Teplota paliva

Odpovědět
Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplota paliva

Příspěvek od phofy » 07.10.2012 19:48

Vsadím se, že ten zvuk když ti klesají otáčky je kolem 1200 až 1500 takový kk kk něco takovýho že jo?

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Teplota paliva

Příspěvek od romanva » 07.10.2012 20:11

Spíš mi to připomíná, když jsem stodvácu na čtyřku do kopce při 1300ot přišlápl na plný plyn
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Teplota paliva

Příspěvek od romanva » 07.10.2012 20:12

Neměl jsi na mysli setrvák? ten je nový
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplota paliva

Příspěvek od phofy » 07.10.2012 20:21

Aha tak to nic mě právě dělá takový kk kk může to být setrvákem, spíš ten zvuk nahraj to bude nejlešpí :)

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Teplota paliva

Příspěvek od romanva » 07.10.2012 20:56

Ono to právě dělá i tak, že když pomalu zvyšuju otáčky, tak při 1500 to začne a je to slyšet až do asi 2500 a pak už to asi přeřve motor. Zvláštní je, že když je to studené, tak to začíná na 2000. V kabině to slyšet není, ale venku dost a je to nepříjemný zvuk.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Teplota paliva

Příspěvek od phofy » 07.10.2012 20:57

Aha tak to mě nedělá, ale nahraj zvuk ať si to všichni poslechneme :)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Teplota paliva

Příspěvek od V12 » 07.10.2012 20:59

K tym vyrovnavacim davkam :
Vstrekovac 2 sa s velkou pravdepodobnostou pocurava, alebo pomaly zatvara. To je dovod, preco RJ znizuje davku paliva. Toto moze byt povod toho dymu. Na teste by to ale mali zistit.
To, ze vyrovnavacky po prekroceni 1500 rpm padnu na nulu je normalne, to uz vyrovnavanie nie je potrebne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Teplota paliva

Příspěvek od romanva » 07.10.2012 21:11

Čistě teoreticky by ta tryska mohla být příčinou i toho rachotu u zvýšených otáček ne? Jestli tam jde po hlavním vstřiku ještě dostřik a on to zavře pozdě nebo teče, může to hořet ještě dál apak dostane ránu ventil nebo to dohořívá ve výfuku. Někde jsem narazil, že by měly dvě kompenzace být plusové a dvě mínusové, ale nevím kde. Bylo to někde tady na foru. Jestli budu mít zítra čas, tak zkusím přehodit vstřiky 2. s 1. a 3. se 4. a znova to načíst. Snad by mělo být jasno, jestli to je vstřikama nebo něčím jiným.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Teplota paliva

Příspěvek od V12 » 07.10.2012 21:48

Trochu som studoval aj ja. Korekcie sa mozu lisit aj v zavislosti od kompresnych tlakov a teda stavu motora. Cize to pravidlo o 2 kladnych a 2 zapornych nebude zalozene na realite. Za idealnych okolnosti by vyrovnavacky mali byt nulove. Cidlo pozicie klukovky meria aj zrychlenie, ten valec, ktory generuje silne odlisne zrychlenie, je korigovany tak, aby bolo nim generovane zrychlenie v porovnani s ostatnymi valcami plus minus rovnake.

Aj hluk moze byt sposobeny tym vstrekovacom - ked som ja vymenil vsetky 4, zmizli niektore klepoty, ktore som predtym pocul.

Skoda, ze sa mi nedari najst jednoznacne udaje, ake maju byt tie kompenzacie velke. Napr. 1.9TDI od VW ma normu +/- 2.8 miligramu, Ford PowerStroke 6.0l az 8 miligramov. Kolko maju ale nase motory, neviem. Niekde sa pise o 2 miligramoch, inde o styroch. Jeden z mojich daval skoro 8 mg :shocked:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Teplota paliva

Příspěvek od romanva » 07.10.2012 22:03

Aha, tak už jsem trochu pochopil kde bere jednotka informace. Zní to logicky a už se zase blížím zpět k mechanickému stavu motoru. Vidím, že musím co nejdřív zkusit prohodit ty trysky a bude jasno. Děkuju za cenné informace.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Teplota paliva

Příspěvek od romanva » 08.10.2012 09:51

Tak jsem z toho nějak zmatenej. Dnes ráno jsem to nastartoval a ani obláček. V pohodě jsem dojel do servisu kde mi mají udělat STK, tak jsem zvědavej jak budou vypadat emise. Přijde mi to takové náhodné. Jednou jo a jednou ne. Skoro bych se začal přiklánět k těm váznoucím ventilům. Napadlo mě ještě že by tam někde mohla kondenzovat voda, ale to by nedělalo jenom mě a takhle hodně.
Fakt nevím. Přehodím ty trysky a uvidíme. Možná kdybych pořídil lepší diagnostiku a načíst data když to udělá a když ne a pak to porovnat. Možná zkusím ten Fordiag jestli mi s tím bude chodit.Stejně plánuju další auto taky Ford, tak by se to mohlo hodit.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Teplota paliva

Příspěvek od romanva » 08.10.2012 21:30

Tak STK mám hotové - bez problémů. Jediná závada byla, že mi nesvítily zpátečky. Zjistil jsem že mi odešel spínač na převodovce což je prkotina. Dokonce i emise vyšly v pohodě, nic se nemuselo zkreslovat, takže to s tím motorem nebude asi tak hrozné, jen to doladit. Cesta domů byla zase bez kouře a to byl motor studenej jako psí čumák, tak nevím co to má za vrtochy.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Teplota paliva

Příspěvek od romanva » 11.10.2012 19:47

Tak zatím startuju stále bez dýmu. Je možný, že by mělo takový vliv to vyčištění sání? Je fakt, že tam toho bylo dost. Nechal jsem ho přez noc venku a ráno, kdy bylo kolem nuly chytlo na cvrknutí. Trochu si to pokuřovalo, ale jen tak lehounce - nic strašnýho a jen chvilku. Pokud by to takhle zůstalo, byl bych spokojenej. Ještě musím pořešit to rachocení při zvýšených otáčkách, ale teď na to není čas, tak to asi bude muset chvilku počkat.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
denerson
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 04.08.2014 21:28
Bydliště: Košice

Re: Teplota paliva

Příspěvek od denerson » 08.08.2014 19:01

Zdravím forďáci :) Prečítal som si celé vlákno a na začiatku sa riešilo niečo podobné ako je môj problém ..... o teplote nafty som na fóre nič iné nenašiel, tak skúsim v tomto vlákne. Som čerstvým majiteľom Focusa a ešte sa s ním zoznamujem, preto som ho dnes napojil na diagnostiku /došiel mi kábel F-Super z Číny :D / a program Formidable mi zobrazil nejakú blbosť o teplote paliva. Vraj má -5°C /viď obrázok/, aj keď vonku je okolo 20 a motor tiež nie je studený. Ak je pravda to čo vidíme na diagnostike, zrejme bude snímač teploty paliva v háji. Na čo všetko to môže mať vplyv? Spotreba, výkon, zvuk motora? :nixw: Nemám s ním extra problém... v meste mám priemernú spotrebu 5,2, štarty OK a zvuk tiež nič hrozné. Len sa mi zdá, že keď sa motor po pár minútach zohreje tak je hlučnejší ako keď ho naštartujem studený. Nemalo by to byť opačne? Jo a ešte bolo niečo zapísané v registri chybových kódov: "P0200 Injector circuit". Čo to môže znamenať? Vymazal som to, nechal bežať motor a zatiaľ je zoznam prázdny. Ďakujem za všetky postrehy a rady
Přílohy
4.png
Ford Focus II 2005 1.6 TDCi 66kW

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Teplota paliva

Příspěvek od romanva » 08.08.2014 20:26

Tu teplotu bych asi tak moc neřešil. Mě ELM ukazoval taky takový numera a pak originální diagnostika ukazovala reálný čísla.
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti