mám tu probém s řazením. Poprvé se mi to projevilo jako smrad ze spojky s tím, že řazení fungovalo normálně a bez prokluzu. Další den se mi spojkový pedál přilepil po nastartování na podlahu, rukou jsem vytáhl zpět a vše pak zase fungovalo ok (cca 300km). Odvezl jsem to k Charouzovi, rozebrali spojku a říkali, že tam byla jen nějaká nečistota - vyčistili, jinak říkali, že spojka vypadá ok a žádnou netěsnost nezjistili.
Pak jsem s tím najezdil cca 500 km, včetně sprintů v Bechyni a fungovalo normál. Pak vyrazím na dovolenou a u Brna se mi propadl pedál spojky tak do půlky chodu (horní polovina chodu úplný bláto), řadilo to, ale pedál se nevracel. Po telefonátu s Bobem Wolfem (máme auto vyrobené ve stejný den) a popsání problému bylo jasné, že to musí být problém s hlavním spojkovým válcem (asi těsění vevnitř) - Bob už to řešil a projevovalo se to úplně stejně jako u mě. Ve středu mi v servisu v Ostravě vyměnili spojkový válec a vše zase fungovalo ok.
Najel jsem cca 200km včetně okresek, kde jsem to nešetřil a dnes to začalo zlobit zase, ale jinak - pedál má správný odpor, ale občas se mi stane, že ikdyž mám spojku sešlápnutou až na podlahu, řadí to trochu přes zuby (trochu to škrtne, kval tam nezapadne hladce). Taky se se stává, že na jedno sešlápnutí spojky kvalt prostě nezařadím, musím vvyšlápnout (většinou vícekrát) a pak znovu zařadit.
Po pravdě už se v tom už nevyznám. V Ostravě v servisu mě říkali, že by zkusili vyčistit hřídelku ve spojce nebo vyměnit ložisko. To mi ale v Charouzu dělali a říkali, že ložisko je ok. Dobrá rada byla taky, ať s tím jezdím dokud se to nepodělá úplně a pak bude jasný, kde je problém
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napadá někoho čím by to mohlo být? Špatně odvzdušněný systém? Existuje nějaký interval na výměnu oleje ve spojce/převodovce? Nemohlo vy to být tím? Nebo něco v převodovce?
Díky za radu, jaran