+1Marod22 píše:Bol to extrémny prípad, netreba tu s tým strašiť. Kopec ľudí zas z toho bude chytať paranoje.
Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: oprava turba na vysočině
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: oprava turba na vysočině
to jo ale ten spotrebak nema byt uz ve 120t km nebo v rozpeti 2000km treba 5x . tak casto se nemeni ani olej nebo desticky . proto bych to spotrebakem nenazýval .bp1 píše:tak,tak.je to spotrebni material.pokud ma treba 250,ma na to narok.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
bp1
- Nováček

- Příspěvky: 106
- Registrován: 01.11.2012 14:42
- Bydliště: vysocina
Re: oprava turba na vysočině
Foki,to mas pravdu,ze ve 120 je neco spatne,Lukysek ani nenapsal,kolik ma najeto.jen si myslim,ze pri napr.250ti uz je to vec,ze kterou musi pocitat,tak jako se spoustou jinych veci,i kdyz 66kw vydrzi o hodne vic nez80kw.a navic si myslim,ze vetsina s problemem ve 120ti je mela tak mozna na tachometru.
Bylo ff2 1,6tdci tournier trend 80kw bez dpf
ff3 1,6 tdci 70kw
fiesta 1.0 ecb 74kw kuga 2,0 tdci 110kw
ff3 1,6 tdci 70kw
fiesta 1.0 ecb 74kw kuga 2,0 tdci 110kw
- Lukysek
- Pokročilý

- Příspěvky: 823
- Registrován: 19.01.2009 20:17
- Bydliště: Kamenička (Vysočina)
- Kontaktovat uživatele:
Re: oprava turba na vysočině
jo kuci sorry najeto 160tis km takovy dotaz ma se tam lit olej 5w30 žejo
ale ja TAM LIJU 5W40 MOHLO BY TO MIT NATO VLIV
ale ja TAM LIJU 5W40 MOHLO BY TO MIT NATO VLIV
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: oprava turba na vysočině
taky to neni zcela pravda :bp1 píše:Foki,to mas pravdu,ze ve 120 je neco spatne,Lukysek ani nenapsal,kolik ma najeto.jen si myslim,ze pri napr.250ti uz je to vec,ze kterou musi pocitat,tak jako se spoustou jinych veci,i kdyz 66kw vydrzi o hodne vic nez80kw.a navic si myslim,ze vetsina s problemem ve 120ti je mela tak mozna na tachometru.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... age=150000
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... age=150000
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... age=150000
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Wolodyjowsski
- Zkušený

- Příspěvky: 1258
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: oprava turba na vysočině
Obvyklá životnost turba bývá kolem 150 000 km. Samozřejmě, někomu vydrží dýl, někomu míň.
Já taky najel 230 tisíc s Mitsubishi na origo tlumičích a před prodejem měly ještě kolem 50 % účinnost...
Já taky najel 230 tisíc s Mitsubishi na origo tlumičích a před prodejem měly ještě kolem 50 % účinnost...
-
bandy71
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.02.2013 17:55
turbo u 1,8 TDCI 85kW
nevi nekdo neco o poruse kapacita plniciho turbo kompresoru nedostatecna?tlaky a všechno kolem bylo změřeno a vyšlo z toho,že turbo plní pozdě.JEZDIL JSEM S NÍM NA DOVOLENÉ A NEMÁ VŮBEC TAH,JAKO KDYBY TAM TURBO ANI NEBYLO...Z výfuku se mi kouří černý kouř jako bych pálil pneumatiky...poradte,dík.Je to na výměnu turba?Mechanik mi řekl,že jsou špatný střiky...má to souvislost?
- Jardak
- Test driver

- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW
Prvně by se chtělo podívat jestli není netěsnost v tlakovým vzduchovým vedoucí od turba přes intercoler do sání motoru. Černej kouř znamená moc nafty na málo vzduchu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
bandy71
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.02.2013 17:55
Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW
co způsobuje moc nafty na málo vzduchu?někde něco netěsní?
- Jardak
- Test driver

- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW
Jj třeba je děravej intercoler, nebo vzduchový potrubí, takže v sání není takovej přetlak jakej by měl bejt. Takže motor má málo vzduchu, i když řj. motoru by podle tlakových čidel na sacím potrubí měla dávku nafty (a tím výkon motoru) snížit.
Co vzduchovej filtr, není ucpanej?
Co vzduchovej filtr, není ucpanej?
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
bandy71
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.02.2013 17:55
Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW
vzduchovvý filtr?nevím,olejový jsem měnil nedávno.dík za radu
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
-
bandy71
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.02.2013 17:55
Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW
nevím kde ho hledat vzduchový filtr...
-
bandy71
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 05.02.2013 17:55
Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW
k čemu slouží egr ventil?
-
Standa.64
- Zkušený

- Příspěvky: 1354
- Registrován: 09.12.2010 17:34
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: turbo u 1,8 TDCI 85kW
Kdyby motor nešel vůbec do tahu a jel stále bez turba,tak bych zkontroloval táhlo naklápění lopatek.Já ho měl už vypadlý a byl to pěkný lenoch a taky slušně hulil.Vzduchový filtr je před baterií vedle levého světlometu.
Egr ventil je eko kurvítko na zlepšení emisí 
Kuga ST-Line X 2.5 Duratec Hybrid AWD Solar
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti


