Příspěvek
od Milano » 04.09.2012 21:45
Jako těžko říct, jestli ty km jsou originál či ne....Ze zkušeností servisů by měli vstřiky u vstřikování Delphi dát kolem + - 300t. Ale je to dle firemních aut, co jezdí každej den a tankují většinou na značkových benzinkách...
U soukr. aut bych se nedivil, kdyby životnost byla o 100. km menší, kdy se jezdí více couračky, netankuje se plná (v nádrži tím pádem kondenzuje voda) a řepka, která zalepí vstřikovače tomu taky moc nepřidá...Když ještě někdo šetří na pal. filtru, tak at' se nediví, že to jde celý do háje.
A samozřejmě v tom jde v ruku v ruce i čerpadlo, když dostaly záhul z jakýhokoliv důvodu vstřiky je samozřejmé, že čerpadlo taky. Takže proto jsem zastáncem názoru, že když se repasují vstřiky, čerpadlo musí jít na test taky, jinak je to celkem loterie, která za to nestojí...max. když chce člověk auto pouze prodat....
A samozřejmě s aditivy je ta životnost mnohem, ale mnohem vyšší, to je prostě fakt, kterej by měl u vstřikování common rail každej respektovat...
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'