Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Jestli vstřiky tečou,tak to máš odhadem nalítáno přes 300 tis.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18.12.2011 20:41
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Čerpadlo taky testovali. EGR ani setrvačník jsem neřešil, kouří to furt, kdyby to bylo EGR tak to dělá jen u studeného motoru, ne?phofy píše:Tak pokud dopadl takhle ten test jak jsi napsal, tak to je na výměnu a čerpadlo ti taky testovali? EGR máš vyčištěnej, dvouhmota klepe?
-
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18.12.2011 20:41
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Že to auto není v pořádku, pozná i laik => prodal bych ho imo max za 50 tis. a kupovat pak dalšího "zajíce v pytli" za 100 tis. se mi nechce. Pořád mi z toho bohužel to vysypání 50 tis. za opravu vychází jeho nejlepší možné, ale stále špatné, řešení... :-/ Že tohle bude nadlouho můj poslední diesel jsem už teď pevně přesvědčený...V12 píše:To auto nepatri do dielne, ale do AAA ! Strcit 2k EUR do diesla s neistym najazdom je somarina, ktora sa nikdy nevrati. A toto je zaciatok. Ako dalsi bod programu bude dvojhmota so spojkou, turbo na seba nenecha dlho cakat. Najlepsie je naozaj zbavit sa toho kym to ma aku - taku hodnotu. To co usetris z investicie Ti zaplati spotrebu 2.0i na hooodne vela km. Toto uz pochopilo dost vela prikladacov do kachiel, vratane mna...
-
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9480
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Egr to může dělat i za tepla, jakou diagnozu ti napsali k tomu čerpadlu, kde jsi to nechával testovat? Jakou máš spotřebu?
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
čekal jsem V12 a už je konečně tu
Jinak k opravě auta - místo Ford servisu hledej diesel servis, kde dělají jen vstřiky a čerpadla a nic jiného. Nejde ani tak o cenu, ale hlavně o zkušenosti.
Nevím, jak dlouho auto máš, kolik km jsi stihl najezdit. Ale aby vstřiky byly KO na 165 tis. km (skutečných) km je zvláštní.



Jinak k opravě auta - místo Ford servisu hledej diesel servis, kde dělají jen vstřiky a čerpadla a nic jiného. Nejde ani tak o cenu, ale hlavně o zkušenosti.
Nevím, jak dlouho auto máš, kolik km jsi stihl najezdit. Ale aby vstřiky byly KO na 165 tis. km (skutečných) km je zvláštní.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Eidz :
Ja som tu stale, zmena paliva neznamena nic. Som nocna mora prikladacov do kachiel
V CZ a SK sa vstrekovace daju odrovnat aj po 150k km. Staci systematicky tankovat neznackovu naftu na pofidernych cerpackach. Lepsie je to vonku, ale ani tam to nie je nemozne. Bionafta robi zazraky. Ak este auto malo majitela drzgrosa ktory nemenil palivovy filter, tak potes panboh. Dalej sa propaguje pouzivanie VIF-u a inych veci na zvysenie mazivosti nafty, ako aj rozpustanie usadenin. Toto plati, ale iba vtedy, ked sa to pouziva od novoty. Pretoze ked do toho bude Hanz 150k km liat iba naftu, potom to kupi Slovak / Cech pouceny vselijakymi umelcami, hned do toho naleje poriadnu davku cistica, ktory ale rozpusti a pouvolnuje sajrajty v nadrzi, cerpadle, telese filtra, trubkach, raile atd. a uvolnenymi ciastockami upcha vstrekovace (info z dieselservisu).
m_focus :
Ak mam do 7 rocneho diesla s nabehom 170k km (comu neverim, tipol by som o 100k viac) investovat minimalne 4 tisic EUR, tak to urcite nie. Pretoze za 4 tisic EUR a este cosi (napr. vykupnu cenu tych dolietanych kachli) kupim benzinak s rovnakym vekom a najazdom, ale rizikom drahych poruch nizsim minimalne o jeden rád.
Za danej situacie je najlacnejsie riesenie vymenit vstrekovace za jazdene, ktore su este ako - tak vporiadku, na cerpadlo sa vybodnut a fakt sa toho rychlo zbavit. Tebou popisane problemy su iba zaciatok.
Ja som takmer rovnaku situaciu riesil - motor zacal dymit, robit problemy pri startovani. Diagnoza jasna, jeden vstrekovac v kybli, dva chytene a jeden v norme. Podarilo sa mi ale zohnat sadu 4 vstrekov z buracky, mali natocenych cca 60k km, vysli ma na 360 EUR aj s robotou. To co som potreboval vymena vyriesila, motor uz nedymil, startoval OK, teplota, pri ktorej po starte hlasno chrochtal sa posunula o 10 stupnov dolu. Rok som s nim este pojazdil, co bola ale chyba ktora zrazila cenu dolu o minimalne 1000 EUR. Ked sa potom ozvala dvojhmota, pohar mojej trpezlivosti pretiekol - auto slo do vykupu.
Lestit s laskou commonrailovske kachle s 200k km v kolesach nie je nic ine ako autoerotika zbavena akehokolvek naznaku zdraveho rozumu, navyse kombinovana s poriadnou davkou sado-maso praktik. Auto ma sluzit mne, nie ja autu
Ja som tu stale, zmena paliva neznamena nic. Som nocna mora prikladacov do kachiel

V CZ a SK sa vstrekovace daju odrovnat aj po 150k km. Staci systematicky tankovat neznackovu naftu na pofidernych cerpackach. Lepsie je to vonku, ale ani tam to nie je nemozne. Bionafta robi zazraky. Ak este auto malo majitela drzgrosa ktory nemenil palivovy filter, tak potes panboh. Dalej sa propaguje pouzivanie VIF-u a inych veci na zvysenie mazivosti nafty, ako aj rozpustanie usadenin. Toto plati, ale iba vtedy, ked sa to pouziva od novoty. Pretoze ked do toho bude Hanz 150k km liat iba naftu, potom to kupi Slovak / Cech pouceny vselijakymi umelcami, hned do toho naleje poriadnu davku cistica, ktory ale rozpusti a pouvolnuje sajrajty v nadrzi, cerpadle, telese filtra, trubkach, raile atd. a uvolnenymi ciastockami upcha vstrekovace (info z dieselservisu).
m_focus :
Ak mam do 7 rocneho diesla s nabehom 170k km (comu neverim, tipol by som o 100k viac) investovat minimalne 4 tisic EUR, tak to urcite nie. Pretoze za 4 tisic EUR a este cosi (napr. vykupnu cenu tych dolietanych kachli) kupim benzinak s rovnakym vekom a najazdom, ale rizikom drahych poruch nizsim minimalne o jeden rád.
Za danej situacie je najlacnejsie riesenie vymenit vstrekovace za jazdene, ktore su este ako - tak vporiadku, na cerpadlo sa vybodnut a fakt sa toho rychlo zbavit. Tebou popisane problemy su iba zaciatok.
Ja som takmer rovnaku situaciu riesil - motor zacal dymit, robit problemy pri startovani. Diagnoza jasna, jeden vstrekovac v kybli, dva chytene a jeden v norme. Podarilo sa mi ale zohnat sadu 4 vstrekov z buracky, mali natocenych cca 60k km, vysli ma na 360 EUR aj s robotou. To co som potreboval vymena vyriesila, motor uz nedymil, startoval OK, teplota, pri ktorej po starte hlasno chrochtal sa posunula o 10 stupnov dolu. Rok som s nim este pojazdil, co bola ale chyba ktora zrazila cenu dolu o minimalne 1000 EUR. Ked sa potom ozvala dvojhmota, pohar mojej trpezlivosti pretiekol - auto slo do vykupu.
Lestit s laskou commonrailovske kachle s 200k km v kolesach nie je nic ine ako autoerotika zbavena akehokolvek naznaku zdraveho rozumu, navyse kombinovana s poriadnou davkou sado-maso praktik. Auto ma sluzit mne, nie ja autu

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18.12.2011 20:41
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Přesnou diagnózu čerpadla bohužel neznám. Testoval to Dieselservis Velendorf v Říčanech. Spotřeba kolem 6 litrů...phofy píše:Egr to může dělat i za tepla, jakou diagnozu ti napsali k tomu čerpadlu, kde jsi to nechával testovat? Jakou máš spotřebu?
-
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18.12.2011 20:41
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Testováno to bylo v Dieselservisu Velendorf v Říčanech, každopádně opravu plánuju spíš do autorizovaného servisu, protože z těch Říčan jsem neměl dobrý pocit. Taky jsem nečekal, že je začnu řešit "tak brzo", otázka samozřejmě je, kolik to má nalítáno skutečně... :-/Eidž píše:čekal jsem V12 a už je konečně tu![]()
![]()
![]()
Jinak k opravě auta - místo Ford servisu hledej diesel servis, kde dělají jen vstřiky a čerpadla a nic jiného. Nejde ani tak o cenu, ale hlavně o zkušenosti.
Nevím, jak dlouho auto máš, kolik km jsi stihl najezdit. Ale aby vstřiky byly KO na 165 tis. km (skutečných) km je zvláštní.
-
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18.12.2011 20:41
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
njn, to co píšeš dává smysl...V12 píše:
m_focus :
Ak mam do 7 rocneho diesla s nabehom 170k km (comu neverim, tipol by som o 100k viac) investovat minimalne 4 tisic EUR, tak to urcite nie. Pretoze za 4 tisic EUR a este cosi (napr. vykupnu cenu tych dolietanych kachli) kupim benzinak s rovnakym vekom a najazdom, ale rizikom drahych poruch nizsim minimalne o jeden rád.
Za danej situacie je najlacnejsie riesenie vymenit vstrekovace za jazdene, ktore su este ako - tak vporiadku, na cerpadlo sa vybodnut a fakt sa toho rychlo zbavit. Tebou popisane problemy su iba zaciatok.
Ja som takmer rovnaku situaciu riesil - motor zacal dymit, robit problemy pri startovani. Diagnoza jasna, jeden vstrekovac v kybli, dva chytene a jeden v norme. Podarilo sa mi ale zohnat sadu 4 vstrekov z buracky, mali natocenych cca 60k km, vysli ma na 360 EUR aj s robotou. To co som potreboval vymena vyriesila, motor uz nedymil, startoval OK, teplota, pri ktorej po starte hlasno chrochtal sa posunula o 10 stupnov dolu. Rok som s nim este pojazdil, co bola ale chyba ktora zrazila cenu dolu o minimalne 1000 EUR. Ked sa potom ozvala dvojhmota, pohar mojej trpezlivosti pretiekol - auto slo do vykupu.
Lestit s laskou commonrailovske kachle s 200k km v kolesach nie je nic ine ako autoerotika zbavena akehokolvek naznaku zdraveho rozumu, navyse kombinovana s poriadnou davkou sado-maso praktik. Auto ma sluzit mne, nie ja autu

-
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
Ford Focus 1,8 TDCi 2005
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Ano, dava. Len malokto to chape. Obvykle to chapu ti, ktori sa nechutne popalili. Ja som sa popalil tiez, nastastie ma to velmi nebolelo, lebo som vydavky vcas zarazil zbavenim sa toho auta.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Za 4000 éček má jiný a novější auto.
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Víte, to je o kladení jakože argumentů, pro svou pravdu.
Např. na straně 1 tohoto vlákna je oprava za 50 tis. Kč a na straně 2 tohoto vlákna je to už za 4000 €. Buď došlo k brutálním posílení kurzu koruny vůči euru, nebo došlo k drobnému modifikování argumentů.
Oprava téhož na MKI je kolem 36 tis. Kč. Ale repas vstřiků, ne nové (cca 4,5 tis. Kč vs 8 tis. Kč), plus čerpadlo a práce.
Ano, je to dost peněz. A je otázkou, jestli opravovat nebo ne. Jestli si někdo myslí, že ojeté auto za 4000 € nebude opravovat, tak ať si jej koupí.
Jestli mám koupit za 4000 € ježděný benzin, za 30 tis. Kč do něj dát LPG a přijít o kufr, tak raději koupím za 4000 € ježděný diesel, za 36 tis. Kč udělám repas CR a mám kufr, akční rádius 900 km a možnost parkování v podzemních garážích.
Např. na straně 1 tohoto vlákna je oprava za 50 tis. Kč a na straně 2 tohoto vlákna je to už za 4000 €. Buď došlo k brutálním posílení kurzu koruny vůči euru, nebo došlo k drobnému modifikování argumentů.

Oprava téhož na MKI je kolem 36 tis. Kč. Ale repas vstřiků, ne nové (cca 4,5 tis. Kč vs 8 tis. Kč), plus čerpadlo a práce.
Ano, je to dost peněz. A je otázkou, jestli opravovat nebo ne. Jestli si někdo myslí, že ojeté auto za 4000 € nebude opravovat, tak ať si jej koupí.
Jestli mám koupit za 4000 € ježděný benzin, za 30 tis. Kč do něj dát LPG a přijít o kufr, tak raději koupím za 4000 € ježděný diesel, za 36 tis. Kč udělám repas CR a mám kufr, akční rádius 900 km a možnost parkování v podzemních garážích.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Eidz :
Ked ale za 4k EUR kupis jazdeny diesel, tak don najmenej dalsie 4k EUR strcis, pretoze vsetko do coho nevidis bude na sracky zlepene hovnom, aby to vydrzalo cestu z bazaru domov plus nejaku tu jazdu okolo komina. Ak si pozorne precitas co som pisal zistis, ze pociatocnych 50k CzK je iba zaciatok a dalsie veci sa ukazu po 10 - 20 tisic km. A to budu tie dalsie dve tisicky eciek. Minimalne. Takze ziadny posun kurzu ani argumentov. A LPG ? Kurvit motor tymto vynalezom sa mi tiez nejako nepozdava. Kto chce jazdit lacno, nech si kupi bud novy diesel, alebo turbokosu - tie su dnes v mode. Ale buducnost opat dokaze, ze to co na pociatku turbokosa usetri, to si neskor zoberie na udrzbu. Ak to samozrejme dovtedy majitel nepreda. A kupit jazdenu turbokosu je rovnake sialenstvo, ako kachle s 200k km.
Ked ale za 4k EUR kupis jazdeny diesel, tak don najmenej dalsie 4k EUR strcis, pretoze vsetko do coho nevidis bude na sracky zlepene hovnom, aby to vydrzalo cestu z bazaru domov plus nejaku tu jazdu okolo komina. Ak si pozorne precitas co som pisal zistis, ze pociatocnych 50k CzK je iba zaciatok a dalsie veci sa ukazu po 10 - 20 tisic km. A to budu tie dalsie dve tisicky eciek. Minimalne. Takze ziadny posun kurzu ani argumentov. A LPG ? Kurvit motor tymto vynalezom sa mi tiez nejako nepozdava. Kto chce jazdit lacno, nech si kupi bud novy diesel, alebo turbokosu - tie su dnes v mode. Ale buducnost opat dokaze, ze to co na pociatku turbokosa usetri, to si neskor zoberie na udrzbu. Ak to samozrejme dovtedy majitel nepreda. A kupit jazdenu turbokosu je rovnake sialenstvo, ako kachle s 200k km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
V12-nejsi tak trochu skeptik ?
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo
Bohuzial som. A preto som vymenil kachle za benal. Aj ked mojmu naturelu vyhovuje viac diesel, nemam rad vytacanie motora. A benzinak trochu potocit treba. Nastastie dvojlitru na riesenie beznych situacii v pohode staci 3000 - 3500 rpm. Aj ked vyjazd z kruhaca na dvojke 90 s dymiacou gumou je veeelmi efektny a nakazlivy...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host