FFIII 1.0 ecoboost 125k
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
pcjoe: ideální to bude založit zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=246 - to je sekce pro galerie FFIII combi.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Jestli jsem necemu pri koupi neveril, tak to byla proklamovana spotreba - kdyz se to pohybuje kolem sedmi litru u kombika ve meste, k tomu je zapnuta klima, povazuju to za paradni hodnotu
A na 5,1l/100 km, coz byla hodnota napsana na dverich predvadecky, jsem ani nepomyslel
Muj FoFo2 1.6 jezdil za 8.5 a pri rychlejsi jizde po dalnici vyletel na 12 - ted muzu jezdit jako prase a porad do osmi litru - a o tom to je:) Uprimne receno, ani diesel by nemel pri litani po Praze vyrazne nizsi spotrebu - tipuju, ze by se drzela lehce pod 6...


Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Galerii jsem založilMiri píše:pcjoe: ideální to bude založit zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=246 - to je sekce pro galerie FFIII combi.

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=37208
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.12.2012 19:50
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Jsem na tom stejně (taky stejný motor), už asi 5000km se mě drží průměr na 7,2 (celkově 10 000km). Hodně dálnice ( bylo Chorvatsko ), okresky i města ( párkrát i po Praze ). Průměr jde dostat pod 7L, ale to bych na dálnici musel jezdit do 130km/h a ne i 150 a na okreskách bych nesměl překračovat 100km/h. Jak výkon? Ve dvou OK, s kolama na střeše u mě nic moc, hodně to zlenivělo.mefus píše:to jsem upřímně čekal, že bude ECO výhodnějšímám FFIII - kombi, 1,6 - 92kw....70% po městě a spotřeba 7,2 L...a přiznám se, že si jízdu vychutnávam a občas to vytáčím.
Testoval jsem na delší trase - žádná brzda provozu, ale trošku ostřejší jízda:
60km dálnice (rychlost 140km/h)
200km okresky po vysočině (90-110km/h)
průjezdy vesnic(rychlost 50km/h)
a dostal jsem se na 6,6 L na 100km.....motor má najeto 7000km, asi to už neklesne, ale i tak dobrý
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 07.12.2012 12:52
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Jj 7,2 je normalní spotřeba, když si člověk vychutnává jízdu a trošku více tomu dává (nejezdí podle předpisů) 
Poslední dobou, se krotím, i tak to jde špatně, ale dá se s tím jezdit slušně pod 7...je to 1/3 město, 1,3 venkov a dálnice. Kufr naloženy, ale jen dva lidi...zatím je nás v rodině málo, abychom jezdili ve 4
- výkon tedy dostačující, ale ta 5ka moc nechce do kopce zrychlovat..
Zkouším ten sprintmonitor, nějak jsou tam moc hezké čísla, snad jsem tam nedal něco špatně

Poslední dobou, se krotím, i tak to jde špatně, ale dá se s tím jezdit slušně pod 7...je to 1/3 město, 1,3 venkov a dálnice. Kufr naloženy, ale jen dva lidi...zatím je nás v rodině málo, abychom jezdili ve 4

Zkouším ten sprintmonitor, nějak jsou tam moc hezké čísla, snad jsem tam nedal něco špatně

- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
To asi řešíte 1.6 92kW a ne 1.0 92kW? Jen abych se neztrácel?mefus píše:Jj 7,2 je normalní spotřeba, když si člověk vychutnává jízdu a trošku více tomu dává (nejezdí podle předpisů)
Poslední dobou, se krotím, i tak to jde špatně, ale dá se s tím jezdit slušně pod 7...je to 1/3 město, 1,3 venkov a dálnice. Kufr naloženy, ale jen dva lidi...zatím je nás v rodině málo, abychom jezdili ve 4- výkon tedy dostačující, ale ta 5ka moc nechce do kopce zrychlovat..
Zkouším ten sprintmonitor, nějak jsou tam moc hezké čísla, snad jsem tam nedal něco špatně
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 07.12.2012 12:52
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
jj, klasiku 92kw, ale ještě v manualu, nastesti.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Pres vikend jsem se s 1.0 EB otocil na Slovensku a musim rict, ze spotreba me potesila - pri jizde tam 8.2, pri jizde zpatky 7.9 - pro upresneni: 70km jsme objizdeli D1ku po okreskach, zbytek cesta po dalnici, cestovni rychlost 170 km/h, misty se rucicka tachometru podivala jeste vys
Pri najizdeni na dalnici jsem zaradil 6ku a vyndal ji na cilovym exitu
Stejna trasa vloni s FF2 1.6 za 11.2 tam a za 9.8 zpatky; a to jeste o trochu nizsi rychlosti.
V obou pripadech se na priznivejsi spotrebe po ceste zpet podepsalo, ze cast cesty ridil kamarad, kterej to tak nezene
Rozdil ve vlivu jizdniho stylu u EB a klasiky je docela markantni...
Za me maximalni spokojenost...


V obou pripadech se na priznivejsi spotrebe po ceste zpet podepsalo, ze cast cesty ridil kamarad, kterej to tak nezene

Za me maximalni spokojenost...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
To je parádní porovnání a rozdíl 2l je už dost znát.C4R3W píše:Pres vikend jsem se s 1.0 EB otocil na Slovensku a musim rict, ze spotreba me potesila ...
Mně zatím dlouhodobá spotřeba ještě pořád klesá. Mám najeto necelých 5t km, tak ještě ten motor asi pracuje a sedá si.
Jinak mi subjektivně přijde, že se motor zvukově "zkultivoval". Buď jsem si zvykl nebo jsem s ním naučil lépe zacházet a nebo se opravdu zvuková kulisa zlepšila.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11.09.2008 21:41
- Bydliště: České Budějovice
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ahoj všem, mám cca. rok FIII kombi EB 125k, všechno funguje víceméně v poho pouze jsem na začátku hodně řešil chování spojky. Při prudkém puštění spojky se pedál nevrátí plynule do horní polohy ale v cca. poslední třetině se jakoby zabrzdí (všiml jsem si toho při vyřazování na neutrál na semaforech). To zpomalení má údajně na svědomí pružina, která působí proti zpětnému pohybu pedálu spojky a usnadňuje tím její ovládání (pedál jde sešlápnout lehčeji). Docela mně to vadí při rychlejším přeřazování, kdy protipružina začíná působit přesně v okamžiku kdy spojka začíná zabírat a tak spojku musím pouštět pomalu a hodně citlivě i při řazení vyšších rychlostí (5,6). Dle servisu Ford toto není závada, ale vlastnost, tudíž si na to zvykám. Ještě se mi ale občas stane (hlavně po přesednutí do FOFO z jiného auta) že pustím spojku "normálně" a auto při řazení cuká jak u čerstého absolventa autoškoly
Máte někdo podobnou zkušenost?

fofo II kombi r.v. 2005 2.0 TDCI Titanium
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Take jsem si toho vsiml, resil jsem to se servisem, ale pry je to normalni chovani hydraulicke spojky za urcitych podminek (vypozoroval jsem zavislost na teplote). Mne to nijak nevadi, charakteristika motoru (pomalu klesajici otacky vlivem urcite setrvacnosti turba a minimalizovanych vnitrnich odporu) stejne cloveka nuti radit pomaleji. Uz jsem si na to zvykl a libi se mi to, rad radim nahoru i dolu tak, aby to na chovani auta nebylo znatDanya4 píše:Ahoj všem, mám cca. rok FIII kombi EB 125k, všechno funguje víceméně v poho pouze jsem na začátku hodně řešil chování spojky. Při prudkém puštění spojky se pedál nevrátí plynule do horní polohy ale v cca. poslední třetině se jakoby zabrzdí (všiml jsem si toho při vyřazování na neutrál na semaforech). To zpomalení má údajně na svědomí pružina, která působí proti zpětnému pohybu pedálu spojky a usnadňuje tím její ovládání (pedál jde sešlápnout lehčeji). Docela mně to vadí při rychlejším přeřazování, kdy protipružina začíná působit přesně v okamžiku kdy spojka začíná zabírat a tak spojku musím pouštět pomalu a hodně citlivě i při řazení vyšších rychlostí (5,6). Dle servisu Ford toto není závada, ale vlastnost, tudíž si na to zvykám. Ještě se mi ale občas stane (hlavně po přesednutí do FOFO z jiného auta) že pustím spojku "normálně" a auto při řazení cuká jak u čerstého absolventa autoškolyMáte někdo podobnou zkušenost?

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Takového chování pedálu spojky jsem si vůbec nevšiml a ani nemám problém s rychlejším řazením. Ale je pravda, že 90% jízd absolvuju v klidném tempu. Ale když za to vezmu a sázím tam rychlosti, tak nic necuká.Danya4 píše:Ahoj všem, mám cca. rok FIII kombi EB 125k, všechno funguje víceméně v poho pouze jsem na začátku hodně řešil chování spojky. Při prudkém puštění spojky se pedál nevrátí plynule do horní polohy ale v cca. poslední třetině se jakoby zabrzdí (všiml jsem si toho při vyřazování na neutrál na semaforech). To zpomalení má údajně na svědomí pružina, která působí proti zpětnému pohybu pedálu spojky a usnadňuje tím její ovládání (pedál jde sešlápnout lehčeji). Docela mně to vadí při rychlejším přeřazování, kdy protipružina začíná působit přesně v okamžiku kdy spojka začíná zabírat a tak spojku musím pouštět pomalu a hodně citlivě i při řazení vyšších rychlostí (5,6). Dle servisu Ford toto není závada, ale vlastnost, tudíž si na to zvykám. Ještě se mi ale občas stane (hlavně po přesednutí do FOFO z jiného auta) že pustím spojku "normálně" a auto při řazení cuká jak u čerstého absolventa autoškolyMáte někdo podobnou zkušenost?
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


- pcjoe
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Mám jeden dotaz ohledně nádrže. Naposledy jsem tankoval až po rozsvícení hladového oka + najetých dalších cca 50km. Přesto jsem do plné nacpal cca 42l. Všude jsem našel, že nádrž má mít 55l, ale nějak mi visí ve vzduchu cca 10l. Nevíte někdo jaký objem má nádrž mít?
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
spotreba 1.0 EB 125 PS podľa užívateľov spritmonitor de
dá sa aj pekne pod 6,0 L
dá sa aj pekne pod 6,0 L
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti