Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od V12 » 30.06.2012 15:28

K certu s... Vsak viete s cim :twisted:

Staticka diagnostika bez skusobnej jazdy na plny kotol je takmer na nic. Treba to napichnut a zbierat vsetky hodnoty, ktore ovplyvnuju spalovaci proces - tlak paliva v raile, MAF, MAP (plniaci tlak), poloha variabilu, poloha plynu, poloha EGR, teplota chladiacej zmesi, teplota hlavy motora, teplota nasavaneho a stlaceneho vzduchu...
To cukanie z niecoho vychadza a ked to zacuka pri logovani tychto hodnot, je z coho vychadzat. Takto je to ako som uz viackrat pisal iba varenie z vody.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Hansoff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 192
Registrován: 26.11.2011 14:13
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od Hansoff » 03.07.2012 06:54

auto mám zrovna ve Fordu v Třebíči, kam ho odvezli na plaťáku. Teď by měla proběhnout statická regenerace filtru a kontrola klapek. Uvidíme s čím příjdou.

Ze začátku sem z filtru takový strach neměl, přece jenom jezdím každý den 40km po dálnici, tak by se měl v pohodě vypalovat. A taky ae prvních 15000 vypaloval.

Moje příští auto bude atmosférický dvoulitr benzin...

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od Komi » 03.07.2012 07:56

...prima, dalsi co pochopil modernu dobu a jej atribut menom jazdeny CR diesel...kto xce hlavne jazdit a nie sa zaoberat motorom ma najlepsiu volbu aj podla mna 2,0 akurat mam obavu ze je slaba ponuka na trhu (aspon co sa tyka Focusa)
skoda ze nevies kedy ti regeneruje, ja ked som videl ze mi prebiehaju 30-100km, preventivne som filter vymenil a vyhol som sa moznym problemom, momentalne su DPF v D za 270€ vela ponuk a na 2 liter len 180€ napr http://www.ebay.de/itm/DPF-FAP-Diesel-P ... 231e9c53ef

viaznuca klapka by mohla nieco take vyvolat ako pises, lebo vyrobca pise napr toto:

Při váznoucí klapce v potrubí sání je řízení recirkulace výfukových plynů možné jen omezeně.
Podle polohy váznutí by mohlo být za určitých podmínek zatížení přiváděno zpět příliš mnoho
výfukových plynů. V tomto případě je vstřikované množství a tím i výkon motoru redukován, aby
se zabránilo vytváření černého kouře.
Zásadní závada na snímači polohy způsobuje odpojení systému EGR
Možné kódy závad: P0407, P0408, P0487, P0488, P2141, P2142
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19258
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od foki » 03.07.2012 08:03

Komi píše: preventivne som filter vymenil a vyhol som sa moznym problemom, momentalne su DPF v D za 270€ vela ponuk a na 2 liter len 180€ napr http://www.ebay.de/itm/DPF-FAP-Diesel-P ... 231e9c53ef
ale kdyz se podivas na popis , tak je tam i 90PS ktera filtr nemela ,(neberu 90PS euro5 ktera ma jinak resene lambdy a cidla )
Komi píše:...prima, dalsi co pochopil modernu dobu a jej atribut menom jazdeny CR diesel...kto xce hlavne jazdit a nie sa zaoberat motorom ma najlepsiu volbu aj podla mna 2,0 akurat mam obavu ze je slaba ponuka na trhu (aspon co sa tyka Focusa)

kdo hleda tak pekny 2.0i si najde . :cooler:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od V12 » 03.07.2012 20:14

Hansoff píše:Moje příští auto bude atmosférický dvoulitr benzin...
Nelutujem zamenu 2.0TDCI -> 2.0i :mrgreen:

Ak ma niekto zaujem o 2.0i, musi kupovat rychle, tie auta su ohrozeny druh. Inak Renault sa zblaznil - ponuka Fluence s atmosferickym dvojlitrom 105 kW :shocked:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Hansoff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 192
Registrován: 26.11.2011 14:13
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od Hansoff » 05.07.2012 08:00

jen přidávám další info o průběhu:v servise si s autem neví rady. Zatím se zdá, že ve filtru problém není. Příští týden chtějí kontrolovat průtok přepadem u vstřiků a funkci snímaču otáček, teploty,...

Mám slíbeno, že když do středy na nic nepříjdou, tak zkusí vzít druhý auto se stejným motorem a potom budou řešit záměny pokus/omyl ve snaze to urychlit. Netušil sem, že i značkový servis bude takhle v koncích.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od V12 » 05.07.2012 08:19

Na takyto servis by som sa vytoto z vysoka. Urobili uz jazdnu skusku s logovanim prevadzkovych dat ? To je zakladom vsetkeho. Zozbierat data a analyzovat ich. Donut ich, nech to spravia, urcite sa na nieco pride. Kamaratovi na Renaulte chceli mechosi vymenit komplet ESP system. Na moju radu ich dotlacil k testovacej jazde v style rally a zistilo sa, ze problem robil iba G-senzor, ktory daval nezmyselne hodnoty. Nechcej vediet, kolko prachov usetril...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Hansoff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 192
Registrován: 26.11.2011 14:13
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od Hansoff » 21.07.2012 09:18

Závada, zdá se, odstraněna. Jízdu se záznamem dat provedli, ale nenašli nic zvláštního, tak to hledání spíše zkomplikovalo. Vypadá to na kombinaci problémů: špatně se vypaloval DPF protože byla špatně okostřená ECU motoru. Po očištění kontaktů a regeneraci DPF zatím bez problémů (ujeto +-500km).

frenklinek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 26.10.2009 09:21
Bydliště: Prostejov

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od frenklinek » 30.01.2013 12:00

Zdravim vsechny nevite kolik stoji motor do ford focus 1,6 tdci 80 kw. Dekuji vsem za odpoved.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19258
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od foki » 30.01.2013 12:24

frenklinek píše:Zdravim vsechny nevite kolik stoji motor do ford focus 1,6 tdci 80 kw. Dekuji vsem za odpoved.
od 15 do 35t podle toho kolik ma najeto .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od V12 » 30.01.2013 12:54

frenklinek :
A coze sa tomu, co je teraz pod kapotou stalo ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO


Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od vita_k » 31.01.2013 10:38

V12 píše: Inak Renault sa zblaznil - ponuka Fluence s atmosferickym dvojlitrom 105 kW :shocked:
Tady nevim na co narazis. Jako ze jde R. proti proudu a nenasleduje downsizing pri vyssim vykonu? Toto pry delaj i nejaci japonci - Honda? Asi to neni uplne blby napad.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od Marod22 » 31.01.2013 12:03

Honda v tomto roku uvedie na trh prvý turbobenzín :cry: ...čaká to asi všetkých :evil:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Problémy s Focus 1.6TDci 80 kw (PSA) r.v. 11/2006, 135000 km

Příspěvek od V12 » 31.01.2013 21:00

vita_k :
Narazal som na to curanie proti vetru v podobe benzinoveho dvojlitra v ere litrovych turbokos s vykonom iba o chlp mensim.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 5 hostů