 u toho problémy s DPF nehrozí
 u toho problémy s DPF nehrozí 



 
 

Dneska už jsou firmy co na vyčištění dávají záruku tři roky nabo 100 tis. km..Ac1D píše:to mu nekde demontovaly specialiste nebo jen obyc servis?Koukal sem ze odstraneni DPF nabizi "chiptuning" firmy a i s upravou ŘJ to je za 10k ma to cenu nebo to jsou vyhozeny prachy jako samotny ochipovani a lepsi za ty prachy nechat DPF vymenit ci repas?foki píše:ted resi Koťa ze si ho necha vratit protoze mu galaxy bud redi naftu nebo pada do nouzaku a chtel objednat novy ale tim ze je vykuchany , tak je pro vymenny program zniceny a musi k cene platit kauci ve vysi cca 10000kc . takze to vykuchani zas tak vyhodne nebylo .Ac1D píše: Nevim jestli to u tohoto auta jde ale neni levnejsi cesta DPF odstranit nez investovat do jeho vymeny?




Netuším...ale inzerují že filtr mohou dostat do stavu 98% nového s uvedenou zárukou.foki píše:jj a kdyz budes stale jezdit kratke trasy a zasere se driv tak co budou delat ? vypalí ho znovu ?


 Jde o kombíka 1.6 ZETEC. Autíčko mám 2 roky. Najeto má 180 tisíc, ve 130 byly pravděpodobně měněny rozvody. Kupoval jsem ho za stavu 150 tisíc km. Autíčko si řeklo o běžné investice jako brzdy, spojkový válec, svíčky, a další drobnosti. Tohle autíčko má A+ stav karoserie bez známek koroze.
  Jde o kombíka 1.6 ZETEC. Autíčko mám 2 roky. Najeto má 180 tisíc, ve 130 byly pravděpodobně měněny rozvody. Kupoval jsem ho za stavu 150 tisíc km. Autíčko si řeklo o běžné investice jako brzdy, spojkový válec, svíčky, a další drobnosti. Tohle autíčko má A+ stav karoserie bez známek koroze.
Morris píše:Kdybych nemusel peníze výrazněji řešit, koupil bych pravděpodobně ojeté mondeo v kombíku, dvoulitr v dieselu, okolo roku 2007 až 2008, s nájezdem kolem 100 tis. Jenže v bazarech začíná na 190 tis. a to nevíte co kupujete.
.
 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... =EstateCar
 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... =EstateCar

 Jinak VCT má i dvojitý katalizátor, takže pokud bys ho někdy měnil, tak místo 10 tis. dáš 15. Jen za díl, bez práce. A ten výkon je fakt až u vyšších otáček. Ono ale zase když ho potřebuješ, tak tam je. Ono já bych asi do Fofo 1 nešel právě kvůli tomu, že už je vzhledově zastaralý, ale když ho máš doma
 Jinak VCT má i dvojitý katalizátor, takže pokud bys ho někdy měnil, tak místo 10 tis. dáš 15. Jen za díl, bez práce. A ten výkon je fakt až u vyšších otáček. Ono ale zase když ho potřebuješ, tak tam je. Ono já bych asi do Fofo 1 nešel právě kvůli tomu, že už je vzhledově zastaralý, ale když ho máš doma  No je to dilema
 No je to dilema 

2006 uvedení do provozu- to může být výroba 2005MaxSand píše: No je to dilema
 
   
   
  


Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 1 host