FFIII 1.0 ecoboost 125k
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.12.2012 19:50
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Škoda, že to můžeme porovnat pouze subjektivně. Neboť mám stejný pocit. Nízké otáčky super, vysoké bída. Vytáčet motor a podřazovat je téměř zbytečné. U mé 92 taky netáhnou, jak jsem si představoval. Zkusím nechat aktualizovat SW.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
1.6 77kW/105k jede hůř než stará 1.6 74kW/100k u FF mark I a II, to asi kvůli emisím. Jakýkoliv EcoBoost je proti tomu dravec, několikrát jsem mohl porovnat všechny motory během jednoho dne...C4R3W píše:Problem je, ze kdo chce v benzinu neco silnejsiho nez 1.6 77 kW a zaroven nechce turbo, ma proste smulu. 1.6 92 kW uz se vyrabi pouze v automatu a ani to nebude dlouho trvat...Taky jsem o ni uvazoval, ale EB zvitezil i kvuli 6tikvaltu a delsim prevodum - jezdim dalnice a jezdim celkem rychle, takze je rozdil, jestli mi motor toci 4500 nebo 3500rpm. Jinak, jels i se 77 kW verzi ty 1.6ky? Dosud jsem od nikoho nedostal jasnou odpoved, jak si oba motory stoji v primym srovnani
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Mne to nijak zvlast neprislo a to jsem do ni presednul primo z FF2 1.6 pri predvadecce a nasledne s ni zase odjel. Neni to zadna slava, papirove tam je o 0.5s horsi zrychleni, v realu jsem rozdil moc nezaznamenal - mozna zrychlovala linejc, ale aspon nervala pri 160ti skoro v 5000 rpm a byla rychlejsi:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Standa
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Já měl s motoru 77 kW zpočátku rozpačitý dojem, ne že by to nejelo, ale nebyl ten zátah nijak silný. Po najetí cca 12t km se to ale hodně zlepšilo a momentálně jsem s výkonem spokojený. Jen je zbytečné ho točit dál než na 5000 ot., což u 16 ventilového čtyřválce s časovanými vačkami je určitě propadák. Umím si představit , že při správném odladění by krásně táhl do 7000 ot. a výkon by šel ke 100 kW.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač


Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec 136 PS
Ghia 07/ 1996, klima, palubní počítač


-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Standa: Kdyz jsem zminil delsi zajizdeni na nemeckym foru, tak mi malem utrhli hlavu - prej si clovek jen zvykne, ze to nejede
Pritom uz jsem tohle slysel i od mechaniku Fordu, kdo vi, jak to je 


Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ono se to slušně chová, když jen tak šolicháš plyn a nepotřebuješ zrychlovat, pak můžeš točit míň než u 74kW, ale jinak bych do toho osobně nikdy nešel, když už FFIII. tak asi jedině EcoBoost 110kW.
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak zatím máme najeto 1600 km.
Řízení a podvozek mi vyhovuje. Je to lehoučké a komfortně se to ovládá. Na 17" kolech je poznat, že to více drncá, ale není to žádná hrůza. Když srovnám 19" kola na A6, tak nám to jezdí jako ve vatě.
Motor kupodivu opravdu jede a když jsem ho pěkně roztočil, tak neměl problém ukázat co v ně dřímá. Kdo zná táhlý kopec z Dobříše na Studený vrch, tak uzná, že vyjet ho 120km/h chce dobrou dávku přesvědčovacích metod. Dalo by se ale říci, že motoru se to provětrání líbilo a pěkně si vrčel. To už si pak jen říkám, jestli 5000ot. není moc, protože na to z dieslu nejsem zvyklý. Na dálnici ve 130 slyší člověk jen šustění okolo auta, ale o motoru skoro nevím.
Asi zatím největší problém mám s brzděním motorem. I když tam lupnu menší převodový stupeň, tak auto jede dál jako by se nechumelilo a opravdu musím přibrzdit brzdou. Pokud s tím člověk počítá, tak ho to nepřekvapí a chce to podřazovat dříve.
Absolvovali jsme přemisťování na prázdniny a je pravda, že by nám nestačila ani dodávka, ale i tak to Focus zvládl. Složené sedačky a na střeše kola. Nijak jsem to nehnal, ale na spotřebě to bylo docela znát. Dlouhodobá šla o několik desetinek nahoru.
Dlouhodobá spotřeba se dnes usadila na 7,3l (50% město / 50% okresky) a od posledního tankování byla 6,7l (90% okresky / 10% město a občas jsem to osolil). Ještě bych uvítal, kdyby to dále klesalo. Ale nemůžu říct, že bych byl zklamaný. Při zajíždění jsem s něčím podobným počítal a pokud to časem spadne o 0,5-1l, tak jsem tam kde jsem si přál.
Jinak jsme už pořídili základní sadu pro detailing, tak si užíváme čisťounkého a naleštěného auta.
Řízení a podvozek mi vyhovuje. Je to lehoučké a komfortně se to ovládá. Na 17" kolech je poznat, že to více drncá, ale není to žádná hrůza. Když srovnám 19" kola na A6, tak nám to jezdí jako ve vatě.
Motor kupodivu opravdu jede a když jsem ho pěkně roztočil, tak neměl problém ukázat co v ně dřímá. Kdo zná táhlý kopec z Dobříše na Studený vrch, tak uzná, že vyjet ho 120km/h chce dobrou dávku přesvědčovacích metod. Dalo by se ale říci, že motoru se to provětrání líbilo a pěkně si vrčel. To už si pak jen říkám, jestli 5000ot. není moc, protože na to z dieslu nejsem zvyklý. Na dálnici ve 130 slyší člověk jen šustění okolo auta, ale o motoru skoro nevím.
Asi zatím největší problém mám s brzděním motorem. I když tam lupnu menší převodový stupeň, tak auto jede dál jako by se nechumelilo a opravdu musím přibrzdit brzdou. Pokud s tím člověk počítá, tak ho to nepřekvapí a chce to podřazovat dříve.
Absolvovali jsme přemisťování na prázdniny a je pravda, že by nám nestačila ani dodávka, ale i tak to Focus zvládl. Složené sedačky a na střeše kola. Nijak jsem to nehnal, ale na spotřebě to bylo docela znát. Dlouhodobá šla o několik desetinek nahoru.
Dlouhodobá spotřeba se dnes usadila na 7,3l (50% město / 50% okresky) a od posledního tankování byla 6,7l (90% okresky / 10% město a občas jsem to osolil). Ještě bych uvítal, kdyby to dále klesalo. Ale nemůžu říct, že bych byl zklamaný. Při zajíždění jsem s něčím podobným počítal a pokud to časem spadne o 0,5-1l, tak jsem tam kde jsem si přál.
Jinak jsme už pořídili základní sadu pro detailing, tak si užíváme čisťounkého a naleštěného auta.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Mam averziu voci preplnanym motorom (okrem sportovych aut) a v aute nemam rad nic mensie ako 4-valec. TSI a HTP mlynceky ma v tom len utvrdili.
Co ale citam a pocujem o EcoBoostoch je presny opak. Zatial som nepocul ziadneho majitela, ktory by sa nevyjadroval pozitivne. Ci uz 1.0 alebo 1.6.
Teraz pokukujem, co asi o 2-3 roky kupim. Takze pravdepodobne zahodim predsudky a skusim to
pcjoe: Teba poprosim o dost dolezitu vec. Kolko otacok to ma pri 130km/h a 5. a 6. prevodovom stupni? A aku spotrebu to ma pri 130km/h a 6. stupni? Zisti mi to prosim ta co najpresnejsie. Dakujem
Co ale citam a pocujem o EcoBoostoch je presny opak. Zatial som nepocul ziadneho majitela, ktory by sa nevyjadroval pozitivne. Ci uz 1.0 alebo 1.6.
Teraz pokukujem, co asi o 2-3 roky kupim. Takze pravdepodobne zahodim predsudky a skusim to

pcjoe: Teba poprosim o dost dolezitu vec. Kolko otacok to ma pri 130km/h a 5. a 6. prevodovom stupni? A aku spotrebu to ma pri 130km/h a 6. stupni? Zisti mi to prosim ta co najpresnejsie. Dakujem

- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Zatím nebudu mít všechny informace, ale doplním ti to.stano. píše: pcjoe: Teba poprosim o dost dolezitu vec. Kolko otacok to ma pri 130km/h a 5. a 6. prevodovom stupni? A aku spotrebu to ma pri 130km/h a 6. stupni? Zisti mi to prosim ta co najpresnejsie. Dakujem
Cestovali jsme po D5 kolem Berouna - rovina. Posádka 4 dospělí a úplně plný kufr po roletku - batožina.
na 6.rychl.st. točil při 130km/h cca 2800ot.
spotřeba na tempomat oscilovala kolem 6,9-7,3l, tedy cca 7,1l
Snad jsem to nespletl. Lovím aktuálně z hlavy. Ale prověřím a doplním.
EDIT: O 4 příspěvky níže jsem doplnil.
Naposledy upravil(a) pcjoe dne 15.07.2013 12:39, celkem upraveno 2 x.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Dakujem 
Ta spotreba by ma zaujimala aj s prazdnym autom, +- rovinka, pokojny vietor.
Jazdim dost dialnice. Ale naftu nechcem. A zas nechcem, aby mi benzin reval pri 3500ot (a mal patricnu spotrebu). Preto takto zistujem

Ta spotreba by ma zaujimala aj s prazdnym autom, +- rovinka, pokojny vietor.
Jazdim dost dialnice. Ale naftu nechcem. A zas nechcem, aby mi benzin reval pri 3500ot (a mal patricnu spotrebu). Preto takto zistujem

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Myslim, ze nespletl, ty cisla docela odpovidaji:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
5-ka a 130km/h dava kolko otacok? Alebo ina rychlost, napr. pri 110km/h, si to uz prepocitam 

- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ahoj, o víkendu jsem tedy koukal na budíky. Mám najeto necelé 2t km, takže spotřeba je pořád asi vyšší než by mohla časem být.
plné auto (3 dospělí, 1 dítě, plný kufr):
130km/h 6st. - 2750 ot., cca 7,1l
130km/h 5st. - 3250 ot., cca 7,3l
poloprázdné auto (2 dospělí, skoro prázdný kufr):
130km/h 6st. - 2750 ot., cca 6,5l
130km/h 5st. - 3250 ot., cca 6,9l
Když srovnám rozdíl v tom zatížení, tak motoru nedělalo nějaký problém se při plném obsazení rozjíždět, zrychlovat nebo držet rychlost. Na klidnou jízdu to úplně stačilo. Co taky vyvádět s autem plným lidí a plným kufrem.
Pak jak jsme jeli jen s manželkou, tak se jelo jakoby lehčeji a samozřejmě se lépe koukalo na spotřebu.
P.
plné auto (3 dospělí, 1 dítě, plný kufr):
130km/h 6st. - 2750 ot., cca 7,1l
130km/h 5st. - 3250 ot., cca 7,3l
poloprázdné auto (2 dospělí, skoro prázdný kufr):
130km/h 6st. - 2750 ot., cca 6,5l
130km/h 5st. - 3250 ot., cca 6,9l
Když srovnám rozdíl v tom zatížení, tak motoru nedělalo nějaký problém se při plném obsazení rozjíždět, zrychlovat nebo držet rychlost. Na klidnou jízdu to úplně stačilo. Co taky vyvádět s autem plným lidí a plným kufrem.
Pak jak jsme jeli jen s manželkou, tak se jelo jakoby lehčeji a samozřejmě se lépe koukalo na spotřebu.
P.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13502
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Dakujem velmi pekne
FoFo 3 je teda naspat vo vybere. Uz aj ten dizajn predku sa mi zacina nejako pozdavat...

FoFo 3 je teda naspat vo vybere. Uz aj ten dizajn predku sa mi zacina nejako pozdavat...
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Stano: Taky jsem si na nej zvykal skoro 2 roky, nez jsem si uvedomil, ze se mi to auto vlastne hrozne libi:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host