
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
No, nevim, vymena oleje jednou za 2 roky (a predpokladam i filtru) mi u benzinaku taky nepripada uplne koser 

- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
No, mně to zase po šestnácti tisících km přijde úplně v pohodě.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ve Škodovce mi jednou říkali, že ten olej stárne a že je dobré ty intervaly dodržovat.. Na druhou stranu - mám podobný nájezd jako ty, 7-8 tkm.. Osobně to prodloužím na 1,5 roku.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak mi odepsali od Meiera a cenově to vychází takto:
- rozvody 5.000,-
- vodní pumpa 2.000,-
- ozubená kola VCT 3.500,-
- ostatní servis po 100.000 km / 8 let - 5.000,-
- celkem tedy plus mínus 16.000,-
+ asi budou potřeba přední brzdy
Jakmile to budu mít za sebou tak dám vědět.
- rozvody 5.000,-
- vodní pumpa 2.000,-
- ozubená kola VCT 3.500,-
- ostatní servis po 100.000 km / 8 let - 5.000,-
- celkem tedy plus mínus 16.000,-
+ asi budou potřeba přední brzdy
Jakmile to budu mít za sebou tak dám vědět.
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
A tobě to VCT cvaká nebo ne? Pokud ano, zajímaly by mě změny ve spotřebě a výkonu...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Road
- Člen klubu
- Příspěvky: 768
- Registrován: 04.11.2010 18:32
- Bydliště: Přerov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Já jsem žádnou změnu ve výkonu po výměně VCT nezpozoroval a ve spotřebě taky ne, ale nemám palubní PC.Nepér píše:A tobě to VCT cvaká nebo ne? Pokud ano, zajímaly by mě změny ve spotřebě a výkonu...
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Miri píše:Tak mi odepsali od Meiera a cenově to vychází takto:
- rozvody 5.000,-
- vodní pumpa 2.000,-
- ozubená kola VCT 3.500,-
- ostatní servis po 100.000 km / 8 let - 5.000,-
- celkem tedy plus mínus 16.000,-
+ asi budou potřeba přední brzdy
Jakmile to budu mít za sebou tak dám vědět.
neni to nejak moc ? rozvody , pumpa , kola , oleje filtry bych videl tak kolem 13-13500 .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Foki: holt Praha...
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Neviděl bych to dramaticky-rozhodně lepší jak "proměnlivý interval" s "čidlem kvality oleje"Cowley píše:No, nevim, vymena oleje jednou za 2 roky (a predpokladam i filtru) mi u benzinaku taky nepripada uplne koser


Měním po roce nebo cca 15 000- co nastane dříve...je to pár korun.
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Souhlas, 2 roky mi na benzin pripada uz fakt moc. Precijenom u benzinaku ten olej degraduje i chemicky, takze kilometrovy probeh nemusi byt tak dulezity jako cas. U naftaku je to samozrejme opacne, kvuli tomu svinstvu z kteryho se to sklada
Kazdopadne kaslat na vymenu oleje je dobra cesta k novymu autu 


- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak zatím na ten olej mám 5 tisíc kilometrů a je tam 8 měsíců...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
-
- Nováček
- Příspěvky: 74
- Registrován: 13.05.2009 16:10
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Výměna oleje mě teď čeká na 1,6 Ti-VCT 85 kw tak jsem koupil Ford Formula 5w-30 a nevím jaký koupit a kde v Praze filtry asi v Autokelly a pak sehnat kdo to udělá, má někdo nějakou radu za kolik se to dá pořídit.
Ford Focus 1.6 VTCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nedávno jsem byl na rocní prohlídce v autorizovaném servisu Ford a tam si naúčtovali za olejový filtr 194 Kč bez DPH. Čistě za výmněnu oleje nevím kolik si účtují, ale taky to bude pár stovek...
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Vynesl jsem do grafu závislost spotřeby na průměrné rychlosti. Protože jde většinou o vzorek na jedno tankování (asi 600 km), tak berte ty popisy s rezervou 

Mondeo mk4, 2.0i, 2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů