OUT
- spoofan
- Zkušený

- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: OUT
myslim, ze to byla nejaka znama pilota, takze se asi pred ni predvadel...bohuzel. Nicmene kazdy, kdo do toho jde musi pocitat s jistym rizikem, stejne jako u skoku padakem a pod. adrenalinovych zazitku.
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- tym
- Test driver

- Příspěvky: 3745
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: OUT
Tak nějak jsem si říkal, jestli to byla spořádaná švédská mládež
.
Naštěstí jsem se pravdy dočkal v poslední větě...
http://zpravy.idnes.cz/ve-stockholmu-vz ... anicni_aha
Naštěstí jsem se pravdy dočkal v poslední větě...
http://zpravy.idnes.cz/ve-stockholmu-vz ... anicni_aha
- Adow
- Člen klubu

- Příspěvky: 6807
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: OUT
Leťel, pak tam dal zpátečku, začal ve vzduchu couvat - a proto spadl...... Nebo to otočil přes ručku 
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Miri
- Test driver

- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: OUT
vitacz: otočili se po odskoku až při tření o zem - detail z ÚZPLN zde:
http://www.uzpln.cz/pdf/incident_zsaWH7Mg.pdf str. 16
smoula: no on to u proudových motorů ve většině případů ani tak není zpětný chod jako obrácení toku výkokových plynů, tzn. že vstupní fan saje vzduch stále stejně, ale výtok je pomocí mechanických štítů směřován tak, aby působil obráceně proti pohybu stroje. Jinak je tomu u vrtulových či turbo-vrtulových strojů, které mají stavitelné listy a ty pak přenastaví aby kladly odpor při stále stejném směru otáčení.
A třeba taková "dvaašedesátka" (IL-62) dávala obraceče ještě ve vzduchu aby se vůbec dostali na zem, jelikož byla známá tím, že přízemní efekt vzhledem k povaze uspořádání fungoval víc než bylo žádoucí : http://www.planes.cz/cs/photo/1141931/i ... -prg-lkpr/
http://www.uzpln.cz/pdf/incident_zsaWH7Mg.pdf str. 16
smoula: no on to u proudových motorů ve většině případů ani tak není zpětný chod jako obrácení toku výkokových plynů, tzn. že vstupní fan saje vzduch stále stejně, ale výtok je pomocí mechanických štítů směřován tak, aby působil obráceně proti pohybu stroje. Jinak je tomu u vrtulových či turbo-vrtulových strojů, které mají stavitelné listy a ty pak přenastaví aby kladly odpor při stále stejném směru otáčení.
A třeba taková "dvaašedesátka" (IL-62) dávala obraceče ještě ve vzduchu aby se vůbec dostali na zem, jelikož byla známá tím, že přízemní efekt vzhledem k povaze uspořádání fungoval víc než bylo žádoucí : http://www.planes.cz/cs/photo/1141931/i ... -prg-lkpr/
- Miri
- Test driver

- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: OUT
smoula: nn, nechce se mi za to vyhazovat peníze, ale jeden čas jsem měl doma věci od Saiteku: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 24#p604624
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti







