Uvidim jeste jak se cukani zmeni prehranim softwaru od Bluefin na vyssi vykon. Ja jen doufam ze to nebude delat jeste vic




 Tak nevím, jestli Bluefin pomůže. Je ale pravda, že když dám jinou mapu cukání zmizí, tak že by to zafungovat mohlo.
 Tak nevím, jestli Bluefin pomůže. Je ale pravda, že když dám jinou mapu cukání zmizí, tak že by to zafungovat mohlo.

 
 
U Bluefinu jsou velmi ochotní a dokáží online přes tu krabičku opravdu hodně.ST Max píše:No uvidime az dorazi, nicmene si myslim ze reset adaptacnich hodnot pokud bluefin neumi.

 
  A doporučují to odpojit na delší dobu...
 A doporučují to odpojit na delší dobu...
 Před výměnou byl MAF přeměřen a házelo to občas nekorektní hodnoty, tak že to bylo nejspíš tím.
  Před výměnou byl MAF přeměřen a házelo to občas nekorektní hodnoty, tak že to bylo nejspíš tím. 
 

 
 



 ))
)) 
 . Po vymene MAP a MAF to jede rozhodne lepe, cukani ale zustava.
 . Po vymene MAP a MAF to jede rozhodne lepe, cukani ale zustava.   
   (doted jsem myslel ze to cuka obcas a nezavisle na vsem) jen jsem zvedavy jak ji odstranit. Mozna s tim ma uz take nekdo zkusenost, ja ted jen vim o par lidech kterym to dela to same tak uvidime jestli je to opravdu stejna zavada.
 (doted jsem myslel ze to cuka obcas a nezavisle na vsem) jen jsem zvedavy jak ji odstranit. Mozna s tim ma uz take nekdo zkusenost, ja ted jen vim o par lidech kterym to dela to same tak uvidime jestli je to opravdu stejna zavada. Staci i sebemensi uvolneni a
 Staci i sebemensi uvolneni a   Uz me z toho jebne. Zavady to nepise a pedal co jsem zjistoval tak ma nekolik drah a pokud se zmeni jedna z nich hned to prej vypise diagnostika. u me samo ze zavady zadne.
  Uz me z toho jebne. Zavady to nepise a pedal co jsem zjistoval tak ma nekolik drah a pokud se zmeni jedna z nich hned to prej vypise diagnostika. u me samo ze zavady zadne. 
Tohle je nepravděpodobné... na řidiče na motorové brzdě nepůsobí odstředivá síla a proto má na plynu stále stejnou sílu. Jinak mě na ST jde plyn lehce a rozhodně ho nemusím vysloveně tlačit do podlahy a cukání při plném plynu neznám. Jestli si myslíš, že za tím cukáním je opravdu plynový pedál, tak bych se zaměřil hlavně na něj. Zkontroluj, jestli není uvolněný (u focusu ho musíš při výměně kabinového filtru sundat, nevím jak u maxe), třeba jen nedotáhli matky. Také je možné, že pedál posílá signál o 100% plynu až úplně na konci dráhy pedálu a proto ho musíš do podlahy doslova tlačit. Zkusil bych jiný pedál... (3 matky a 1 konektor a pozor, přímo Ford upozorňuje na maximální počet rozpojení tohoto konektoru 10x... to je jeho životnost)ST Max píše:Uz je mi i tim padem jasne kde se vzaly ty male zoubky na grafu z motorove brzdy. Evidentne drzel plny plyn bez pouziti síly a motor neustale lehce vynechaval.

 )))))
)))))  Dela to ale od koupe auta z DE. Jen se to pomalu ale jiste zvyraznuje. Vychytavam na nem mouchy a bylo jich opravdu hodne. Vzdy jsem se posunul o chloupek dale.
  Dela to ale od koupe auta z DE. Jen se to pomalu ale jiste zvyraznuje. Vychytavam na nem mouchy a bylo jich opravdu hodne. Vzdy jsem se posunul o chloupek dale.
 
  Ale než jako začnu kupovat jiný turbo a na něj libůstky od Forge, tak ještě zkusim vyměnit ten MAP.
 Ale než jako začnu kupovat jiný turbo a na něj libůstky od Forge, tak ještě zkusim vyměnit ten MAP.  


Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host