
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
V12:Udelal jsi presne to o co me slo,zjistil jsi ze je Ignis pri 130 hlucnejsi.To polozeni podle me neni takovy problem,protoze ty otresy to tolik nezkresli.Pri 130 uz je okolni zvuk o dost vetsi jak ty otresy.V podstate jsi nameril to co ja a Blackhawk,samozrejmne +-.Znovu opakuji nejde o laboratorni mereni ve stejnych podminkach, ale porovnani ze ktereho se +- bude dat rici co je hlucnejsi,coz v tvem pripade je Ignis.Pokud by byla ochota a zajem,tak se klidne muzou dat presne podminky ulozeni founa,aplikace,rovnejsi cesta atd.a urcite to bude presnejsi jak ty stopky
no a pak dat vysledky do nejaky tabulky.

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- georgi
- Zkušený
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 24.08.2008 11:49
- Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT


FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Karel2 :
Ano, objektivne som zistil, ze Ignis je hlucnejsi ako Focus. Ked ale niekto iny zoberie ine PDA alebo telefon, tiez sa dopracuje k rovnakemu vysledku. Problemom budu ale namerane hodnoty decibelov, pretoze sa mozu poriadne lisit. To co Ty odmeras s iPhonom v jednom aute, zarucene nebude rovnake, ako ked to budem merat v tom istom aute ja so svojim PDA. Cize porovnavacie tabulky viacerych ludi mozu byt zaujimave, ale nebudu mat vypovednu hodnotu. Tu maju iba vramci tych aut, ktore boli merane prave jednym zariadenim. Chcelo by to potom urobit korekcnu tabulku pre jednotlive zariadenia na jednom referencnom aute. Z toho by sme sa uz k spravnym vysledkom nejako dopracovali. V opacnom pripade je v tom privela neznamych na co len trochu serioznejsie vyhodnotenie.
Na vyhodnotenie hlucnosti roznych aut pre vlastnu potrebu to ale naozaj staci.
Ano, objektivne som zistil, ze Ignis je hlucnejsi ako Focus. Ked ale niekto iny zoberie ine PDA alebo telefon, tiez sa dopracuje k rovnakemu vysledku. Problemom budu ale namerane hodnoty decibelov, pretoze sa mozu poriadne lisit. To co Ty odmeras s iPhonom v jednom aute, zarucene nebude rovnake, ako ked to budem merat v tom istom aute ja so svojim PDA. Cize porovnavacie tabulky viacerych ludi mozu byt zaujimave, ale nebudu mat vypovednu hodnotu. Tu maju iba vramci tych aut, ktore boli merane prave jednym zariadenim. Chcelo by to potom urobit korekcnu tabulku pre jednotlive zariadenia na jednom referencnom aute. Z toho by sme sa uz k spravnym vysledkom nejako dopracovali. V opacnom pripade je v tom privela neznamych na co len trochu serioznejsie vyhodnotenie.
Na vyhodnotenie hlucnosti roznych aut pre vlastnu potrebu to ale naozaj staci.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
V12, na nejakom stretku mozeme spravit lepsie porovnanie, rovnaky usek tam bude, bude to merane jednym telefonom, ktory sa bude drzat na tom istom mieste. To by ako porovnanie dvoch aut mohlo celkom stacit.
Len si musime potom na to spomenut.
Len si musime potom na to spomenut.

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Presne takyto napad sa mi paci - jedno meradlo vs viac aut. To bude OK.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6882
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ale vzdyt ja netvrdim ze to bude stejne na ruznych Smartphonech,ale urcite se to nebude lisit o moc dB na stejne aplikaci.Kdyz jsem instaloval aktualizaci, tak tam bylo psano o kalibraci na ruzne Smartphony i na tom videu jsou 2 ruzne Smartphony a ukazuji +- stejne.Vim neda se tomu verit,ale to ze jsme 2 namerili +- stejne hodnoty trochu poukazuje ze ta aplikace nema velke odchylky.Nejlepsi je ovsem to mereni co navrhuje Blackhawk.V12 píše:Karel2 :
To co Ty odmeras s iPhonom v jednom aute, zarucene nebude rovnake, ako ked to budem merat v tom istom aute ja so svojim PDA. Cize porovnavacie tabulky viacerych ludi mozu byt zaujimave, ale nebudu mat vypovednu hodnotu. Tu maju iba vramci tych aut, ktore boli merane prave jednym zariadenim.
Na vyhodnotenie hlucnosti roznych aut pre vlastnu potrebu to ale naozaj staci.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Presne tak.Karel2 píše:Nejlepsi je ovsem to mereni co navrhuje Blackhawk.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jeste k vasemu sporu o hluk: cvicne jsem si zminovanou apkou zmeril, jakej kraval je v okoli naseho domu. Prumer je 69dB, maxima kolem 74. Mne pripada Focus docela tichej... 

- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Karel2 píše:Samozrejmne, ale v realu si dovoluji tvrdit, ze ty me "+- 3dB" pocitove v aute nepoznas,teda pokud nekoukas na budik.Jak uz jsem psal,jde me o laicke porovnani hodnot ruznych(i stejnych)motoru a hlavne by me zajimalo porovnani s ropaky,protoze od zacatku tvrdim, ze 1.6i vubec neni hlucnejsi jak ostatni srovnatelna auta,treba ochcavka.Tod ma zkusenost.georgi píše:@Karel2 -> Male upozornenie - stupnica decibelov nie je linearna, ale hodnota +10 znamena 10 nasobok. Takze zatial co sepkanie v kniznici je cca 30db, zbijacka robi 98db...
Takze hluk mensi o 3db je vyrazne mensi, nez by sa mohlo ciselne zdat.
3dB narust hluku pocitove dvojnasobny, ten rozdil opravdu poznas ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
3dB se pro lidské ucho udávají, jako tolerance, kdy teprve pozná rozdíl. Elektricky je -6dB pokles na poloviční amplitudu.
A mě se to vrčení líbí, lepší než nějakej nafťák
A mě se to vrčení líbí, lepší než nějakej nafťák

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- JohnDoe
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 09.03.2009 16:01
- Bydliště: Písek, JČ
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mno, kontrolka motoru vydržela zhasnutá přesně měsíc. Nakonec snad obětuju těch sedm stovek, který chtěj u Forda za diagnostiku, aby mi přesně řekli, která z těch čtyř lambdasond, nebo který z těch dvou katalyzátorů dělá neplechu. Zní to opravdu ďábelsky

JohnDoe píše:Zdravím,
před týdnem se mi bez jakýhokoliv dalšího příznaku rozsvítila kontrolka motoru. Zajel jsem za známým, aby to přečetl a vymazal. Kód chyby byl P0430 (http://www.obd-codes.com/p0430). Je to rozdíl v hodnotách na sondách před a za katíkem mimo toleranci. Včera a dnes jsem ujel zatím ujel asi 30 km a kontrolka nesvítí...
Ferda - FoFoII kombi sport, 8/2005, 1.6 Ti-VCT 85kW, panther black.
Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG

Od 22.10.2010 baští LPG (AC Stag 300+, Tomasetto, Atrama - od každého něco)
Spotřeba LPG


- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak to si na stejné čáře jako já
Předevčírem jsem přijel ze servisu Ford. Svítila mi kontrolka diag. a chybová hláška P0420 - účinnost katu je pod prahem
Řekli mi, že jeden z katu je K.O. Novej origo kat. 30t
Pořád si to nechci připustit a myslím si, že bude třeba špatná jedná lambda za katem ale dle jejich tvrzení by to ukázalo zřejmě jinou chybovou hlášku kdyby nešla lambda.
Nechám to proměřit u elektrikáře, udělat emise a uvidím
Každopádně už se raději poptávám po nějakým katu. Na novej rozhodně nenám 



Nechám to proměřit u elektrikáře, udělat emise a uvidím


1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
- jarod72pm
- Test driver
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 18.05.2012 21:51
- Bydliště: Otrokovice
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
zdravím
koupil jsem Focus kombi trend 1.6Ti-VCT 85KW z 08/2006 a mám otázku co ideální bude tam dát za svíčky? a auto má 110000 km už je čas na rozvody? Nějak co jsem procházel forum nevím jistou odpověď. 'Díky všem za odpověď.
koupil jsem Focus kombi trend 1.6Ti-VCT 85KW z 08/2006 a mám otázku co ideální bude tam dát za svíčky? a auto má 110000 km už je čas na rozvody? Nějak co jsem procházel forum nevím jistou odpověď. 'Díky všem za odpověď.
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i
- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Svíčky dej origo, nestojí moc. Něco kolem 400,- a rozvody bych udělal preventivně jestli nenáš jistotu, kdy byly dělány. Pak už budeš mít snad klid. Hlavně bych porozmýšlel jestli neudělat rovnou i VCT.
1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
- prying
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 20.12.2008 17:41
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Jj, se svícema bych nešpekuloval a dal tak orgoš Motorcrafty. Nejsou drahý a nikdy s nimi nebyl problém.
Ford Focus II 1,6 AT , 2005
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů