Alternátor
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.01.2010 20:00
Re: Alternátor
Tak jsem jeste jednou prosel kabely a doopravdy byl jeden prerusenej i kdyz izolace byla ok. Tak ted uz kontrolka nesviti,ale ukazuje to stabilne 18,5v. Je pravda ze predtim nak to litalo,tak se rosvedcovala az u nejakych 19,5 a na druhou stranu svitila pod 15v,coz je nejaky divny. Budiky zacinali blbnout u nejakych 22v. Tak to asi necham byt a uvidim jak se to vyvrby.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Alternátor
18,5V je strašně moc 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.01.2010 20:00
Re: Alternátor
No taky me to pride sakra dost,kdyz to tady procitam a mate nejakych 14.5-15v. Ale co s tim. 18,5 tam je stabilne se zatezi i bez zateze.
- Infinter
- Zkušený
- Příspěvky: 1643
- Registrován: 14.10.2009 11:53
- Bydliště: Pardubice
Re: Výměna uhlíků vs. repase alternátoru
Takže vyřešeno, altík jsem sundal a dovezl na opravu: Výměna regulátoru a ložisek - 2800,-Kč + DPH, opraveno za dva dny.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Alternátor
Přesunuto, sloučeno
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
Hasart1: Je divny, ze Ti pri tech 18,5 V nesviti kontrolka dobijeni. Cim to meris? Das za ten merak ruku do ohne? Jinak znam pripad, kdy pri 18 V se vyvarila baterka a netrvalo to moc dlouho, cca 10 km ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.01.2010 20:00
Re: Alternátor
Prave ze to napeti to ukazuje i pri testu palubky na pocitadle km a kontrolku to rozsvecovalo az u 19.5v a naopak pod 15v. Kazdopadne dneska po odpojeni baterky pres noc to ukazuje 17,5v. Neda se nastavit na diagnostice napeti v aute? Nebo je pc v aute tak z toho zblblej(videl jsem na palubce i 23v) a pomalicku se to srovna. Uvidim
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
To jsou nejaky blbosti. Porid si nejaky multimetr a zmer to na baterce, nebo rovnou na altiku. S takovym napetim v palubni siti bys daleko nedojel ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.01.2010 20:00
Re: Alternátor
Ja vim ze to vypada,ze jsem se zblaznil,nebo spis auto. Dnes najeto asi 30 km a na displayi kilometru po vyvolani napeti celou dobu ukazovalo kolem 18,5v. Jinak auto jede normalne,zadny kontrolky nesviti. A voltmetr ukazuje to sami. V klidu na baterce asi 14,5. Sel bych po kabelech od altiku,ale proc nesviti ta kontrolka,ktera se pred tim rozsvecovala az pri 19,5v a pod 15v svitila taky,takze kdyby to dobijelo spravnych14,6v,tak kontrolka sviti porad. Asi projdu jeste ty kabely.
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Alternátor
Pokud objevíš na svorkách baterky větší napětí než u altíku, tak Ti tam asi generuje napětí nějaký myši
Pěkná ptákoviny.
Tohle může dělat šptný regulátor a diody. Ale abych se přiznal nevím jestli diody nejsou součástí regulátoru (jedna krabička
) Ale když jsi to měl narepas tak by asi na to přišli. Nicméně Nikde jinde se napětí negeneruje než v altíku. Já si teda myslím, že je bad altík.

Tohle může dělat šptný regulátor a diody. Ale abych se přiznal nevím jestli diody nejsou součástí regulátoru (jedna krabička

- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
vitacz: ... Ale když jsi to měl na repas, tak by asi na to přišli ...
To je prave ten problem. Ne kazdy autelektrikar ma generator pulzu ridici jednotky. Zatezovy test je u nasich alternatoru na kocku.
To je prave ten problem. Ne kazdy autelektrikar ma generator pulzu ridici jednotky. Zatezovy test je u nasich alternatoru na kocku.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Alternátor
Hmm to máš pravdu, já bych ale krom toho regulátoru vyměnil i ty diody, no nic. Já prostě vidím problém pořád v tom altíku, není prostě v pohodě. Ať mi nikdo netvrdí že tamto přepětí dělá něco jiného a jestli jo chci fakt vědět co to je 

- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
OK, ale PCM urcuje rozpeti dobijeciho napeti, ktere se nesmi prekrocit. Pokud jsou mezni hodnoty prekroceny, rozsviti se kontrolka a vypne se rizeni Smart Charge. Altik pak dobiji jen zatezove. Pokud je vada v altiku, mela by svitit kontrolka.
Ja bych zacal kompletni kontrolou kabelaze, a to jak te ridici, tak silove. U te ridici kabelaze nesmi byt zadny prechodovy odpor, po odpojeni baterky a PCM nejsou propojene vzajemne, ani na kostru. Cerveny vodic vede samostatne do pojistkovky v motoru, kde je mala pojistka, tu zkontrolovat.
Je divny, ze altik z vrakace se chova stejne. Bude tam nejakej sotek, tohle je chyba rizeni. Klidne bych zkusil prohodit i PCM.
Ja bych zacal kompletni kontrolou kabelaze, a to jak te ridici, tak silove. U te ridici kabelaze nesmi byt zadny prechodovy odpor, po odpojeni baterky a PCM nejsou propojene vzajemne, ani na kostru. Cerveny vodic vede samostatne do pojistkovky v motoru, kde je mala pojistka, tu zkontrolovat.
Je divny, ze altik z vrakace se chova stejne. Bude tam nejakej sotek, tohle je chyba rizeni. Klidne bych zkusil prohodit i PCM.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13521
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Alternátor
Nechaj auto cez noc stat. Odmeraj napatie na baterke pred startom. A aktivuj diag. mod budikov tiez pred startom. Kolko napisu. Potom nastartuj. A odmeraj napatie v zasuvke zapalovaca.
Nepytajte sa zatial preco. Som zvedavy na vysledok
Nepytajte sa zatial preco. Som zvedavy na vysledok

-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24.01.2010 20:00
Re: Alternátor
Dobre,rano to zmerim a dam zitra vedet. Dneska pri ceste do prace,na palubce klasickych 18,4-18,5. Napeti to drzi porad stejny,i kdyz vsechno zapnu-vypnu. Rekl bych ze to uz ale dela dyl,a kdyby me neupadl ten dratek u altiku,tak bych na to ani neprisel. Ale kdyz jsem auto kupoval pred 6 lety,tak jsem si to napeti vyvolaval podle tohodle fora a rekl bych ze bylo ok. Ale od jistej doby,tak 3 roky me zacali praskat h4,tak 3 za rok,jestli to je dost,nebo v norme nevim,ale najedu asi jen 5000km rocne.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů