1,6TDCI - podfouknuty vstrik
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Nalij tam vodu s jarem-za studena! mam tu i sve video s bublanim. Neřešil bych vyřešené.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 21.04.2013 13:19
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Pokud jsou cítit spaliny v interiéru, tak to taky může být děravý výfuk. V tomto případě to bude samozřejmě cítit více, když se delší dobu stojí na místě.
Focus II 03/2010, 1.6TDCi, 80kw, Euro5 uz bez DPF
před tím Daihatsu Applause 1993, 1.6 77kw
ještě dříve Wartburg 353W 1978, 1.0 37kw
před tím Daihatsu Applause 1993, 1.6 77kw
ještě dříve Wartburg 353W 1978, 1.0 37kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2012 11:34
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Výfuk je ok, navíc to bych asi cítil pořád.
Naposledy upravil(a) kabes dne 22.11.2013 22:55, celkem upraveno 1 x.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Pretesnit vstrekovac a pre istotu vymenit olej. Moze v nom byt uz bordel, ktory vyrazne skrati zivotnost turba.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2012 11:34
Re: C-Max 2006 1,6 TDCi škubání po startu
Tak bublifuk není, zkoušel jsem to a ani na jednom vstřiku žádný náznak bublinky. Tuším nějakou zradu, mechanik co jsem mu to říkal tak že zkusí ještě přepadové hadičky a pak jedině otestovat vstřiky. Nevím jestli se do toho ale hrnout, auto je vlastně ok
Naposledy upravil(a) kabes dne 22.11.2013 22:54, celkem upraveno 1 x.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
No já to mám +/- stejně, přisuzuju to lehce načatému vstřiku. Ale už to neřeším, protože to bych se zbláznil. Dokud bude auto startovat na brnk, zahřátej motor bude táhnout jako za mlada a nebude kouřit, tak to řešit nebudu 

-
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2012 11:34
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Teď jsem mluvil s klukem co mě doporučil známej a problému rozumí, ale bohužel je z dálky takže není šance jak mu to ukázat...popisoval jsem mu problém a říkal úplně to samé jako ty, jak slyšel 1,6 tdci po 140tis. tak zřejmě lehce načatý vstřik, ale dokud to dobře startuje a nekouří, tak to nemám řešit a jezdit.
Naposledy upravil(a) kabes dne 22.11.2013 22:54, celkem upraveno 1 x.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Já s tím jezdím už cca 20tis km a zatím ťuk ťuk ťuk pohoda
A co sem se díval i na ostatní TDCIčka, tak spousta to má naprosto stejně 


- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Ale přijde mi, že to dělá jen od -5°C do + 18°C. Nad ani pod, žádné kolísání otáček po startu, ani štiplavý naftový smrad 

-
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15.04.2012 11:34
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Asi tak, jak je pod nulou taky mě to nedělá, ale to je asi tím, že se na tom podílí žhavičky nebo jiná vlhkost vzduchu. A jak je nad 20 tak to sice trochu škubne, ale jenom nepatrně. Najel jsem s tím už cca 15tis a beze změny, ale co jsem natankoval nedávno na Shellu tak se to víc projevilo, proto jsem začal stresovat
Ale už má skoro čtvrtku nádrže, takže v pátek potěším maxíka a namlsám ho Vervou, tak snad mu bude líp 


- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Já tam mám tedka BP Ultimate Diesel, a taky to občas škubne. Moc sem rozdíl mezi Vervou, Moušnem, Aral Ultimate a nebo BP Ultimate nepoznal 

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13500
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Ak nebublinkuje, asi netreba pretesnovat
Podfuknute to nebude.

- vranik
- Nováček
- Příspěvky: 45
- Registrován: 12.08.2012 19:51
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Zdravim, tak postupnym hledanim hesla "spaliny" jsem se dostal do tohodle tematu, ale netusim jestli jsem identifikoval spravne problem...
Autem jezdim uz pres rok, cca 8000. Prakticky od zacatku je to houkacka a jde bilej kour z vyfuku ... teda neni to uplne dym, ale kour je viditelny (za studena vic). Kour je citit po spaleny nafte.
Daval jsem to za vinu vykuchanymu DPF.
Posledni dobou ten smrad citim i v kabine, tak me napadlo, jestli to neni vstrik... vodu s jarem sem k vstrikum nalil, ale zadny bublinky jsem tam nevidel...kazdopadne u vstriku jsem nikdy nemel sucho (pry olej po naliti)...kdyz jsem tam strcil apir, tak nasal cernej olej, ale nesmrdel...
Zatim nemam problem se startovanim, chod jde plynule. Motor mi prijde hlasitejsi, ale kdyz slysim ostatni diesely, tak mi to neprijde. Pokles vykonu taky nepozoruju. Spotreba 5.9 (50:50 km parkovani v kolonach po praze:jezdeni po dalnici).
Co mi ale treba vadi, tak pomala reakce na plyn (davam to za vinu elektronickymu plynu, ale co kdyz...) ... pri kazdym rozjezdu do kopce musim myslet na to, ze musim nastavit otacky minimalne nekam na 1500 a pak az zacit poustet spojku, aby se to dokazalo rozjet - prodleva je docela vysoka a neda se to udelat bez toho, ze by to kus couvlo (zlatej benzin!)
Nemohl by to delat podfouknuty, pripadne uplne posrany vstrik...neda se to treba jenom nejak seridit?
Vedeli byste o nekom v Praze, kdo by se na to dokazal podivat jinym stylem, nez "vymenime polovinu dilu v motoru a uvidime"?
Autem jezdim uz pres rok, cca 8000. Prakticky od zacatku je to houkacka a jde bilej kour z vyfuku ... teda neni to uplne dym, ale kour je viditelny (za studena vic). Kour je citit po spaleny nafte.
Daval jsem to za vinu vykuchanymu DPF.
Posledni dobou ten smrad citim i v kabine, tak me napadlo, jestli to neni vstrik... vodu s jarem sem k vstrikum nalil, ale zadny bublinky jsem tam nevidel...kazdopadne u vstriku jsem nikdy nemel sucho (pry olej po naliti)...kdyz jsem tam strcil apir, tak nasal cernej olej, ale nesmrdel...
Zatim nemam problem se startovanim, chod jde plynule. Motor mi prijde hlasitejsi, ale kdyz slysim ostatni diesely, tak mi to neprijde. Pokles vykonu taky nepozoruju. Spotreba 5.9 (50:50 km parkovani v kolonach po praze:jezdeni po dalnici).
Co mi ale treba vadi, tak pomala reakce na plyn (davam to za vinu elektronickymu plynu, ale co kdyz...) ... pri kazdym rozjezdu do kopce musim myslet na to, ze musim nastavit otacky minimalne nekam na 1500 a pak az zacit poustet spojku, aby se to dokazalo rozjet - prodleva je docela vysoka a neda se to udelat bez toho, ze by to kus couvlo (zlatej benzin!)
Nemohl by to delat podfouknuty, pripadne uplne posrany vstrik...neda se to treba jenom nejak seridit?
Vedeli byste o nekom v Praze, kdo by se na to dokazal podivat jinym stylem, nez "vymenime polovinu dilu v motoru a uvidime"?
Hyundai i30 fastback 1.4 tgdi 103kW, style + nav, r.v. 2019
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2007, Hatchback
† Renault Megane I 1.6i, 55kW, r.v. 1998, Hatchback
† Opel Kadett 1.6i, 55kw, r.v. 1991, Hatchback
Ford Focus II 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2007, Hatchback
† Renault Megane I 1.6i, 55kW, r.v. 1998, Hatchback
† Opel Kadett 1.6i, 55kw, r.v. 1991, Hatchback
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Pokud si myslíš, že to jsou vadné vstřikovače, tak nechod do autorizáku ale do Diesel servisu, kde ti ty vstřiky otestují a případně poté i zrepasují. Ale počítej s částkou, atakující 10tis a víc, pokud jsou v špatném stavu...
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17.01.2012 19:31
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Zdravím,
Na začiatok sa chcem ospravedlnit že sa mi nechce citat všetkých 19 stránok tam by mozno bol moj problem popisany ale spytam sa takto. FF2, 1.6TDCi 66kw bol v servise kde opravovali 2 vstrikovac (bol tam nehorazny bordel od karbonu)... mesiac to jazdilo nadherne nikde ziaden bodel pekne to tesnilo ale po ceste cca: 1400 km som nasiel na hlave motora dost velke mnozstvo cistej nafty, ziadny bordel len nafta, motor ma zase trocha zvuk ako by to bol skor traktor a ked stoji na mieste na kurenie taha vzduch tak to nechutne vo vnutri smrdi po nafte
Tak keby sa tu nasla nejaka ochotna dusa ktora by vedela kde je problem bol by som moc rád
inak auto ma cca: 300 000 km nabehane.
Na začiatok sa chcem ospravedlnit že sa mi nechce citat všetkých 19 stránok tam by mozno bol moj problem popisany ale spytam sa takto. FF2, 1.6TDCi 66kw bol v servise kde opravovali 2 vstrikovac (bol tam nehorazny bordel od karbonu)... mesiac to jazdilo nadherne nikde ziaden bodel pekne to tesnilo ale po ceste cca: 1400 km som nasiel na hlave motora dost velke mnozstvo cistej nafty, ziadny bordel len nafta, motor ma zase trocha zvuk ako by to bol skor traktor a ked stoji na mieste na kurenie taha vzduch tak to nechutne vo vnutri smrdi po nafte


Ford Focus 2, 1.6 TDCi 66kw, 300 000 km + /flex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti