GO motoru Duratec HE

Odpovědět
Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 27.07.2012 21:26

Dyš já za to nemůžu, Mondié je celý po mě...jak vidí flašku, na obsah nehledí :nixw:

Můžu Ti říct, že js se snad třikrát podíval, jestli leju tu správnou...hrcnout do motoru za desítky tisíc něco, co znám jenom z netu a ještě to nalejt v blbym pořadí - to už by bylo i na pechfógla mýho kalibru moc :roll:
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

krenda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2663
Registrován: 25.12.2011 16:56
Bydliště: Novojičínsko

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od krenda » 27.07.2012 21:36

Věř, že i já bych koukal vícekrát, jestli tam liju tu správnou ;-) flaštičky podobné, člověk natěšený, že udělá motoru dobře a šup to tam a je to v háji... To znám :wink:
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od buceek07 » 31.07.2012 20:51

Ahoj klucani mám tu jeden dotaz od Yeshtera, kterej dovolenkuje a má nic moc připojení :idea:

Za studena mu auto hůř startuje.... přes Fordiag zjistil, že mu to ukazuje chudou směs na volnoběh + mu Fordiag ukazuje teplotu nasávaného vzduchu přes 60, což je už za maximální mez budíku v diagu... Nevíme čím to může být, protože 2,0 duratec nemá váhu vzduchu, ale jen Map senzor... v čem může být problém :?:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4029
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od djdekl » 31.07.2012 21:13

To mu ukazuje u studenýho motoru před nastartováním?

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od buceek07 » 31.07.2012 21:18

na volnoběh....
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4029
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od djdekl » 31.07.2012 21:34

Tak pokud nejede, tak vzduch může mít klidně 60st

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 01.08.2012 01:06

Čest soudruzi, těch 60 (resp. ručička ve ForDiagu nadoraz) mi teda přijde moc i za stání, ale zkusím to zítra ráno, až bude motor studený (tohle bylo teda hned po jízdě) a taky za jízdy. Jaké hodnoty bych měl očekávat? Řeším špatné studené starty, tzn. ještě když nefachá lambda. Stačí ale trochu sešlápnout plyn (dostat do motoru vzduch) a hned krásně vyběhne na sytič.
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od zeli » 01.08.2012 16:11

No nejaky cidlo na teplotu tam bejt musi, kdyz to tu teplotu meri, takze muze byt vadne cidlo. Mozna bude v kombinaci s MAP, cili tzv. TMAP, jestli nekecam :) Mnozstvi vzduchu do motoru to urcite musi nejak pocitat a pocita ho proste blbe, takze neco dava spatny signal. Zkontroloval bych vsechna cidla, ktera s tim muzou mit neco do cineni, minimalne prostriknout konektory. A reset ECU taky neuskodi :wink:
No a nebo to bude neco uplne jinyho :D treba falesny vzduch.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
Tomin123
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 09.07.2009 16:02
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Tomin123 » 01.08.2012 20:45

Co vim tak Duratec ma TMAP, tedy MAP spolu s merenim teploty.
Jelikoz je u MAP systemu (speed density) teplota vzduchu dost dulezita pro stanoveni spravne davky, tak to docela klidne muze delat problemy se startem.
Pokud je rucicka za dorazem, tak jakou hodnotu to presne vraci se dozvis v akci osciloskopu. Tam ti po clicku do nasnimaneho prubehu vypise v cislech bez omezeni nejakych "dorazu" presne tu hodnotu, co ecu vraci.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě

Uživatelský avatar
Tomin123
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 09.07.2009 16:02
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Tomin123 » 01.08.2012 20:49

Jinak tady je nejaky "studeny" start Duratecu a vypada to celkem konzistentne (obe teploty u 30 st.), tak snad nemam v softu chybu :-)
http://www.youtube.com/watch?v=X0c8deyX6S8
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 02.08.2012 16:51

