motor nemá výkon
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: motor netáhne
Tyčka po nastartování zajede do baňky a při volnoběhu je v ní stále zajetá.
Pokud ti lítá nahoru dolů asi někde utíká podtlak,třeba je poškozená membrána v tý baňce.
Pokud ti lítá nahoru dolů asi někde utíká podtlak,třeba je poškozená membrána v tý baňce.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- ajvn
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlín
Re: motor netáhne
Díky moc Jardáku, to jsem právě potřeboval vědět, abych se pohnul dál. Baňka drží, zkoušel jsem to pusou přes hadičku
a po natažení a ucpání nešla tyčka nahoru, mám spíš podezření na ten mag. ventil jak rachotí, že to přepouští ten podtlak pryč. Ještě na něm změřím napětí, jsestli nekolísá. Kupovat nový za skoro 3 tisíce ( z Mondea ) se mi zatím nechce a starší z bouračky netuším, v jakém by byl stavu.

Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85kW/ 2002 Moondust Silver
- priwi
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 26.08.2008 23:07
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor netáhne
Tak ho zkus prohodit s tim od EGR. Jsou stejný (jen odstraníš ty drážky, který jsou na tom ventilu kvůli prohození konektorů). EGR zaslep a žádnej ventil tam nepotřebuješ 

Focus 1,8 TDCi 85kW kombi, r. v. 2002
- wert_x
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 23.02.2011 14:32
- Bydliště: Raškovice
Re: motor netáhne
Zdravím, známý koupil focuse 1.8tddi 66kw ale při rozjíždění plyn na podlaze a strašně dlouho mu trvá než se vyšplhá aspoň na ty 2000 ot. je to strašně zdechlé o proti mému (stejnému motoru) strašné poradí někdo čím by to mohlo být?
ford focus combi 1.8tddi 66kw, r.v. 2000


- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: motor netáhne
Možná netěsní obtoková klapka turba. Pokud to kouří může bejt vadnej EGR ventil.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- wert_x
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 23.02.2011 14:32
- Bydliště: Raškovice
Re: motor netáhne
egr je ucpaný...kdyby to bylo ono dá se to utěsnit?
ford focus combi 1.8tddi 66kw, r.v. 2000


- wert_x
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 23.02.2011 14:32
- Bydliště: Raškovice
Re: motor netáhne
a ještě jak zjistit že to je ta netesníci obtoková klapka turba?
ford focus combi 1.8tddi 66kw, r.v. 2000


- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: motor netáhne
Napojit diagnostiku a za jízdy sledovat tlak turba. Pokud by klapka netěsnila z důvodu deformace skříně,je to na výměnu turba (asi).
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28.05.2012 13:09
Re: motor netáhne
Zdravim, mam v podstate podobny problem - auto je naprosto super, nekouri, cca v 1850 otackach to zatahne jako prase a tahne az to cca 3000. takze turbo bych rekl asi ok, ale jediny problem vidim v tom rozjezdu. Kdyz stojim v mirnem kopecku a nejakej trouba se mi na svetlech posadi tesne za prd*l, tak mam strach, abych po pusteni brzdy nezacal couvat, protoze i kdyz seslapnu plyn, tak otacky lezou na tech cca 1500 (kdy turbo znatelne zacina tocit) tak 2,5 vteriny. Takze seslapnu plyn, cekam, couvam, modlim se, otacky pak vystrelej, poustim spojku a zimni gumy hrabou a hvizdaj jak kdyby mazali pisemku z matiky a vystrelim z krizovatky jako dabel, pricemz jsem okamzite na tom frajerovi prede mnou
takze zase pribrzdit ... no pro kazdyho na krizovatce jsem pak blbec nebo frajirek co dostal auto pod stromecek 
Pro srovnani s manzelcinou Vectrou 1,7td - ta i v kopecku temer neprida (jen minimlane a auto ihned reaguje na pedal a zveda otacky), pouze pousti spojku a auto se krasne rozjizdi i do mirneho kopecku. To prece neni mozny, aby to auto takhle pomalu reagovalo na seslapnuti pedalu. Uz jsem z toho zoufalej.


Pro srovnani s manzelcinou Vectrou 1,7td - ta i v kopecku temer neprida (jen minimlane a auto ihned reaguje na pedal a zveda otacky), pouze pousti spojku a auto se krasne rozjizdi i do mirneho kopecku. To prece neni mozny, aby to auto takhle pomalu reagovalo na seslapnuti pedalu. Uz jsem z toho zoufalej.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: motor netáhne
Možná by pomohlo zaslepit EGR ventil. Motor má pak silnější volnoběh a větší sílu v nízkých otáčkách.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28.05.2012 13:09
Re: motor netáhne
Pokud to nebud emit vliv na nejakou jinou funkci (rostlináře
), tak bych to klidne udelal, jen musim pohledat, kde co a jak, nikdy jsem to nedelal. Dekuji za radu.

-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 25.06.2012 17:37
Re: motor netáhne
FoFo TDCi 1.8 74 kw 2004
- wert_x
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 23.02.2011 14:32
- Bydliště: Raškovice
Re: motor netáhne
tak auto od známého je v servise a má v háji palivové čerpadlo udajně by to mělo být tím
ford focus combi 1.8tddi 66kw, r.v. 2000


- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: motor netáhne
Tak si nejdřív v prví řadě zkuste odpojit podtlakovou hadičku od EGR, poku i tak se rozdíl nezmění, zaslepit. U mě stačilo jen odpojit ačkoli jsem s EGR problém neměl. Jen se po odpojení výrazně změnil výkon motoru při 800-1000ot. Takže při rozjíždění nemusím víc laborovat se spojkou.
Další věc na kterou jsem narazil.
Delší dobu jsem pozoroval ztrátu výkonu od cca 2800 do 4000. Prostě to moc nejelo. Ale nehulilo to.
Z nudy jsem sundal intercooler, celý vyčistil, Vymontoval čidlo, které jsem vyčistil kontaktolem. Všechno jsme osadil zpět a pěkně dotáhl sponky. Ani jsem nepočítal s tim, že se něco změní a změnilo
. Jezdím celý ten týden každý den a původní problém zmizel. Teď to jede jak blázen. Dokonce mi připadá, že to má vetší výkon i od nižších otáček (od cca 1800-2000).
Dle mého názoru na to muselo mít vliv to zaprasené čidlo.
Další věc na kterou jsem narazil.
Delší dobu jsem pozoroval ztrátu výkonu od cca 2800 do 4000. Prostě to moc nejelo. Ale nehulilo to.
Z nudy jsem sundal intercooler, celý vyčistil, Vymontoval čidlo, které jsem vyčistil kontaktolem. Všechno jsme osadil zpět a pěkně dotáhl sponky. Ani jsem nepočítal s tim, že se něco změní a změnilo

Dle mého názoru na to muselo mít vliv to zaprasené čidlo.
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18.11.2011 23:17
Re: motor netáhne
ahoj kluci
mam ff1 66kw rok 2000 najeto 350000 tis
nove rozvody vstriky vycistene sani egr zaslepen motor nekouri chyta nezere olej ale NETAHNE
na rozjezd je to traga . v nizkych otackach to proste nema silu
tak co mi poradi znali veci
dekuji
mam ff1 66kw rok 2000 najeto 350000 tis
nove rozvody vstriky vycistene sani egr zaslepen motor nekouri chyta nezere olej ale NETAHNE
na rozjezd je to traga . v nizkych otackach to proste nema silu
tak co mi poradi znali veci
dekuji
FF 1 18 TDDI 66kw r.v.2000 kat off egr off
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host