Sagic píše:.. ale o to ze si daji aspon trochu majzla, treba ani nepodepisou, ale mrknou na auto jestli vypada vse jak ma a pak pristoupi ke zkousce. Nicmene znam uz nekolik pripadu kdy lidi upozornili na to ze jestli to pretoci a dojde k poskozeni tak zkontrolovali DPF zda neni kuchle, stav ocouzeni koncovky a kdyz to vypadalo jak ma, tak dali nalepku nez aby to turovali.
A protokol z mereni emisi si pak nakresili ve fotosopu?
Tezko zjisti stav emisi pohledem. Takze mi staci poradne otrit koncovku vyfuku a mam emise?
Ze se spousta veci da udelat za flasku je mozna pro nekoho bezne, ja bych naopak privital, pokud by spatne auto proste emisema a technickou neproslo.
Ze je prubeh mereni emisi u dieslu ponekud nervy drasajici je tristni. I kdyby v tech extremnich otackach ten motor mel vyssi kourivost, tak kolik casu jezdi focus nafta na 4.500 rpm? 0,5% provozu? Ani ne.
Ale tenhle prubeh testu si technici nevymysleli.