
Rídící jednotka 1,8tdci
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Rídící jednotka 1,8tdci
V tomto případě si dovolím trochu nesouhlasit, bo 1.8 TDCi v kombíku mám a doslova mě štvou příliš "krátký" převod u 1 a 2 ve vazbě na dieselový průběh křivky výkonu a točivého momentu a z toho plynoucí nutnost nakvedlat tam co nejrychleji kvalt 1 + 2 při nutnosti skutečně rychlého rozjezdu. 

Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Rídící jednotka 1,8tdci
Take iste prevody ma aj 16.TDCI. Roztocit turbokachlami dvojku na 80 je kratky prevod ?
A co som mal hovorit s 2.0TDCI ? Celkovy prevod na dvojke je 7.43, 1.6 TDCI a 1.8TDCI 6.99. Trojka 2.0TDCI 4.72, 1.8 a 1.6 TDCI 4.60. Prave extremne kratka 1 a 2 na dvojlitri mu dava moznost zasprintovat 0 - 100 so startom z dvojky za 8.4 sekundy. Tento udaj mam dolozeny (http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 25#p734825), nie je to vyplod choreho mozgu.
A co som mal hovorit s 2.0TDCI ? Celkovy prevod na dvojke je 7.43, 1.6 TDCI a 1.8TDCI 6.99. Trojka 2.0TDCI 4.72, 1.8 a 1.6 TDCI 4.60. Prave extremne kratka 1 a 2 na dvojlitri mu dava moznost zasprintovat 0 - 100 so startom z dvojky za 8.4 sekundy. Tento udaj mam dolozeny (http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 25#p734825), nie je to vyplod choreho mozgu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host