Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od V12 » 24.03.2012 18:06

Mne opat vcera a dnes 2x nenatocil hned na prvy krat. Vzdy to bolo ako narocky, ked som ho nemal pripojeny na ELM. Po telefonickej konzultacii s mechanikom som sa ale dozvedel dost znepokojujucu vec - vraj to moze mat na svedomi vadny regulator tlaku na vystupe z CR cerpadla. To by nebolo az tak zle. Zle je ale to, ze sa to neda opravit ani vymenit - vzdy je nutna vymena CR cerpadla. Nech zije Continental (a skurvene jazdene diesle !). Palivak tam mam 29k km, jazdim vyhradne na znackovu naftu Slovnaft, OMV a Shell.
Trochu teorie z dokumentacii Siemens / Conti CR systemu :
Aby mohol motor nastartovat, potrebuje prakticky ihned tlak paliva v raile 12 MPa (120 barov). Ak ho nema, RJ sa ani nepokusi otvorit vstrekovace a motor len toci, ale ani neblafne - do valcov nie je vstreknuta ziadna nafta. Priciny tohto stavu mozu byt 3 :
1) vadne vysokotlakove cerpadlo (v mojom pripade urcite nie, normu 1600 barov natlaci bez problemov)
2) vadny regulator tlaku (v mojom pripade dost pravdepodobne)
3) vadny senzor tlaku paliva v raile, alebo jeho konektor (opat v mojom pripade krajne nepravdepodobne)
Toto su ale trochu ine priznaky ako vyssie popisovane...

Takze cakam, kedy to prvykrat nenatoci vobec. 8x8 je uz dohodnuta :twisted:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=phdS9fTT6Xo[/youtube]

Sorry za otrasnu kvalitu, ja (vlastne moj pomocnik, ja budem za volantom toho nakladiaku) to potom skusime natocit kvalitnejsie :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

kliz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 06.03.2010 23:31

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od kliz » 24.03.2012 21:55

no tak ze
Naposledy upravil(a) kliz dne 24.03.2012 22:01, celkem upraveno 1 x.

kliz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 06.03.2010 23:31

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od kliz » 24.03.2012 21:57

lukyfofo píše:tak zrovna dneska znovu problem po nastartovani. Kolisani otacek, bohuzel jela autem manzelka, o to to bylo slozitejsi po telefonu resit :palec_nahoru: :). nic mene problem se zacina stupnovat :cry: !!!

no tak ze by si bol prave ty prvy kto to uz bude nuteny riesit ? ... nezabudni nas ale informovat :)

Uživatelský avatar
lukyfofo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šluknov, Císařský

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od lukyfofo » 04.04.2012 14:54

Ahojte, tak jsem dneska byl v nemecku na diagnostice. Rozdíl v cene diagnostiky me celkem prekvapil. Byla to cela 1000!!! Lepe pro nemce :-).
Diagnostika vyhodila tyto chyby
P1412 - ten slavný a drahý EGR ventil - cena za výmenu v nemecku 614 EUR :-(, cena dílu 414, prace 200 EUR
P0380 - neco malo jsem si prelouskal, ale nevíte nekdo náhodou , co to přesně může být, napadá me zhavící svícky, problém s elektrikou ?
Ford Focus C - MAX 2.0TDCi 100 kW ( 136 PS )

Uživatelský avatar
lukyfofo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šluknov, Císařský

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od lukyfofo » 04.04.2012 14:58

U toho P1412 JE NEJAKY STATUS 71

lukyfofo píše:Ahojte, tak jsem dneska byl v nemecku na diagnostice. Rozdíl v cene diagnostiky me celkem prekvapil. Byla to cela 1000!!! Lepe pro nemce :-).
Diagnostika vyhodila tyto chyby
P1412 - ten slavný a drahý EGR ventil - cena za výmenu v nemecku 614 EUR :-(, cena dílu 414, prace 200 EUR
P0380 - neco malo jsem si prelouskal, ale nevíte nekdo náhodou , co to přesně může být, napadá me zhavící svícky, problém s elektrikou ?
Ford Focus C - MAX 2.0TDCi 100 kW ( 136 PS )

kliz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 06.03.2010 23:31

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od kliz » 05.04.2012 17:46

lukyfofo píše:U toho P1412 JE NEJAKY STATUS 71

lukyfofo píše:Ahojte, tak jsem dneska byl v nemecku na diagnostice. Rozdíl v cene diagnostiky me celkem prekvapil. Byla to cela 1000!!! Lepe pro nemce :-).
Diagnostika vyhodila tyto chyby
P1412 - ten slavný a drahý EGR ventil - cena za výmenu v nemecku 614 EUR :-(, cena dílu 414, prace 200 EUR
P0380 - neco malo jsem si prelouskal, ale nevíte nekdo náhodou , co to přesně může být, napadá me zhavící svícky, problém s elektrikou ?


zhavice tu uz niekde ako mozna pricina spominane boli ak ta chybovka naozaj poukazuje na ne ... ale EGR to moze byt taktiez no mozno len ako naväzna chyba na to zle zhavenie ! ... takze ja by som asi volil postup ze zacnem vymenou tych zhavicou a mozno EGR ani nebude nutny.

Uživatelský avatar
lukyfofo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šluknov, Císařský

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od lukyfofo » 05.04.2012 19:10

Nevite nahodou nekdo, jak je ten EGR ventil ovládaný , jestli elektronicky, nebo pneumaticky ???
Ford Focus C - MAX 2.0TDCi 100 kW ( 136 PS )

kliz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 06.03.2010 23:31

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od kliz » 05.04.2012 19:52

lukyfofo píše:Nevite nahodou nekdo, jak je ten EGR ventil ovládaný , jestli elektronicky, nebo pneumaticky ???

elektronicky !.....zhodny aj z ventilom pouzivanym v niektorych motoroch peugeot

Uživatelský avatar
bluepeter
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko-Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od bluepeter » 16.10.2012 12:26

Neviem či to tu ešte niekto rieši ale to štartovanie a beh na tri valce nereagovanie na plyn , a tak isto nemožnost naštartovat ma časeto na starosti škrtiaca klapka sania , ostane zaseknuta a motor nema vzduch tak bud natoči ledva beží alebo nenatočí vobec. Samozrejme diagnostika vo vetšine pripadov neukaže nič. Jednoducho treba odpojit podtlakovu hadičku z klapky a jazdit ak sa to stane aj potom niekedy tak to je niečo iné. MNa toto poznanie stálo cca 3000 eur , nove vstreky , čerpadlo , EGR , EVR , atd.
Ford FOCUS II 2.0 TDCI (100kw/136ps) Verzia SPORT r.v. 2005/8 Pruzenie Eibach Pro-Kit
Obrázek

kliz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 06.03.2010 23:31

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od kliz » 16.10.2012 14:16

ale ved to vlastne hovoris o EGR ventile alebo nie ?
ak nie tak kde sa ti potom vlastne nachadza ta skrtiaca klapka ???

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od stand » 18.10.2012 07:53

cca kolem 5ti °C pozoruji u studeného motoru také velmi lehké kolísání otáček, nicméně je to vždy kolem této teploty, když je tepleji tak nic a když je chladněji tak také nic, po koupi auta jsem si z toho dělal hlavu, než přišla zima a kolísání zmizelo, auto startovalo bez kolísnutí i ve velkých mrazech, na jaře se v problémových teplotách kolísání zase objevilo..
Mám pocit, že se ŘJ nedokáže vypořádat s určitou startovací teplotou motoru.
Toto předpokládám proto, že z důvodu problémovosti stratu, se pro tento motor nenabízí elektrický předehřev chladicí kapaliny od předních výrobců (údajně se nedokáže ŘJ vyrovnat s odlišnou telotou motoru X teplota vzduchu) Ale co je na tom pravdy to netuším :nixw:
Nicméně mám po studeném startu kolem 5°C kolísání opravdu jen lehké a postupem času neměnné, takže neřeším.

Uživatelský avatar
lukyfofo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šluknov, Císařský

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od lukyfofo » 18.10.2012 12:52

bluepeter píše:Neviem či to tu ešte niekto rieši ale to štartovanie a beh na tri valce nereagovanie na plyn , a tak isto nemožnost naštartovat ma časeto na starosti škrtiaca klapka sania , ostane zaseknuta a motor nema vzduch tak bud natoči ledva beží alebo nenatočí vobec. Samozrejme diagnostika vo vetšine pripadov neukaže nič. Jednoducho treba odpojit podtlakovu hadičku z klapky a jazdit ak sa to stane aj potom niekedy tak to je niečo iné. MNa toto poznanie stálo cca 3000 eur , nove vstreky , čerpadlo , EGR , EVR , atd.

Stejný problém jsem mel i ja. Řešil jsem to rok!!! Všechno kolem se pořád čistilo, kontrolovalo ...
Jednoho krásného dne jsem nenastartoval vůbc, již po několikáté za rok. A jak to dopadlo? Byl v hajzlu startér !!!! Příčina mnoha problémů, tlaky atd.
Ted startuju a jezdím uplně paradně :-). Doporucuju si ho nechat zkontrolovat, ja koupil nový za 3500,-Kč
Ford Focus C - MAX 2.0TDCi 100 kW ( 136 PS )

kliz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 06.03.2010 23:31

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od kliz » 19.10.2012 15:10

nepredpokladam ze ten starter je pricinou problemu ktory tu riesime ... respektive tvoje prejavy problemu museli byt odlisne !

Uživatelský avatar
lukyfofo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šluknov, Císařský

Re: Štartovanie na 3. valce?? alebo EGR??? CMAX 2,0 TDCI

Příspěvek od lukyfofo » 21.10.2012 22:32

prave ze nebyly :(
kliz píše:nepredpokladam ze ten starter je pricinou problemu ktory tu riesime ... respektive tvoje prejavy problemu museli byt odlisne !
Ford Focus C - MAX 2.0TDCi 100 kW ( 136 PS )

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti