Škubání motoru

Odpovědět
čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Škubání motoru

Příspěvek od čajda » 26.05.2007 20:34

Snažil jsem se tady něco najít, ale bohužel(možná jsem špatně hledal)
Poslední dobou pozoruji, že mi pří rozjíždění 2,3 a 4 škube motor jako by se to někde přicpávalo, prostě to škube. Trojka okolo 100 a nechce se to dál rozjet i při přeřazení na 4. Někdy to dělá i dvojka ( ne při 100km/h :) ) Myslím, že to dělá při 1/4 nádrže a méně. Při plnější nádrži se to ztrácí.Může být bordel v nádrži? Mám špatné čidlo volnoběhu,řekli mi to v servisu. Jinak mám nové rozvody, olej, filtry (palivový, olejový, vzduchový) najeto asi 500km od výměny. Jo a dnes v noci mi někdo šlohl poklice z...mrd ,ale tím to asi nebude! :D Směju se protože se mi nelíbily a byly tak poškrábané a poničené že to musel být totální debil. Doufám, že si to nepřipravoval na dnes aby mi lohl plechače! :) a nezdržoval se poklicema.

Uživatelský avatar
Mira
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2616
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Třebichovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mira » 27.05.2007 20:59

co se toho škubání tak určitě ještě pohledej :wink: já podobný problém řešil a pomohla až výměna cívky, ale u každého kdo podobný problém řešil to mohlo být něco jiného.
Tak např.: http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... highlight=

add poklice: jsou to šmejdi :!:
Byl: FFI 11/2002 Galerie Byl: FFII 12/2008 LPG Galerie - prodán s 340tis. km na tachu
Je FFIII 9/2017 Galeriea opět jedeme na LPG

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 27.05.2007 22:27

Projel jsem ten odkaz i jiné a nikdo se nezmiňuje o tom, že by na to mělo vliv množství paliva. Kdyby to byla třeba ta cívka tak by to cukalo i když bych měl 5l v nádrži nebo 50l. Nebo se mýlím?!?!
Mám podezření na nečistoty v nádrží.
Taky jsem se ptal a řekli mi, že to bývají pridřené klapky (zasrané od splodin apod.) a je prý na to spešl sprej. Další rada katalyzátor přicpaný. Mám asi i děravý výfuk, taky jsem o tom tady četl, že se pak ztrácí výkon, vyměnit svíčky, filtry atd atd. Ale pořád jde o množství paliva v nádrži to je fakt magořina!!! To je fakt mezi nebem a zemí.

Dnes směr Mošnov jsem jel max 100 víc to prostě nešlo cukala 3, 4 i 5 když jsem šlapal na plný plyn, když jsem dal půl plynu auto necukalo ale jel jsem stejnou rychlostí asi 90 šlápl jsem na 3 a kdybych ji držel tak mi auto zpomalí na 0 a chcípne (takový jsem měl pocit).
V Mošnově jsem nabral skoro plnou. a 3 jsem roztáhl na 130 poté 4 a 5 a valil jsem 160, bez jakehokoliv problému!!!
A V TOM KOLIK MÁM NABRÁNO BENZÍNU JE PROBLÉM 8O 8O 8O
Málo benzínu čtvrtina a méně = auto nejede. Benzínu nad polovinu = auto je OK !!! Jsem z toho debil.
Sice by bylo řešení jezdít pořád z dostatkem benzínu. ( Ale je to jako bych bral brufen na bolest ta by nebyla, ale neřeším problém proč něco bolí )
Asi bych měl začít s tím, že zajedu na diagnostiku ?!?!

Uživatelský avatar
Fokal
.
.
Příspěvky: 3876
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fokal » 27.05.2007 22:45

Skoro bych to hooodně laicky tipnul na čerpadlo, nemá dostatek síly sát benzin když je nádrž prázdnější => větší podtlak v nádrži, čim prázdnější nádrž, tim víc při otevření zasyčí, jak se nasaje vzduch :idea: :?:
ST150

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 27.05.2007 22:49

Tak nevim jestli Ti to pomůže, ale mě škubalo Mitsubishi tak nějak jak popisuješ Ty!! Zkusil jsem snad všechno co mě napadlo od vyčištění palivový soustavy, přes elektroniku, svíčky, Filtry.....atd. Ani na počítači nic neobjevily, ale tam si myslim že mě tahali za nos a hlavně mi tahali prachy z peněženky!! Nakonec jsem rezignoval a nějak se na to vyprdnul a zvyknul si!! Jednou se mi udělala díra ve výfuku, prostřední díl, je tam myslim katík a tak jsem ho nechal vyměnit....a najednou auto ani neškublo!! A do dneška neškube!! Musel tam bejt nějakej bordle či co!!
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 27.05.2007 22:51

Fokal píše:Skoro bych to hooodně laicky tipnul na čerpadlo, nemá dostatek síly sát benzin když je nádrž prázdnější => větší podtlak v nádrži, čim prázdnější nádrž, tim víc při otevření zasyčí, jak se nasaje vzduch :idea: :?:
Tak něco takového mě taky napadlo když jsem zajížděl na benzínku, protože se to tu taky probíralo, ale co to! Málo benzínu a zasyčení skoro žádné :roll:
Jak říkám asi něco mystického!!! :cry: :cry: :cry:

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 27.05.2007 22:56

Jozkablack píše:Tak nevim jestli Ti to pomůže, ale mě škubalo Mitsubishi tak nějak jak popisuješ Ty!! Zkusil jsem snad všechno co mě napadlo od vyčištění palivový soustavy, přes elektroniku, svíčky, Filtry.....atd. Ani na počítači nic neobjevily, ale tam si myslim že mě tahali za nos a hlavně mi tahali prachy z peněženky!! Nakonec jsem rezignoval a nějak se na to vyprdnul a zvyknul si!! Jednou se mi udělala díra ve výfuku, prostřední díl, je tam myslim katík a tak jsem ho nechal vyměnit....a najednou auto ani neškublo!! A do dneška neškube!! Musel tam bejt nějakej bordle či co!!
A že by ten obsah nádrže byl jen náhoda? Fakt nevím, mám jen strach abych něco nepodcenil budu jezdit dál a pak mi auto "vybuchne" (trošku přeháním :) ) A taky se nechcu nechat tahat nějakýma mechanikama za nos a cpát jim prachy.

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 27.05.2007 22:59

No ono to asi bude něco jiného než to co jsem psal já, ale byla to jen zkušenost!! :lol: Držim palce ať to vyřešíš co nejrychlej a fofo ať už nezlobí...hlavně napiš co s tim bylo!! :lol:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 27.05.2007 23:04

Jozkablack píše:No ono to asi bude něco jiného než to co jsem psal já, ale byla to jen zkušenost!! :lol: Držim palce ať to vyřešíš co nejrychlej a fofo ať už nezlobí...hlavně napiš co s tim bylo!! :lol:
Samozřejmě ti děkuju i všem ostatním a určitě napíšu co s tím bylo pokud to někdy vyřeším!

Uživatelský avatar
Fokal
.
.
Příspěvky: 3876
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fokal » 27.05.2007 23:28

No když bych spekuloval, tak by to mohlo bejt naopak i malym podtlakem v nádrži a to čerpadlo tak prostě nefungovalo správně :lol: Každopádně bych se zkusil zaměřit na to čerpadlo, ale je to jenom moje domněnka :wink:
ST150

Uživatelský avatar
LordMiras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Sadska okr. Nymburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LordMiras » 04.06.2007 10:04

Tak a je to tu zacalo mi to dneska rano taky skubat jako nekdy to zaskubalo kdyz jsem tam dal 2ku a pridal a pak mesic nic ale dneska mi to skubalo rano casto i za tepla tak uvidim jestli to potrva a zacnu asi tema svickama. Jinak auto mam od listopadu 06 a nechal jsem vymenit vsechny naplne a filtry a na rozvodak jsem se jeste nedostal nemam prachy ale setrim doufam ze vydrzi motor ma udajne najeto 152 000 modlim se vim ze riskuja cca 20 000,-
Ford Focus 16/16V ZETEC r.v 11/98 Ghia hatchback zelena metla
Obrázek

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1011
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od hihi » 04.06.2007 12:35

Tchánovi taky škubalo a škubalo... a pak kouká vodní pumpa v háji a jen modlením se stalo, že se mu to nestihlo i potkat... Přehlédl, že už má motor svoje. Proč odešla ta pumpa sice nevím, ale prý to mělo něcoo společnýho s volným řemenem... Cena 6k + rozvody. Rozhodně neušetřil.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
dajosff99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Orlová

Příspěvek od dajosff99 » 20.06.2007 07:07

Zdravim všechny příznivce těchto stránek.
Potřeboval bych poradit.....hledal jsem to tady ale zatim nenasel.Potřeboval bych poradit se cukaním motoru.Svíčky mám nové originál ford a auto když je studené než se zahřeje na provozní teplotu asi 90 C tak cuka a škube.Díka za každé info
_________________
Obrázek Ford Focus 1,6 16V r.v. 99

Uživatelský avatar
corsar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od corsar » 20.06.2007 09:04

cajda píše:Projel jsem ten odkaz i jiné a nikdo se nezmiňuje o tom, že by na to mělo vliv množství paliva. Kdyby to byla třeba ta cívka tak by to cukalo i když bych měl 5l v nádrži nebo 50l. Nebo se mýlím?!?!
Mám podezření na nečistoty v nádrží.
Taky jsem se ptal a řekli mi, že to bývají pridřené klapky (zasrané od splodin apod.) a je prý na to spešl sprej. Další rada katalyzátor přicpaný. Mám asi i děravý výfuk, taky jsem o tom tady četl, že se pak ztrácí výkon, vyměnit svíčky, filtry atd atd. Ale pořád jde o množství paliva v nádrži to je fakt magořina!!! To je fakt mezi nebem a zemí.

Dnes směr Mošnov jsem jel max 100 víc to prostě nešlo cukala 3, 4 i 5 když jsem šlapal na plný plyn, když jsem dal půl plynu auto necukalo ale jel jsem stejnou rychlostí asi 90 šlápl jsem na 3 a kdybych ji držel tak mi auto zpomalí na 0 a chcípne (takový jsem měl pocit).
V Mošnově jsem nabral skoro plnou. a 3 jsem roztáhl na 130 poté 4 a 5 a valil jsem 160, bez jakehokoliv problému!!!
A V TOM KOLIK MÁM NABRÁNO BENZÍNU JE PROBLÉM 8O 8O 8O
Málo benzínu čtvrtina a méně = auto nejede. Benzínu nad polovinu = auto je OK !!! Jsem z toho debil.
Sice by bylo řešení jezdít pořád z dostatkem benzínu. ( Ale je to jako bych bral brufen na bolest ta by nebyla, ale neřeším problém proč něco bolí )
Asi bych měl začít s tím, že zajedu na diagnostiku ?!?!

práve riešim rovnaký problém, odišlo mi palivové čerpadlo, mal som úplne rovnaké príznaky ako, popisuješ, šklbanie, neťahalo atď.
čerpadlo je v nádrži ponorené v benzíne, mechanik mi povedal že palivový filter bol úplne zasratý od špiny čerpadlo ho nevládalo pretlačiť a pomaly sa zadrelo, teraz nedrží tlak v systéme, takže nutná výmena, BTW može byť že pri nízkej hladine benzínu ti to nedokáže nasávať dosť benzínu, inak mi doporučil nejazdiť až na doraz / po kontrolku / aj preto aby bolo čerpadlo lepšie chladené, okrem beńzínu ho totiž nič nemaže....

dnes si idem pre auto do servisu, dúfam že už bude všetko O.K.
Focus 1.5 ecoboost, 150HP, 05/2017, iridium black, kombi

bol - Focus 1.8 16V, benzin, 12/98, pacific green, hatchback

Uživatelský avatar
Roman-Jicin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Roman-Jicin » 20.06.2007 10:24

Tak se přidávám k těm co jim FOFO škube.
Mám TDCI ( najeto 115 tis.) a za studena na 4. rychlost mi to přesně při 1750ot/min. začne škubat. Když uberu plyn tak to přestane, ale když pomalu zase přídám tak znova. Zatím to řeším tak, že vytočím víc 3. rychlost ( asi na 80km/hod) a pak teprve řadím 4. Řídící jednotka žádnou chybu nehlásí
Prosím poraďte mi někdo co to může být. Dík
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, r.v. 2003, černá met.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů