má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.12.2012 08:38
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
Eidž občas vozím i náklad. proto kombíka. (navíc se mi líbí víc). (a je fakt, že jsem v autě občas přespával, tak si říkám, že v kombíku to bude pohodlnější).
ad. trasy. drtivá většina jich bývá mězi 5 - 10 km, mezi vesnicemi. + sem tam delší trasa - 150 km apod. ale dálniční známku si nekupuju, jezdím po obyč. cestách.
ad. trasy. drtivá většina jich bývá mězi 5 - 10 km, mezi vesnicemi. + sem tam delší trasa - 150 km apod. ale dálniční známku si nekupuju, jezdím po obyč. cestách.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.12.2012 08:38
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
r0mik aha. takže asi dost velkej rozdíl ve svícení. a pár tisícovek za světla + 3000 ekopoplatek už rozdíl v ceně mezi těma generacema trochu zmenšuje
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
Světla se nechají předělat na FL model,ale už jen kvůli důvodům, co kluci psali, bych řešil spíš ten FL model.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.12.2012 08:38
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
kolik je podle vás ten obvyklej rozdíl v ceně za srovnatelné a zachovalé auto pred a po FL?
a s jakou cenou bych tak asi měl u těch dvou "typů" počítat?
a s jakou cenou bych tak asi měl u těch dvou "typů" počítat?
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.12.2012 08:38
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
a co vyjde líp, když vemu pořizovací cenu + případné náklady na nějaké opravy a vydělím to počtem roků, kolik by to auto tak mohlo sloužit?
já chápu, že vy jste fandové a že čím lepší auto, tím větší radost vám udělá.
já chápu, že vy jste fandové a že čím lepší auto, tím větší radost vám udělá.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.12.2012 08:38
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
kolik je podle vás rozumná cena za zachovalej FF pred FL a kolik za ten po FL? (vidím ceny od 25 do 125 tisíc. něco je už určitě předražené a něco je zase asi podezřele levné. tak jen pro předběžnou orientaci) (v terénu si to určitě upřesním, ale chci být vybaven aspon teoreticky, než vyrazím)
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
Nemusíš sem sázet jeden příspěvek za druhým...stačí tvůj poslední příspěvek zeditovat-upravit(vpravo nahoře tvého příspěvku)
Pakliže teda mezitím někdo neodpověděl....

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.12.2012 08:38
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
ok. díky za info. jsem tu novej, tak jsem ještě nevychovanej 

- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.12.2012 08:38
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
tym díky. už jsem to pročetl.
chodíval jsem na jiná fora a tam jsme to tak dělali. přišel bych i na důvody, proč mi to tak přijde praktičtější.
ale nebudu o tom zbytečně polemizovat a budu zdejší zvyklosti respektovat. (takže příště použiju upravit).
omlouvám se
chodíval jsem na jiná fora a tam jsme to tak dělali. přišel bych i na důvody, proč mi to tak přijde praktičtější.
ale nebudu o tom zbytečně polemizovat a budu zdejší zvyklosti respektovat. (takže příště použiju upravit).
omlouvám se
- Fiber
- Pokročilý
- Příspěvky: 840
- Registrován: 06.09.2010 10:37
- Bydliště: Liberec
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
Jedinej důvod vidim v tom, že se příspěvek, kterej je editovanej, nezobrazí jako novej. Jinak to fakt akorát prudí 

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13521
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
Ohladom tych svetiel: predFL svetla nie su same o sebe take zle. Problemom je, ze krycie plexi sa casom zvetravalo a vela aut ho ma matne, zozltnute. Je to vidiet na prvy pohlad. Vybrusit sa to neda, je to narusena struktura plastu. Vymenit sa to samotne neda, treba cele svetlo. Je pravda, ze pri porovnani dvoch novych predFL a poFL svetiel su tie poFL lepsie. Ja som na mojom tiez menil (vid foto), kedze boli hnusne zlte a v noci som si uz nevidel pod nos. Dalej, predFL maju H4 a poFL maju H7+H1. Na dialkovych ti H4 svieti iba na jedno vlakno, kdezto v druhom pripade svietia obe naraz. A to je svieti fakt super.
Ohladom toho, ktory typ. Ak sa nebudes v aute vrtat, mas to jedno. PoFL maju vyhodu v tom, ze su mladsie o par rokov. Samozrejme uz ale zalezi od konktretneho kusu, v akom je stave. Sice predFL a poFL maju mozno 90% dielov rovnakych, na vrakoviskach (aspon v mojom okoli) je viacej tych predFL.
Viac zalezi na konkretnom modeli. Aky ma stav, vybavu, pocet km, historiu servisu...
Este jeden detail: hmlovky na predFL modeli maju krycie sklo, je rovne, kolmo k smeru jazdy. poFL maju plexi (plast), zahnute do obluka. Hlavne v zime pri odstrelovani kamienkov si to skor odnesu tie predFL hmlovky. Cinska sa da zohnat za 10-12€, svieti v pohode. Ak ale jazdis po cestach, kde vela kamienkuju, moze to znamenat aj jeden-dva kusy na vymenu rocne.
Ohladom toho, ktory typ. Ak sa nebudes v aute vrtat, mas to jedno. PoFL maju vyhodu v tom, ze su mladsie o par rokov. Samozrejme uz ale zalezi od konktretneho kusu, v akom je stave. Sice predFL a poFL maju mozno 90% dielov rovnakych, na vrakoviskach (aspon v mojom okoli) je viacej tych predFL.
Viac zalezi na konkretnom modeli. Aky ma stav, vybavu, pocet km, historiu servisu...
Este jeden detail: hmlovky na predFL modeli maju krycie sklo, je rovne, kolmo k smeru jazdy. poFL maju plexi (plast), zahnute do obluka. Hlavne v zime pri odstrelovani kamienkov si to skor odnesu tie predFL hmlovky. Cinska sa da zohnat za 10-12€, svieti v pohode. Ak ale jazdis po cestach, kde vela kamienkuju, moze to znamenat aj jeden-dva kusy na vymenu rocne.
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
S těma mlhovkama bych to nehrotil. Máme doma Focus před FL. Za 10 let nepraskla ani jedna mlhovka. A to tady štěrkem opravdu nešetří.
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
Svitivost svetel po FL je o 100% lepsi nez u pred FL a to nemluvim o tom ze po FL sviti pri dalkach dve zarovky kdezto u pred FL jen jedno vlakno z H4ky. Co se tyka mlhovek tak o rozbiti slysim poprve ale otukane od kaminku jsem u pred FL mel, po FL zatim nevim
Kazdopadne pred FL bylo vsecko reseno relatkama po FL je tam GEM - pred FL by mohlo mit spolehlivejsi elektroniku, po FL je hezci, modernejsi a kdyz Ti bude neco ve vybave chybet tak se to lip dodelava - a ze Ti mozna nekdy neco chybet bude - treba blbost co se tady resi - komfortni tripling na dalnicni predjizdeni, pred FL dodelavka divnym neorigo modulem, po FL GEM z mondea a je to...

-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: má smysl si dnes kupovat FoFoI před FL
U auta neřeš FL a neFL.
U auta řeš, aby bylo co nejmíň staré. Pokud tedy nemáš rád veterány. Rok výroby. A ber co finance dovolí nejmladší ročník.
Jediné, u čeho bych váhal, je diesel - tam bych volil raději starší model, ale bez DPF... Což není Tvůj případ.
Takže si dej finanční limit, počítej s další finanční částkou na olej a výměnu všech filtrů a když budeš mít kliku, tak to bude vše. Když to bude klasika v ČR, tak ještě počítej s penězi na nějakou nutnou opravu. V ČR nikdo neprodává auto jen tak.
U auta řeš, aby bylo co nejmíň staré. Pokud tedy nemáš rád veterány. Rok výroby. A ber co finance dovolí nejmladší ročník.
Jediné, u čeho bych váhal, je diesel - tam bych volil raději starší model, ale bez DPF... Což není Tvůj případ.
Takže si dej finanční limit, počítej s další finanční částkou na olej a výměnu všech filtrů a když budeš mít kliku, tak to bude vše. Když to bude klasika v ČR, tak ještě počítej s penězi na nějakou nutnou opravu. V ČR nikdo neprodává auto jen tak.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti