim jezdil zavody na okruhu.
			
									
									
						Na ochlazovani turba bych moc ohledy nebral, to bys musel jet porad na plny plyn, hned vypnout motor a odejit pryc. Pokud jedes konstantni rychlosti na dalnici, tak turbo nema zdaleka takovy vykon a stejne, nez pred barakem projedes ulici plnou aut a zaparkujes, tak to trva 2-3 minuty, takze casu na ochlazeni je dost a po meste na 4000ot. taky asi jezdit nebudes. Nekolik minut bych to nechal vychladnout, kdybych s tim jezdil zavody na okruhu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host