Takže tmap bude asi v pohodě, před studeným startem jsem kontroloval teplotu vody, nasávaného vzduchu a venkovní teplotu co ukazuje palubák a vše +-1až2'C rozdíl. Zajímavé ale bylo, že jsem se v tom šťoural diagnostikou, cca 10min. byl otočený klíček na kontrolky a chytlo to až na lehké zaškobrtnutí dobře. Tak nevím, jestli to nemá nějakou souvislost. Ve fordiagu jsem si v osciloscopu nastavil tlak paliva, ale křivka se ani nehla, přitom je tento údaj probarvený jako dostupný. Po nastartování jde ručička na budíku bohatosti směsi do chudé, po ohřátí lambdy se to pomalu srovnává.
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

Uživatelský avatar
Tomin123
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 09.07.2009 16:02
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Tomin123 » 03.08.2012 09:41

jde do chude po startu: na videu taky. Nojo no, eko vymysli. Chuda smes je teplejsi, takze ....
Si vsimni toho predstihu (zaleze na zapornou hodnotu) - chuda smes + hori az ve vyfuku.
Sice je tam riziko ze to bude zlobit pri sebemensi odchylce motoru od fabrickeho stavu, ale emise jsou emise, ze. :roll:
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 03.08.2012 13:07

Defacto jsou ty videa shodná, jen s tím rozdílem, že mě se to občas zakucká až chcípne. Na druhé nastartování už to je jako na vojbarzovu videu. Nebo tomu holt musím pomoct škrtícì klapkou. Trochu mám pocit, jestli to nemůže být svíčkami, začalo to dělat po použití té přísady na uvolnění kroužků. Sice jsem svíčky od té doby 2x čistil, ale poprvé na nich byla napečená bílá vrstva čehosi. Nyní jsem na spotřebě tak kolem 1 deci na 1000km :Dancer: Takže tyhle svíce dojedu se starým olejem a pak dám asi nové. Připadá mi to, že jsem si možná udělal na izolátoru střední elektrody drátěným kartáčem vodivou vrstvu, která tvoří za studena svod? Bohužel jinak než mechanicky ta bílá vrstva nešla dolu. Další čištění už probíhalo ponořením do skleničky s HD sprejem.
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 06.08.2012 07:30

Včera jsem se vracel do Prahy a trochu jsem tomu šlapal na krk. Výsledek je, že za necelých 200km to zbaštilo víc oleje, než při klidné jízdě za předchozích 700km...tak uvidíme, ale moc odvázaný z toho nejsem.
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

Uživatelský avatar
Yeshterr
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3774
Registrován: 11.04.2011 08:37
Bydliště: Já su z Práglu

Re: GO motoru Duratec HE

Příspěvek od Yeshterr » 21.08.2012 08:19

buceek07 píše:Ahoj klucani mám tu jeden dotaz od Yeshtera, kterej dovolenkuje a má nic moc připojení :idea:

Za studena mu auto hůř startuje.... přes Fordiag zjistil, že mu to ukazuje chudou směs na volnoběh + mu Fordiag ukazuje teplotu nasávaného vzduchu přes 60, což je už za maximální mez budíku v diagu... Nevíme čím to může být, protože 2,0 duratec nemá váhu vzduchu, ale jen Map senzor... v čem může být problém :?:
Tak už mám studené starty vyřešené. Po laboraci s tlakem paliva a zpětným ventilem jsem se zaměřil na palivový filtr. Zjistil jsem u Frolíka a Rataje, že při prohlídce ve 120tis. vyměnili všechny filtry krom palivového. Ten měl teď najeto akorát 150tis. a po demontáži nešel skoro ani profouknout. Holt opět se mi potvrdilo, že tyhle neodhalitelné závady bývají největší prkotiny.
Obrázek
Mondeo f gombíku f DŽÍJE 2.0, r.v. 05, benál 107kW, blue Deep Navy, LPG AC Stag 300-4 Plus,
Limited edition GHIA MÍNUS

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host