Rozvody nafta 2004-2010

Odpovědět
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od foki » 23.05.2012 12:42

lucky.jack píše:A co použít nějaký vyhledávač než se takhle zeptáš??! :dih: :wallbash:
2000 - 5000,-

ty dva je i s pumpou a s prací ? je to znackove ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od V12 » 23.05.2012 13:00

Foki :
lucky.jack píše:Psal jsem to trochu z recese...za dvojku určitě bez pumpy, když by to měla být nějaká značka a ne made in china...
Poznam cloveka, ktory to chce aj s robotou zrealizovat za 80 EUR. Vraj ma taky prislub od mechanika. Dorazne som ho od takejto akcie odhovaral...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od paranmax » 23.05.2012 19:10

foki píše:
lucky.jack píše:A co použít nějaký vyhledávač než se takhle zeptáš??! :dih: :wallbash:
2000 - 5000,-

ty dva je i s pumpou a s prací ? je to znackove ?

Jo je :D pumpa z plastu a řemen z bambusu :hhura:
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

yomarshal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04.02.2011 22:30

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od yomarshal » 25.05.2012 15:22

Práve mi prišiel balik sada kladiek INA, remeň DAYCO=73E, pumpa AIRTEX=27,50E :hhura:
FICUS,r.v.2007, 1,6l /80kW combi,zatial DPF

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od V12 » 25.05.2012 19:54

To s tou vodnou pumpou je snad zly vtip...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Kain444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 30.06.2011 18:25
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od Kain444 » 25.05.2012 20:45

Tiez mi vodnu pumpu ponukali v cenach od 30 do 50 eur. ... A ziadna cina.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8450
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od lucky.jack » 25.05.2012 21:22

To je fakt úsměvný. Řemen za 73E :!: a pumpa za 28E :!: . Ani nechci vědět kolik stály to kladky :wink: :roll:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm


Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od V12 » 26.05.2012 18:56

Aj keby som mesiac nemal jazdit, tak toto by som do auta nedal ani nahodou.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

emill225
Nováček
Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 29.08.2011 22:00
Bydliště: Bardejov

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od emill225 » 27.05.2012 09:32

olej
Ford Formula F 5W-30, 5L 32,68 €

palivovy filter
Delphi HDF939 39,46 €

olejovy filter
SCT-Filter SH 4793 7,99 €

rozvodova sada
Contitech CT1092K1 74,35 €

vodna pumpa
Open Parts WAP8432.00 44,60 €

cena prace 60 €
spolu 260 €, suciastky objednavane z http://olejposta.sk/
FOFO II hatchback, 1.6 TDCi 80kw, bez DPF, r.v. 12/2004
FOFO II BLUE JEANS

yomarshal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04.02.2011 22:30

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od yomarshal » 30.05.2012 17:48

Ten remen je aj s kladkami. Ano odkaz na predajcu je spravny.
Prečo by si nejazdil na takychto veciach?
Obrázek
FICUS,r.v.2007, 1,6l /80kW combi,zatial DPF

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od V12 » 30.05.2012 18:25

Pretoze nie som tak bohaty, aby som kupoval lacne veci. Dam zopar prikladov zo svojho okolia :
- vymena ozubenych koleciek a retaze na S120 - kupene veci z PL za 1/3 ceskoslovenskych - stacilo 1000 km a rozvod bol v stave ako pred vymenou po 60k km
- Mondeo Mk.III 2.0TDCI 85 kW - kupeny dvojhmotak z PL za cca 200 EUR - vydrzal 10k km, potom opat vymena
- P307 1.6 HDI - vymena rozvodu po 160k km za cca 110 EUR vratane vodnej pumpy - pumpa po 10k km zacala tiect a znehodnotila rozvodovy remen - opakovana vymena komplet rozvodu
- FFII 1.6 TDCI - vymena rozvodu po kupe, zrejme stocene, realny najazd nezisteny. Opat pouzite lacne diely s celkovou cenou cca 150 EUR aj s robotou a to aj na vyslovene upozornenie mechanika, ze to neodporuca a podpisany reverz o jeho vyhradach. Vysledok - zniceny motor po 30k km v dosledku zadretia loziska jednej z kladiek a nasledne preskocenie rozvodu
- predne ramena na Escorta 1.8TD 66kW z PL - vydrzali 5000 km, potom na jednom praskol silentblok a nutna vymena
- tlmice Daewoo Tico z PL za par supov - neucinne hned po par desiatkach km, zadok odskakoval meter dvadsat po kazdej jame, auto na hrbolatej ceste v zakrutach na hranici ovladatelnosti
- najlacnejsie dostupne zhavice na Volvo V40 2.0D (motor stary znamy 2.0HDI 100kW) - jeden zhavic sa odtavil a padol do valca. Nasledok - poskodeny piest, ventil a hlava
Dalej sa mi pokracovat nechce, bolo by toho za dalsich 100 riadkov. Opakujem - nie som mechanik.
Netvrdim, ze treba pouzivat zrovna najdrahsie veci, no dat do motora na 200k km vodnu pumpu za 30 eciek, ked origo je za cca stovku je koledovanie si o pruser.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od paranmax » 30.05.2012 19:25

V12 má pravdu. Neoplatí se šetřit na věcech které v to motoru budou dalsích 200k km. Když jsem měnil rozvody + pumpu + klínák a další věci okolo-tak jsem nešetřil. Vse origo i s praci ve fordu (kvůli záruce) za 12 000kč
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

yomarshal
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 04.02.2011 22:30

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od yomarshal » 30.05.2012 21:16

Dobre, suhlasim ale v čom je rozdiel na tej pumpe? v plaste, ložisku? Nerobi AIRTEX prvovyrobu ?Priklad: INA sa robi v mojom meste( nezisťoval som po znamych ci aj pre môj typ) kladky - vyrobia kompletne u nas, niektore kompletne lozisko +plast.., tie iste ale po suciastkách sa posielaju do DE kde ich skompletizuju(aby mali germanci co robiť) Ale najviac ma prekvapili, ked mi povedali ze robia aj SKF, jednoducho na ložisku kompletne vyrobene v INE je značka SKF a hotovo, alebo robia pre nich len časť ložiska napr. vnutorny kružok.Ono je to otazne ze co je v akej kvalite, ked ta ista pumpa sa da kupiť u ineho predajcu za viac ako 40€.
FICUS,r.v.2007, 1,6l /80kW combi,zatial DPF

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: rozvody 1.6 TDCI

Příspěvek od V12 » 30.05.2012 21:31

Poviem Ti to takto :
SKF / Bosch atd. to sklada s presnostou tolerancii +/- stotina mm a kontroluje faktor poskladania t. j. aby sa nestretol "najmensi" hriadel s "najvacsou" dierou, alebo opacne. A ak sa stretne, bud to ide do srotu, alebo ked sa da, tak na repas. To dava zaruku zivotnosti a bezproblemoveho chodu na tych 200k km. Ked to ale zacne skladat Jozko Mrkvicka z Hornej Dolnej, v zaujme maximalneho vytazenia dielov nebude riesit faktor poskladania. Tak sa moze stat, ze sa kladka zadrie po 30k km, alebo ze pumpa bude tiect po 10k km. Okrem toho - vyrobca 30 EURovej pumpy vyrobi svoje diely s toleranciou +/- 3 stotiny mm. A ked sa tu stretne "najmensi" hriadel s "najvacsou" dierou a opacne, pricom sa takto zmontovana zostava nevyradi, je pruser. Pritom VSETKY diely su v norme, vyhovuju toleranciam a su poskladane spravne. Prave selektivna montaz zvysuje cenu kvalitnych vyrobkov, aj ked su poskladane z rovnakych dielov, ako vyrobky o polovicu lacnejsie. Proste odpadu je viac, ako aj nakladov na kontrolu. Pritom stale nie je zaruka, ze lacny vyrobca nalisuje lozisko spravnou silou, zabezpeci koaxialnost a vyvazenie vsetkych rotujucich casti atd. Takisto utiahnutie skrutiek spravnym momentom moze byt zaujimave. Ak vyrobca setri a nepouziva momentove kluce, staci jednu skrutku utiahnut viac, druhu menej a rotujuci diel bude vyoseny a nevyvazeny. To vedie k vibraciam a tie znizuju zivotnost lozisk, gufer atd. Proste za kvalitu sa plati.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti