Zanesené výfukové potrubie
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Zanesené výfukové potrubie
Akurát som bol na EK a tam mi povedali, že moje auto má zvýšenú dymivosť a výfukové potrubie je zanesené sadzami a karbónom. Dočítal som sa, že na to je dobré raz za 500 km poriadne šliapnúť na krk a vytočiť motor do vysokých otáčok. Nechcem však niečo pokaziť, preto by som prosil o podrobnejší návod. Ďakujem a všetkým prajem pekný deň!
Naposledy upravil(a) butters dne 07.08.2013 17:40, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus Kombi 1,8TDDi 66kW(90PS) 2001
- p4ra
- Zkušený
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 07.05.2012 15:31
- Bydliště: Nové Zámky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zanesené výfukové potrubie
Dobre zohrejes motor. A potom budes jazdit na bezpecnej ceste do otacok, nech sa vsetko poriadne "precisti" a "prevetra". Nemas tam co pokazit. Len trosku viac revu.
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Zanesené výfukové potrubie
Optimálně ještě táhlej kopec ve vysokých otáčkách a dát mu pořádně "nažrat".
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13513
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Zanesené výfukové potrubie
Ak pri tomto ukone zacne auto zrazu z nicoho nic prudko akcelerovat, aj ked pustis plyn, tak je treba OKAMZITE reagovat a to zaradenim 5. prevodoveho stupna a zastavenim auta natvrdo brzdou. Aby zdochol motor.
Vypnutim klucika to nespravis, iba tomu uskodis. Motor bude tocit dalej az sa rozleti.
Toto sa stava vtedy, ak mas olej vo vzduchovom potrubi za turbom a motor ti ho zacne nasavat.
Neber to ako strasenie. Ak sa ti to nestane pri prevetrani, stane sa ti to neskor kludne aj v meste. Len tam je tazko niekde medzi krizovatkami realizovat vyssie spominany postup.
Vypnutim klucika to nespravis, iba tomu uskodis. Motor bude tocit dalej az sa rozleti.
Toto sa stava vtedy, ak mas olej vo vzduchovom potrubi za turbom a motor ti ho zacne nasavat.
Neber to ako strasenie. Ak sa ti to nestane pri prevetrani, stane sa ti to neskor kludne aj v meste. Len tam je tazko niekde medzi krizovatkami realizovat vyssie spominany postup.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Zanesené výfukové potrubie
Jenže tento stav předchází kolapsu turba a u těchto motorů turba moc neodchází. Pokud z motoru neubývá olej, není třeba bejt ve stresu.
Uvedenej stav co uvádí betters většinou způsobuje dlouhodobá jízda na spotřebu s minimálním využíváním výkonu motoru. Můj táta taky jezdí s lehkou nohou - důsledek katalizátor ucpanej, takže jsme ho vykuchali, ale stejně když se s tím po delší době svezu, tak za mnou není vidět...
Podle mýho názoru je lepší výkon motoru průběžně využívat, pak problémy s kouřivostí nejsou.....
Uvedenej stav co uvádí betters většinou způsobuje dlouhodobá jízda na spotřebu s minimálním využíváním výkonu motoru. Můj táta taky jezdí s lehkou nohou - důsledek katalizátor ucpanej, takže jsme ho vykuchali, ale stejně když se s tím po delší době svezu, tak za mnou není vidět...

je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 152
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Plzeň-sever
Re: Zanesené výfukové potrubie
lucky.jack píše:Optimálně ještě táhlej kopec ve vysokých otáčkách a dát mu pořádně "nažrat".
Mě se osvědčil kopec z rovna z Kaznějova na Plzeň. Jednou za měsíc, když se povede menší provoz, tak ho nechám na trojku do omezovače a zase jezdí líp.

Ford Focus Combi TDDI 1999
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
Stříbrný zlatíčko s max. výbavou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti