Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
Luky2380
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 29.03.2010 09:00
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Luky2380 » 15.03.2012 22:27

Už mám přes 140.000 km a na motoru nebo lambda či katu nic. Zatím nic nesvítí, nekucká vše stále redy..
Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 2006 sportovní pružiny H&R
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
JohnDoe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 09.03.2009 16:01
Bydliště: Písek, JČ

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od JohnDoe » 16.03.2012 10:25

Po 150 km se motor nerozsvítil, tak to zatím vypadá nadějně. Uvidím jak to bude dál.
Ferda - FoFoII kombi sport, 8/2005, 1.6 Ti-VCT 85kW, panther black.
Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
masky
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 574
Registrován: 04.11.2009 14:32
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od masky » 16.03.2012 11:39

mám najeto cca 58tis a už jsem měnil dvě lambdy :-/
Ford Focus II 1.6 TI-VCT 85KW - GHIA r.v. 2005 GALLERY
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
lalinek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 151
Registrován: 30.11.2011 17:26
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od lalinek » 16.03.2012 12:43

Ouuu :( na kolik tě vyšla tahle sranda?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 16.03.2012 13:47

Mam jednu otazku - co si s tym autom robil, ked lambdy odisli tak skoro ? Bezne maju zivotnost 160 az 200k km. Natankoval si nejaky sajrajt benzin s olovom ? Alebo hlboke brodenie a lambdy boli kontaminovane spinavou vodou ? Ci ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
masky
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 574
Registrován: 04.11.2009 14:32
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od masky » 16.03.2012 14:25

Na kolik me to vyslo? no jelikoz jsem byl po oprave cerpadla, nebyly prachy, tak jsem nechal dat "jen" univerzaly od bosche a i s praci to vyslo asi na 6tis + 1,5diagnostika. Ve fordu mi nabízeli jednu za 4tisíce.
V12: opravdu s autem nedělám nic nekalého, tankuji jedině na Shell, OMW..ale auto jsem kupoval ve 36tis km a nevím co s ním prováděl předchozí majitel. Jezdím převážně krátké trasy, možná i to na jejich životnost mohlo mít vliv. Opravdu netuším, já jsem jen rád, že to je spravený a od podzimu auto seká latinu ťuk ťuk ťuk 8)
Ford Focus II 1.6 TI-VCT 85KW - GHIA r.v. 2005 GALLERY
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
lalinek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 151
Registrován: 30.11.2011 17:26
Bydliště: Kopřivnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od lalinek » 16.03.2012 14:28

Ouuuu tak to je ranec :evil:

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 16.03.2012 14:38

masky píše:...no jelikoz jsem byl po oprave cerpadla...
Akeho cerpadla? Palivoveho na aute?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 16.03.2012 14:50

servo
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
masky
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 574
Registrován: 04.11.2009 14:32
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od masky » 16.03.2012 16:03

Nicco píše:
masky píše:...no jelikoz jsem byl po oprave cerpadla...
Akeho cerpadla? Palivoveho na aute?
jj přesně tak...servo
Ford Focus II 1.6 TI-VCT 85KW - GHIA r.v. 2005 GALLERY
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 16.03.2012 21:26

masky píše:..ale auto jsem kupoval ve 36tis km a nevím co s ním prováděl předchozí majitel
Nevybral z neho povodny majitel dobre lambdy a pred predajom strcil stare ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 16.03.2012 21:59

...ale tak snad nekupoval v Ackach :mrgreen:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
masky
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 574
Registrován: 04.11.2009 14:32
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od masky » 18.03.2012 16:01

Kupoval jsem u Forda. Takže možné to je :lol:
Ford Focus II 1.6 TI-VCT 85KW - GHIA r.v. 2005 GALLERY
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 18.03.2012 16:50

Tak to snad nie :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
primar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05.05.2010 14:19
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od primar » 22.03.2012 14:01

V12 píše:Ja som mal po presadnuti z 2.0TDCI do FFII 1.6i pocit, ze sedim vo V3S-ke. Do 90 hluk OK, potom sa ale zacal menit na vyslovene otravny rev gradujuci v neznesitelne zavijanie v 130 a 4000 rpm. Tiez za rok nenajazdim vela km, ale 70 - 80% z toho je prave dialnica a v case, ked je na nej jazda 90tkou dost hazardna. Preto nemozem 1.6 ani citit - reve, zere a netaha. Ten motor a odprevodovanie je dobry akurat tak do mesta a na okresky, urcite nie na dialnice. Takmer to iste sa da povedat aj o 1.8i - reve, zerie ale na rozdiel od 1.6 taha. 2.0i je uz ine kafe, v Mondeu ide nadherne potichu aj v 150-tke, je to dane dlhsimi prevodmi a samozrejme lepsim odhlucnenim. Vo Focuse s nim skusenost nemam.

TiVCT je na tom s hlukom rovnako, ako 1.6i, no huci trochu inak (ale rovnako neprijemne). Jedina utecha je fakt, ze taha podstatne lepsie, ako klasika, ale az nad 4000 otacok.
Na dialnici je to obcas vazne otravne, od tych 140 a viac.., jedina moznost, prehlucit to hudbou..
V meste sa mi to naopak paci, ze motor pocut, nakolko tie motory maju celkom pekny zvuk..
Kazdopadne, ak niekto jazdi prevazne po dialnici, nedoporucoval by som tieto motory. Jednak hluk a za druhe sportreba, ktora je vlastne vysoka vzdy a vsade.. Zlaty ecoboost.. Inak, urcite by som nepovedal, ze tento motor netaha, neviem ako ho mas zabehnuty a akym stylom jazdis, ale ziadna katastrofa to podla mna nie je. Urcite sa to nevyrovna 2-litru ani to nie je ziadna slava nalozeny po strechu s plnou posadkou, ale ked jazdi clovek prevazne sam, je to fajn..
Naposledy upravil(a) primar dne 22.03.2012 22:53, celkem upraveno 1 x.
Focus II HB | Trend X Vision 2010 | 1.6i/110hp@5900rpm/161Nm@4100rpm
ObrázekObrázekObrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů