To už by sa mala robiť i demontáž a preplach nádrže i potrubí nafty - čokoľvek sa odflákne, "kolotoč" pokračuje ďalej...
Zaškubání motoru
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Zaškubání motoru
Ak už piliny v naftovom filtri - tak to vyzerá výrazne blbo...to naznačuje riziko chytenia čerpadla - potom zvyknú odísť všetky trysky práve od tých kovových pilín z čerpadla sa prepadom dostanú opäť do nádrže i filtra....
To už by sa mala robiť i demontáž a preplach nádrže i potrubí nafty - čokoľvek sa odflákne, "kolotoč" pokračuje ďalej...

To už by sa mala robiť i demontáž a preplach nádrže i potrubí nafty - čokoľvek sa odflákne, "kolotoč" pokračuje ďalej...
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
-
RobinC-max
- Nováček

- Příspěvky: 7
- Registrován: 10.04.2010 17:15
- Bydliště: Trutnov
Re: Zaškubání motoru
Já bych určitě shell nebral,absolutně propadl v testu české nafty.Malé cetanové číslo,kouřivost,mazací přísady....atd Nejlepší dopadla Benzina. Verva a aditiva VIF.
Palivový filtr jde moc brzy do kopru a to nemluvím o opotřebení součástek při provozu na nekv. naftu.
Palivový filtr jde moc brzy do kopru a to nemluvím o opotřebení součástek při provozu na nekv. naftu.
- Norbert
- Junior

- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smolník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaškubání motoru
Niekde som to tu už písal. Tiež mi to škubalo, dokonca na križovatke v neutrály, potom mi to zhaslo za jazdy a následne som nechal vyčistiť egr a okolie a bolo po probléme. Práca má tuším stála 40EUR.
- spanel
- Pokročilý

- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Zaškubání motoru
Nechci se zastávat Shellu, ale sice v testu dopadl nejhůře, ale pozor, test byl zaměřen na tzv. extra naftu u všech dodavatelů, kteří prodávají za dražší peníz "super naftu". U Shellu se ukázalo, že to, co v ČR prodávají jako POWER, je ve srovnání s POWER v Německu nafta obyčejná a žádná POWER. I když to, co tu prodávají jako POWER je nafta velmi dobré kvality odpovídající normám. Čili Shell není podvodník, ale dle testů "pouze" klame spotřebitele. Je otázkou, zda se to od doby testů (září 2008) nezlepšilo, to nevím.

Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
-
Morky
- Nováček

- Příspěvky: 2
- Registrován: 06.02.2013 08:31
Re: Zaškubání motoru
Ahojte, kupil som FF 1.8 TDCi 85 kV ročník 02/2010 a stava sa mi to iste ako Vám, že mi autom cca medzi 1900 až 2000 ot/min občas tak trhne akokeby motor na chvilu stratil vykon a potom sa to zase opravi. Tento jav sa mi stal pri rychlosti 3, 4, 5 ale vždy len ked som udržoval konštantné otačky cca v tom rozmedzi. Vačšinou sa mi to stalo ked som pri tychto konstantnych otackach isiel do mierneho kopceka cize som malicko potreboval pridat plyn ... . Stalo sa mi to uz aj na tempomate cca pri 90 km/h tak isto pri miernom stupani. Pri inych konstantnych otackach sa mi to neprejavilo len vacsinou cca pri 1950 ot/min. Tiez sa mi to neprejavilo, ked tieto otacky plynulo prekrocim ... . Uz som bol aj na diagnostike fo Forde - vsetko je OK. Povedali mi ze oni stym nic urobit nevedia, ze už tam stym bolo viac ludi a ze sa im to nepodarilo vyriesit:( Povedali, ze to tieto auta robia, že je to skor chyba SW riadiacej jednotky ako nejakeho HW a ze sa stym mam naucit zit:( No ale mne sa to aj tak nezda....
DPF filter nemám, SW v riadiacej jednotke je podla servisu Ford najaktuálnejší, turbo bolo vraj menené pri 95000 km, teraz mam 108000 km.
Prosim dajte mi vediet ak uz niekto z Vas tento problem vyriesil:) Dakujem
DPF filter nemám, SW v riadiacej jednotke je podla servisu Ford najaktuálnejší, turbo bolo vraj menené pri 95000 km, teraz mam 108000 km.
Prosim dajte mi vediet ak uz niekto z Vas tento problem vyriesil:) Dakujem
Ford Focus 1.8 TDCi, TREND X, 85 kV, 02/2010, 108 000 km, bez DPF filtra
- Marod22
- Pokročilý

- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Zaškubání motoru
Mňa skôr zaujala iná vec a to výmena turba pri 95000? To buď už vtedy bolo výrazne stočené, alebo je v tom motore nejaký problém. Takú dávku kilometrov vydrží aj turbo v 1,6TDCi s DPF čo s tým má teda oveľa väčšie problémy.
-
Morky
- Nováček

- Příspěvky: 2
- Registrován: 06.02.2013 08:31
Re: Zaškubání motoru
Aj mna to prekvapilo, že už menili turbo, neviem prečo ho menili, len keď som si overoval zaznami zo servisnej knižky tak v tom servise povedali, že tam bolo menené turbo... Čo sa tyka km tak to som si preveroval stočenné neboli! Firma, ktorá auto predavala mi potvrdila km, ktoré uvádzal autobazár. Autičko ináč šlape ako hodinky, len ma trápi tu zašklabanie motora aj ked v servise Ford povedali, že je to v poriadku:( Vraj len uberte plyn zase pridajte a bude dobre ... naučte sa stym žit ... 
Ford Focus 1.8 TDCi, TREND X, 85 kV, 02/2010, 108 000 km, bez DPF filtra
- V12
- Test driver

- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Zaškubání motoru
Ci to turbo nebolo menene prave pre to sklbanie. Niekto za jazdy monitoroval plniaci tlak a zistil kolisanie (to nasledne sposobilo zasklbanie) a tak prva vec, co servis napadne je draha vymena turba
ktora vobec nemusela byt nutna. Mozno je chyba v podtlakovej pumpe, alebo podtlakovych hadickach ovladania komponentov motora (a variabilu turba). Takisto prichadza do uvahy este problem s EGR, cidlom polohy vacky a to najoblubenejsie - konektor cidla tlaku paliva v raile. Alebo to mal niekto, kto jazdi stylom Kena Blocka a naozaj to turbo odvaril po 95k km, co sa mi ale specialne v pripade 1.8TDCI verit nechce. Ten motor je stary poctivy kus zeleza, na ktorom nie je nic oklamane...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
Klvys
- Test driver

- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Jemné cukákní 1.8 TDCi
Mám takové jemné problémy. Už od koupi při cestě domů auto normalně v plné rychlostí jemně cukné nic drastického. Dneska jsem třeba jel 1**km/h a prostě to jemně cukne to samé když jedu třeba 45km/h na 4 kvalt a 1600 ot/min a tak to taky jemně cukne stane se to třeba 2x za 100km ujetých. Myslel jsem že po výměné vstřiku se to spraví a nic. Je tam i nový palivový filtr,repasované vstřiky oleje je tam dost a nafta co je v nádrži je z benzinek Shell a Benzina.
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8464
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Zaškubání motoru
EGR, regulace turba? To by chtělo live data, jinak asi těžko říct...
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
Klvys
- Test driver

- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaškubání motoru
Auto bylo i na diagnostice a nic 
- lucky.jack
- Test driver

- Příspěvky: 8464
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Zaškubání motoru
Dělali live data za jízdy nebo jen diagnostika na zjištění chyb?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
Klvys
- Test driver

- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaškubání motoru
asi jen zjištění chyb.. neříkal jsem jim otom cukání.A podle toho co jsem tu četl tak by toho mohlo být plno věcí
a někdo psal že stím prostě má žít tak nevím 
- vita_k
- Člen klubu

- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Zaškubání motoru
vsichni, co mate DPF, tak to cukani skoro vsichni muzete svadet na regeneraci filtru. Pokud auto cuka a jste si jisti, ze auto neregeneruje, tak bych to resil, pokud regeneruje a cuka nebo jinak jede blbe, tak s tim ani ford asi nic neudela.
1.8 tdci filtr dpf myslim nikdy nemely, tam to bude jiny duvod.
1.8 tdci filtr dpf myslim nikdy nemely, tam to bude jiny duvod.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
Klvys
- Test driver

- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaškubání motoru
Neomezuje to vubec jízdní vlastnosti. Necukne to jako že by auto poskočilo jen jemně.normalně držím pedal furt stejně jemně cukne nic neměním a auto jede furt stejnou rychlostí... Takže moje auto určitě nema DPF jo?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

