FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
Uživatelský avatar
Miri
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2836
Registrován: 11.03.2010 16:47
Bydliště: PRAHA / Kladno

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Miri » 14.08.2013 09:17

pcjoe: ideální to bude založit zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=246 - to je sekce pro galerie FFIII combi.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 14.08.2013 23:01

Jestli jsem necemu pri koupi neveril, tak to byla proklamovana spotreba - kdyz se to pohybuje kolem sedmi litru u kombika ve meste, k tomu je zapnuta klima, povazuju to za paradni hodnotu :) A na 5,1l/100 km, coz byla hodnota napsana na dverich predvadecky, jsem ani nepomyslel :) Muj FoFo2 1.6 jezdil za 8.5 a pri rychlejsi jizde po dalnici vyletel na 12 - ted muzu jezdit jako prase a porad do osmi litru - a o tom to je:) Uprimne receno, ani diesel by nemel pri litani po Praze vyrazne nizsi spotrebu - tipuju, ze by se drzela lehce pod 6...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
pcjoe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.04.2013 21:43
Bydliště: Praha 5

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pcjoe » 16.08.2013 10:29

Miri píše:pcjoe: ideální to bude založit zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=246 - to je sekce pro galerie FFIII combi.
Galerii jsem založil :-).
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=37208
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
Obrázek

PE68
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 20.12.2012 19:50

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od PE68 » 16.08.2013 17:59

mefus píše:to jsem upřímně čekal, že bude ECO výhodnější :-( mám FFIII - kombi, 1,6 - 92kw....70% po městě a spotřeba 7,2 L...a přiznám se, že si jízdu vychutnávam a občas to vytáčím.

Testoval jsem na delší trase - žádná brzda provozu, ale trošku ostřejší jízda:
60km dálnice (rychlost 140km/h)
200km okresky po vysočině (90-110km/h)
průjezdy vesnic(rychlost 50km/h)

a dostal jsem se na 6,6 L na 100km.....motor má najeto 7000km, asi to už neklesne, ale i tak dobrý
Jsem na tom stejně (taky stejný motor), už asi 5000km se mě drží průměr na 7,2 (celkově 10 000km). Hodně dálnice ( bylo Chorvatsko ), okresky i města ( párkrát i po Praze ). Průměr jde dostat pod 7L, ale to bych na dálnici musel jezdit do 130km/h a ne i 150 a na okreskách bych nesměl překračovat 100km/h. Jak výkon? Ve dvou OK, s kolama na střeše u mě nic moc, hodně to zlenivělo.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012

mefus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 07.12.2012 12:52

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od mefus » 02.09.2013 13:31

Jj 7,2 je normalní spotřeba, když si člověk vychutnává jízdu a trošku více tomu dává (nejezdí podle předpisů) :-)

Poslední dobou, se krotím, i tak to jde špatně, ale dá se s tím jezdit slušně pod 7...je to 1/3 město, 1,3 venkov a dálnice. Kufr naloženy, ale jen dva lidi...zatím je nás v rodině málo, abychom jezdili ve 4 :-) - výkon tedy dostačující, ale ta 5ka moc nechce do kopce zrychlovat..

Zkouším ten sprintmonitor, nějak jsou tam moc hezké čísla, snad jsem tam nedal něco špatně :-)
Přílohy
spotřeba.jpg

Uživatelský avatar
pcjoe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.04.2013 21:43
Bydliště: Praha 5

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pcjoe » 02.09.2013 14:05

mefus píše:Jj 7,2 je normalní spotřeba, když si člověk vychutnává jízdu a trošku více tomu dává (nejezdí podle předpisů) :-)

Poslední dobou, se krotím, i tak to jde špatně, ale dá se s tím jezdit slušně pod 7...je to 1/3 město, 1,3 venkov a dálnice. Kufr naloženy, ale jen dva lidi...zatím je nás v rodině málo, abychom jezdili ve 4 :-) - výkon tedy dostačující, ale ta 5ka moc nechce do kopce zrychlovat..

Zkouším ten sprintmonitor, nějak jsou tam moc hezké čísla, snad jsem tam nedal něco špatně :-)
To asi řešíte 1.6 92kW a ne 1.0 92kW? Jen abych se neztrácel?
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
Obrázek

mefus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 07.12.2012 12:52

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od mefus » 02.09.2013 14:38

jj, klasiku 92kw, ale ještě v manualu, nastesti.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 02.09.2013 15:33

Pres vikend jsem se s 1.0 EB otocil na Slovensku a musim rict, ze spotreba me potesila - pri jizde tam 8.2, pri jizde zpatky 7.9 - pro upresneni: 70km jsme objizdeli D1ku po okreskach, zbytek cesta po dalnici, cestovni rychlost 170 km/h, misty se rucicka tachometru podivala jeste vys ;-) Pri najizdeni na dalnici jsem zaradil 6ku a vyndal ji na cilovym exitu :) Stejna trasa vloni s FF2 1.6 za 11.2 tam a za 9.8 zpatky; a to jeste o trochu nizsi rychlosti.

V obou pripadech se na priznivejsi spotrebe po ceste zpet podepsalo, ze cast cesty ridil kamarad, kterej to tak nezene :) Rozdil ve vlivu jizdniho stylu u EB a klasiky je docela markantni...

Za me maximalni spokojenost...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
pcjoe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.04.2013 21:43
Bydliště: Praha 5

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pcjoe » 03.09.2013 07:51

C4R3W píše:Pres vikend jsem se s 1.0 EB otocil na Slovensku a musim rict, ze spotreba me potesila ...
To je parádní porovnání a rozdíl 2l je už dost znát.
Mně zatím dlouhodobá spotřeba ještě pořád klesá. Mám najeto necelých 5t km, tak ještě ten motor asi pracuje a sedá si.
Jinak mi subjektivně přijde, že se motor zvukově "zkultivoval". Buď jsem si zvykl nebo jsem s ním naučil lépe zacházet a nebo se opravdu zvuková kulisa zlepšila.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
Obrázek

Uživatelský avatar
pcjoe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.04.2013 21:43
Bydliště: Praha 5

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pcjoe » 03.09.2013 07:54

Ještě bych doplnil, že jsem něco málo sepsal na auto.cz.

http://moje.auto.cz/PCJoe/focus.html
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
Obrázek

Danya4
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 11.09.2008 21:41
Bydliště: České Budějovice

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Danya4 » 11.09.2013 12:25

Ahoj všem, mám cca. rok FIII kombi EB 125k, všechno funguje víceméně v poho pouze jsem na začátku hodně řešil chování spojky. Při prudkém puštění spojky se pedál nevrátí plynule do horní polohy ale v cca. poslední třetině se jakoby zabrzdí (všiml jsem si toho při vyřazování na neutrál na semaforech). To zpomalení má údajně na svědomí pružina, která působí proti zpětnému pohybu pedálu spojky a usnadňuje tím její ovládání (pedál jde sešlápnout lehčeji). Docela mně to vadí při rychlejším přeřazování, kdy protipružina začíná působit přesně v okamžiku kdy spojka začíná zabírat a tak spojku musím pouštět pomalu a hodně citlivě i při řazení vyšších rychlostí (5,6). Dle servisu Ford toto není závada, ale vlastnost, tudíž si na to zvykám. Ještě se mi ale občas stane (hlavně po přesednutí do FOFO z jiného auta) že pustím spojku "normálně" a auto při řazení cuká jak u čerstého absolventa autoškoly :-) Máte někdo podobnou zkušenost?
fofo II kombi r.v. 2005 2.0 TDCI Titanium

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 15.09.2013 21:22

Danya4 píše:Ahoj všem, mám cca. rok FIII kombi EB 125k, všechno funguje víceméně v poho pouze jsem na začátku hodně řešil chování spojky. Při prudkém puštění spojky se pedál nevrátí plynule do horní polohy ale v cca. poslední třetině se jakoby zabrzdí (všiml jsem si toho při vyřazování na neutrál na semaforech). To zpomalení má údajně na svědomí pružina, která působí proti zpětnému pohybu pedálu spojky a usnadňuje tím její ovládání (pedál jde sešlápnout lehčeji). Docela mně to vadí při rychlejším přeřazování, kdy protipružina začíná působit přesně v okamžiku kdy spojka začíná zabírat a tak spojku musím pouštět pomalu a hodně citlivě i při řazení vyšších rychlostí (5,6). Dle servisu Ford toto není závada, ale vlastnost, tudíž si na to zvykám. Ještě se mi ale občas stane (hlavně po přesednutí do FOFO z jiného auta) že pustím spojku "normálně" a auto při řazení cuká jak u čerstého absolventa autoškoly :-) Máte někdo podobnou zkušenost?
Take jsem si toho vsiml, resil jsem to se servisem, ale pry je to normalni chovani hydraulicke spojky za urcitych podminek (vypozoroval jsem zavislost na teplote). Mne to nijak nevadi, charakteristika motoru (pomalu klesajici otacky vlivem urcite setrvacnosti turba a minimalizovanych vnitrnich odporu) stejne cloveka nuti radit pomaleji. Uz jsem si na to zvykl a libi se mi to, rad radim nahoru i dolu tak, aby to na chovani auta nebylo znat :) Nicmene spojku poustim celkem rychle a auto mi necuka nikdy. Muzes popsat bliz, co myslis nutnosti citlive pracovat se spojkou pri razeni i vyssich stupnu?
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
pcjoe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.04.2013 21:43
Bydliště: Praha 5

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pcjoe » 22.09.2013 11:30

Danya4 píše:Ahoj všem, mám cca. rok FIII kombi EB 125k, všechno funguje víceméně v poho pouze jsem na začátku hodně řešil chování spojky. Při prudkém puštění spojky se pedál nevrátí plynule do horní polohy ale v cca. poslední třetině se jakoby zabrzdí (všiml jsem si toho při vyřazování na neutrál na semaforech). To zpomalení má údajně na svědomí pružina, která působí proti zpětnému pohybu pedálu spojky a usnadňuje tím její ovládání (pedál jde sešlápnout lehčeji). Docela mně to vadí při rychlejším přeřazování, kdy protipružina začíná působit přesně v okamžiku kdy spojka začíná zabírat a tak spojku musím pouštět pomalu a hodně citlivě i při řazení vyšších rychlostí (5,6). Dle servisu Ford toto není závada, ale vlastnost, tudíž si na to zvykám. Ještě se mi ale občas stane (hlavně po přesednutí do FOFO z jiného auta) že pustím spojku "normálně" a auto při řazení cuká jak u čerstého absolventa autoškoly :-) Máte někdo podobnou zkušenost?
Takového chování pedálu spojky jsem si vůbec nevšiml a ani nemám problém s rychlejším řazením. Ale je pravda, že 90% jízd absolvuju v klidném tempu. Ale když za to vezmu a sázím tam rychlosti, tak nic necuká.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
Obrázek

Uživatelský avatar
pcjoe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 10.04.2013 21:43
Bydliště: Praha 5

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od pcjoe » 22.09.2013 11:34

Mám jeden dotaz ohledně nádrže. Naposledy jsem tankoval až po rozsvícení hladového oka + najetých dalších cca 50km. Přesto jsem do plné nacpal cca 42l. Všude jsem našel, že nádrž má mít 55l, ale nějak mi visí ve vzduchu cca 10l. Nevíte někdo jaký objem má nádrž mít?
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)
Obrázek

Uživatelský avatar
peter964
Nováček
Nováček
Příspěvky: 137
Registrován: 20.09.2013 14:43
Bydliště: Bratislava (SK)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od peter964 » 22.09.2013 19:15

spotreba 1.0 EB 125 PS podľa užívateľov spritmonitor de
dá sa aj pekne pod 6,0 L
Obrázek
2024-20xx: Ford Puma 1.0 (2023)
2020-2024: Peugeot 2008 New P24 1.2 96 kw (2020)
2015-2020: Ford Focus Mk3 (FL) Combi 1.0 (2015)
2013-2015: Ford Focus Mk3 Combi 1.0 (2013)
2009-2013: Ford C-Max (FL) 1.6 (2007)
2003-2009: Ford Mondeo Mk2 1.6 (1998)

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti