na první fotce, je po očištění a znovu-nastartování vidět, kde začíná propouštět těsnění "těla" serva ... tak jsem ho vytáhnul a rozebral(říkal jsem si, že ho zkusím přetěsnit, a v nějhorším případě budu muset koupit jiné) ... původní těsnění zjevně skoro mrtvé ... po hledání na netu a konzultaci s některýma odborníkama (ballu, djdekl atd.) čím to přetěsnit jsem nakonec zvolil "Klingerit" jako těsnící materiál ... protože se dají koupit různé tloušťky ... nakreslil dle plastového nosiče původního těsnění tvar ... nožem opatrně vyřezal s vůli směrem "ven" ... dle rad namazal grafitovou vazelínou a poskládal ... nejdřív dotáhnul jemně a pak momentovým klíčem do kříže postupně utáhl pořádně ... nakonec jsem ořezal zbytky těsnění, kolem čerpadla a namontoval ... náplň jsem zatím pouze dolil částečně novou s tím, že když to po nějaké zkušební době nebude téct, tak vyměníme servo-olej komplet ... až bude jistota, že nemizí ... zatim to vypadá dobře
platičko Klingeritu 73Kč, grafitová vazelína v tubě(většina obojího mi zbyla) 35 Kč , takže za cca 100Kč oprava (a nějaká ta náplň) + práce, která mě jinak baví

ten pocit, když to pak funguje ??? K NEZAPLACENÍ
PS: kdyby bylo potřeba vyměnit simeringy, tak jeden stojí cca 70 Kč ... tak jak tak levná oprava

Další věc, na kterou se někdy chystám je vyměnit ložisko v napínací kladce toho pomocného řemene co pohání servo a vodní pumpu ... dělá to zvonivý rachot ... a předpokládám že celá kladka bude stát ranec. Na Pumě jsem v napínací kladce ložisko přelisoval, to stálo 106Kč ... takže zde bude postup stejný
