Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 30.03.2010 22:54
- Bydliště: Praha - Chodov
Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
Zdravím všechny,
odešel mi motor u Focuse a mám nabídku na motor z citroenu 1.6 hdi.
Motor (blok s hlavou a víkem) by měl být úplně stejný 1560 ccm 80 kw DPF.
Strach mám spíš ohledně držáků na věci okolo, kabely, atd.. Máte někdo zkušenosti se záměnou tdci za hdi??
odešel mi motor u Focuse a mám nabídku na motor z citroenu 1.6 hdi.
Motor (blok s hlavou a víkem) by měl být úplně stejný 1560 ccm 80 kw DPF.
Strach mám spíš ohledně držáků na věci okolo, kabely, atd.. Máte někdo zkušenosti se záměnou tdci za hdi??
2006 - Focus II 1.6 Tdci DPF, 1990 - BMW 318 is
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
Priznaj sa, co si s nim robil ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 30.03.2010 22:54
- Bydliště: Praha - Chodov
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
Právě že nic 
Nicméně se to stalo cca 200 km po výměně oleje (u které jsem byl), mechanik mi řekl, že praskla ojnice a vylítla ven skrz blok. A stalo se mi to v podstatě před barákem při rychlosti 30 a řazení takže snad i na neutrál.. Co vím tak se tohle stává když je motor bez oleje, nebo když se ucpe kanálek k ojnici... Je to celý divný. Olej jsem měnil po 10t km. A měl jsem najeto 182t. Každopádně za poslední dva týdny co sháním motor jsem pochopil, že se to stává běžně. Snad na půlku motorů co jsem volal byla druhej den pryč..

Nicméně se to stalo cca 200 km po výměně oleje (u které jsem byl), mechanik mi řekl, že praskla ojnice a vylítla ven skrz blok. A stalo se mi to v podstatě před barákem při rychlosti 30 a řazení takže snad i na neutrál.. Co vím tak se tohle stává když je motor bez oleje, nebo když se ucpe kanálek k ojnici... Je to celý divný. Olej jsem měnil po 10t km. A měl jsem najeto 182t. Každopádně za poslední dva týdny co sháním motor jsem pochopil, že se to stává běžně. Snad na půlku motorů co jsem volal byla druhej den pryč..
2006 - Focus II 1.6 Tdci DPF, 1990 - BMW 318 is
- xkubik
- Nováček
- Příspěvky: 116
- Registrován: 12.01.2011 19:40
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
Chceš dávat HDi protože je to levnější nebo protože se TDCi nedá sehnat?
Ford Focus II 1.6TDCi 80kw, 05´
Ford Focus II kombi 1.6TDCi 80kw, 09´
Ford Focus II kombi 1.6TDCi 80kw, 09´
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
Tak ta ojnica sa tu vyskytuje, ale skor 2.0tdci, pokial sa nemylim. Skor ide o vyrobnu vadu. Si si isty svojimi kilometrami, alebo to malo 250tkm v skutocnosti, ked si to kupoval, co je asi zivotvost toho motora. Podla poctu bazarovych 1.6tdci, je jasne, ze dopyt po tychto botoroch bude velky a mozno aj pokazia povest Fordu. Teoretick je to skvely motor, pruzny, usporny, solidny objem a nie moc drahy.Cookiemunsta píše:Právě že nic
Nicméně se to stalo cca 200 km po výměně oleje (u které jsem byl), mechanik mi řekl, že praskla ojnice a vylítla ven skrz blok. A stalo se mi to v podstatě před barákem při rychlosti 30 a řazení takže snad i na neutrál.. Co vím tak se tohle stává když je motor bez oleje, nebo když se ucpe kanálek k ojnici... Je to celý divný. Olej jsem měnil po 10t km. A měl jsem najeto 182t. Každopádně za poslední dva týdny co sháním motor jsem pochopil, že se to stává běžně. Snad na půlku motorů co jsem volal byla druhej den pryč..
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
Viem o minimalne 2 2.0TDCI s pokrutenymi, resp. uletenymi ojnicami. Obavam sa, aby ten moj nebol treti
No zachytil som tu aj nejake klaknute 1.6TDCI - jeden tusim s prasknutou klukovkou a jeden s uletenou ojnicou, dalsi pridrety a silne hlucny. Teraz je tu znova cerstve vlakno na tuto temu a tiez to nevyzera na lacnu zavadu
Kua, je uplne jedno kolko to ma natocene, ojnice a klukovky musia vydrzat podstatne dlhsie, ako 250k km.
1.6TDCI je naozaj papierovo vynikajuci motor, jazdi sa s nim velmi dobre, pretoze nema vyraznu spicku krutiaku, po ktorej by zacal prudko vadnut.


1.6TDCI je naozaj papierovo vynikajuci motor, jazdi sa s nim velmi dobre, pretoze nema vyraznu spicku krutiaku, po ktorej by zacal prudko vadnut.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- xkubik
- Nováček
- Příspěvky: 116
- Registrován: 12.01.2011 19:40
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
V12: Naprosto souhlasím. Tyto části by měly přežít celé auto!
I tak si myslím, že vzhledem k počtu vozů jezdících s tímto motorem (1,6tdci) je taková závada max.u 1%, takže vyloženě smůla pro majitele, že to je právě on...
I tak si myslím, že vzhledem k počtu vozů jezdících s tímto motorem (1,6tdci) je taková závada max.u 1%, takže vyloženě smůla pro majitele, že to je právě on...

Ford Focus II 1.6TDCi 80kw, 05´
Ford Focus II kombi 1.6TDCi 80kw, 09´
Ford Focus II kombi 1.6TDCi 80kw, 09´
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
Vzhladom na to, ako Cookiemunsta opisuje situaciu s nedostatkom tych motorov na vrakovisku to vyzera zavaznejsie.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
Sused kupil FFII 1.6TDCI 66kW. Pri predaji malo dolozenych a zmluvne garantovanych 127k km. Teraz na tom ma 160k a ten motor ide strasne - poskripkava, poklepkava, skratka katastrofa. A je jedno, ci je zohriaty, alebo studeny. Mne chrochce len ked je studeny, mam iba o 10k km viac a to z casu na cas mu davam poriadne kvapky. Tento kus srotu od PSA je ako celok po stranke mechanickeho prevedenia a zastavby do aut poriadny omyl, mozno este vacsi, ako HTP od VAGu. Aby som len netaral, tu su zakladne fakty :
- s oblubou podfukujuce vstrekovace - za toto na 100% moze konstrukcia hlavy, ktora pracuje viac nez treba
- mala olejova napln
- imbecilny layout motoroveho priestoru - to v sucinnosti s predoslym bodom prehrieva olej, ktoreho je beztak malo a tak predcasne degraduje
- DPF nestastnej konstrukcie - pri regeneracii narieduje olej naftou, co jeho mazacim vlastnostiam rozhodne nepridava, vysledkom moze byt spotreba 5 turbin na 2000km (dost desiva bilancia, ze LiborM...)
- karbon v motore v dosledku vysokej teploty oleja a pripadne podfukujucich vstrekov
Toto urcite nie je vsetko, na 100% som na nieco zabudol. No je toho dostatok na to, aby som 1.6TDCI/HDI NIKDY NEKUPIL. Ani novy.
- s oblubou podfukujuce vstrekovace - za toto na 100% moze konstrukcia hlavy, ktora pracuje viac nez treba
- mala olejova napln
- imbecilny layout motoroveho priestoru - to v sucinnosti s predoslym bodom prehrieva olej, ktoreho je beztak malo a tak predcasne degraduje
- DPF nestastnej konstrukcie - pri regeneracii narieduje olej naftou, co jeho mazacim vlastnostiam rozhodne nepridava, vysledkom moze byt spotreba 5 turbin na 2000km (dost desiva bilancia, ze LiborM...)
- karbon v motore v dosledku vysokej teploty oleja a pripadne podfukujucich vstrekov
Toto urcite nie je vsetko, na 100% som na nieco zabudol. No je toho dostatok na to, aby som 1.6TDCI/HDI NIKDY NEKUPIL. Ani novy.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
V12 jak dlouho vydrží turbo když se ředí olej s naftou ?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
Menej ako je prijemne. Zalezi od stupna nariedenia oleja. Ak ho budes menit po 5k km, mozno sa turbo dozije 100k km. Toto je aj odpoved na to, preco 66kW a 80kW motorom bez DPF drzia turba vzdy dlhsie, ako 80kW s DPF. Strasne zalezi od toho, ako auto pouzivas - ked na kratke trasy po meste, DPF sa regeneruje hodne casto, ak robis dlhe streky po dialnici, je to podstatne lepsie, regeneruje az po cca 700 km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
Když vemu jak se ředil tobě olej naftou, tak jak by dlouho to turbo vydrželo, když vemeš v potaz že by turbo bylo v dobrým stavu ( né těsně před smrtí )
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
Kedze nemam DPF, k intenzivnemu riedeniu oleja naftou nedochadzalo. Problem bol inde - zistil som, ze motor takmer vobec nezral olej. Trochu ho zacal zrat az po vymene vstrekovacov. Takze nejaka ta nafta sa don na 100% dostala. Kedze teraz ho uz trochu spapka viem, ze to nastastie nebolo vela. Kolko to skratilo zivotnost turba, netusim. A dufam, ze na pripadnu znizenu hranicu jeho zivotnosti uz nenarazim. Ak nahodou znova odide, osobne si overim offroadove schopnosti armadnej T813 pri prekonavani terennej prekazky v podobe osobneho auta Ford Focus
Kolko by vydrzalo - netusim. Kedze klaklo po 137k km, predosly majitel mojho Fuckusa musel jazdit ako Loeb, Block a Vatanen v jednej osobe
Tesim sa jednemu - aspon cerpadlo je uplne OK, podla logu z diagnostiky tlaci 1600 barov bez najmensich problemov.

Kolko by vydrzalo - netusim. Kedze klaklo po 137k km, predosly majitel mojho Fuckusa musel jazdit ako Loeb, Block a Vatanen v jednej osobe

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
Takový jsou nejlepší co jezděj jak prasata. A to máš dotažený z francie? JO tak to pak natoč jak si přejíždíš fokuse tankem 

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19258
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna 1.6 tdci za 1.6 hdi??
jedno tdci ma objednane ale asi to nebudu resit .xkubik píše:Chceš dávat HDi protože je to levnější nebo protože se TDCi nedá sehnat?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host