
Můžu Ti říct, že js se snad třikrát podíval, jestli leju tu správnou...hrcnout do motoru za desítky tisíc něco, co znám jenom z netu a ještě to nalejt v blbym pořadí - to už by bylo i na pechfógla mýho kalibru moc

Tak už mám studené starty vyřešené. Po laboraci s tlakem paliva a zpětným ventilem jsem se zaměřil na palivový filtr. Zjistil jsem u Frolíka a Rataje, že při prohlídce ve 120tis. vyměnili všechny filtry krom palivového. Ten měl teď najeto akorát 150tis. a po demontáži nešel skoro ani profouknout. Holt opět se mi potvrdilo, že tyhle neodhalitelné závady bývají největší prkotiny.buceek07 píše:Ahoj klucani mám tu jeden dotaz od Yeshtera, kterej dovolenkuje a má nic moc připojení![]()
Za studena mu auto hůř startuje.... přes Fordiag zjistil, že mu to ukazuje chudou směs na volnoběh + mu Fordiag ukazuje teplotu nasávaného vzduchu přes 60, což je už za maximální mez budíku v diagu... Nevíme čím to může být, protože 2,0 duratec nemá váhu vzduchu, ale jen Map senzor... v čem může být problém
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host