...prima, dalsi co pochopil modernu dobu a jej atribut menom jazdeny CR diesel...kto xce hlavne jazdit a nie sa zaoberat motorom ma najlepsiu volbu aj podla mna 2,0 akurat mam obavu ze je slaba ponuka na trhu (aspon co sa tyka Focusa)
skoda ze nevies kedy ti regeneruje, ja ked som videl ze mi prebiehaju 30-100km, preventivne som filter vymenil a vyhol som sa moznym problemom, momentalne su DPF v D za 270€ vela ponuk a na 2 liter len 180€ napr
http://www.ebay.de/itm/DPF-FAP-Diesel-P ... 231e9c53ef
viaznuca klapka by mohla nieco take vyvolat ako pises, lebo vyrobca pise napr toto:
Při váznoucí klapce v potrubí sání je řízení recirkulace výfukových plynů možné jen omezeně.
Podle polohy váznutí by mohlo být za určitých podmínek zatížení přiváděno zpět příliš mnoho
výfukových plynů. V tomto případě je vstřikované množství a tím i výkon motoru redukován, aby
se zabránilo vytváření černého kouře.
Zásadní závada na snímači polohy způsobuje odpojení systému EGR
Možné kódy závad: P0407, P0408, P0487, P0488, P2141, P2142
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009