Poslední dobou pozoruji, že mi pří rozjíždění 2,3 a 4 škube motor jako by se to někde přicpávalo, prostě to škube. Trojka okolo 100 a nechce se to dál rozjet i při přeřazení na 4. Někdy to dělá i dvojka ( ne při 100km/h



Tak něco takového mě taky napadlo když jsem zajížděl na benzínku, protože se to tu taky probíralo, ale co to! Málo benzínu a zasyčení skoro žádnéFokal píše:Skoro bych to hooodně laicky tipnul na čerpadlo, nemá dostatek síly sát benzin když je nádrž prázdnější => větší podtlak v nádrži, čim prázdnější nádrž, tim víc při otevření zasyčí, jak se nasaje vzduch![]()
A že by ten obsah nádrže byl jen náhoda? Fakt nevím, mám jen strach abych něco nepodcenil budu jezdit dál a pak mi auto "vybuchne" (trošku přehánímJozkablack píše:Tak nevim jestli Ti to pomůže, ale mě škubalo Mitsubishi tak nějak jak popisuješ Ty!! Zkusil jsem snad všechno co mě napadlo od vyčištění palivový soustavy, přes elektroniku, svíčky, Filtry.....atd. Ani na počítači nic neobjevily, ale tam si myslim že mě tahali za nos a hlavně mi tahali prachy z peněženky!! Nakonec jsem rezignoval a nějak se na to vyprdnul a zvyknul si!! Jednou se mi udělala díra ve výfuku, prostřední díl, je tam myslim katík a tak jsem ho nechal vyměnit....a najednou auto ani neškublo!! A do dneška neškube!! Musel tam bejt nějakej bordle či co!!
cajda píše:Projel jsem ten odkaz i jiné a nikdo se nezmiňuje o tom, že by na to mělo vliv množství paliva. Kdyby to byla třeba ta cívka tak by to cukalo i když bych měl 5l v nádrži nebo 50l. Nebo se mýlím?!?!
Mám podezření na nečistoty v nádrží.
Taky jsem se ptal a řekli mi, že to bývají pridřené klapky (zasrané od splodin apod.) a je prý na to spešl sprej. Další rada katalyzátor přicpaný. Mám asi i děravý výfuk, taky jsem o tom tady četl, že se pak ztrácí výkon, vyměnit svíčky, filtry atd atd. Ale pořád jde o množství paliva v nádrži to je fakt magořina!!! To je fakt mezi nebem a zemí.
Dnes směr Mošnov jsem jel max 100 víc to prostě nešlo cukala 3, 4 i 5 když jsem šlapal na plný plyn, když jsem dal půl plynu auto necukalo ale jel jsem stejnou rychlostí asi 90 šlápl jsem na 3 a kdybych ji držel tak mi auto zpomalí na 0 a chcípne (takový jsem měl pocit).
V Mošnově jsem nabral skoro plnou. a 3 jsem roztáhl na 130 poté 4 a 5 a valil jsem 160, bez jakehokoliv problému!!!
A V TOM KOLIK MÁM NABRÁNO BENZÍNU JE PROBLÉM![]()
![]()
![]()
Málo benzínu čtvrtina a méně = auto nejede. Benzínu nad polovinu = auto je OK !!! Jsem z toho debil.
Sice by bylo řešení jezdít pořád z dostatkem benzínu. ( Ale je to jako bych bral brufen na bolest ta by nebyla, ale neřeším problém proč něco bolí )
Asi bych měl začít s tím, že zajedu na diagnostiku ?!?!
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů