U tohoto motoru lze zaslepit EGR buď nahoře u EGRu, nebo dole u výfuku. Zaslepením však dosáhneme toho, že se rozsvítí kontrolka motoru, protože čidlo tlaku rozpozná nízký tlak v okruhu EGRu, sice se nic neděje, ale kontrolka svítí.
A dělá to jak při zaslepení nahoře, tak dole.
Lze to částečně řešit tím, že se do záslepky vyvrtá menší otvor, myslím, že 10 mm by mělo stačit, ale pak to stejně pozbývá smyslu, protože do sání jdou stejně spaliny a dle čidla s téměř totožným tlakem.
Ta vrubovaná trubka od výfuku k EGRu má na sobě chladič napájený z chladícího okruhu a pomáhá chladit spaliny jdoucí do sání.
Nejpracnější je na zaslepení jen výroba té záslepky a samotná montáž je otázkou 5 minut. Ale, jak píšu, buď zaslepení a kontrolka, nebo to nemá smysl.
Otázkou je, zda to někdo nedokáže SW vyřešit, snad ano, snad ne.
