Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
- sitalik
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 21.08.2012 09:05
- Bydliště: České Budějovice
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
uvidis co to bude. Jestli podpaleny ventil, tak tomu LPG jen pomohlo a urychlilo i to co by prislo s benzinem. Jestli je to propaleny pist, tak ver tomu, ze 30tis km (obzvlaste dalnicnich) na spatne serizene LPG staci a kontrolka motoru nemusi ani svitit. Jde o to, ze motor ve vysokem zatizeni jede "jen" podle mapy a kdyz tu mapu "oblbnes" ridici jednotkou plynu, tak ti kontrolka nic nehlasi, protoze veri inzenyrum, ze tu mapu vytvorili spravne a dostatecne obohatili spalovanou smes.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Dost dobry dovod, preco do toho necpat plyn. Cena opravy neguje cenovu vyhodu paliva na mnoho kilometrov dopredu...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- bee
- Zkušený
- Příspěvky: 1261
- Registrován: 31.03.2008 11:28
- Bydliště: F, DE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Hmm, je to otázne...
Kolko motorov jazdi bez problemov a kolko má problem?
Každý hovori nieco iné...
Moja prestavba sa usporou 4 Euro/100 pri obstaravacej cene 1100 Euro zaplatila uz po 27 tisic km, cize este skor ako po prvom roku.
Ale je otázne, ci za dalsi rok vygeneruje čistú úsporu z ktorej zaplatim repas hlavy valcov alebo to odide uplne ovela skor.
a ci to po pripadnej oprave vydrží znovu len cca 30 tisic km alebo kolko??
Je otázne, ci to vôbec súvisí s LPG... Priveľa otázok a žiadne odpovede.
Len podotýkam že davat dole hlavu v aut. servise je poriadne drahé. Ratajte so 700 euro az tisickou. A opravu vám neurobia, ale vam natlacia novu hlavu za vyse 2000 eur. Plus odporucenie na vymenu rozvodov, ked je to uz rozobrate. Dalsich x-stoviek euro.
Katastrofa.
Oprava v specializovanej dielni je sice lacnejsia, ale opravia len poskodene casti, ak je to mozne, a len pôvodnými materialmi. Cize rovnako slabymi resp. na LPG nevhodnymi ako origo. Ziadne beryliove sedla vam na SK nikto nevie osadit.
To je moja osobna skusenost s mojou prvou prestavbou na plyn.
Kolko motorov jazdi bez problemov a kolko má problem?
Každý hovori nieco iné...
Moja prestavba sa usporou 4 Euro/100 pri obstaravacej cene 1100 Euro zaplatila uz po 27 tisic km, cize este skor ako po prvom roku.
Ale je otázne, ci za dalsi rok vygeneruje čistú úsporu z ktorej zaplatim repas hlavy valcov alebo to odide uplne ovela skor.
a ci to po pripadnej oprave vydrží znovu len cca 30 tisic km alebo kolko??
Je otázne, ci to vôbec súvisí s LPG... Priveľa otázok a žiadne odpovede.
Len podotýkam že davat dole hlavu v aut. servise je poriadne drahé. Ratajte so 700 euro az tisickou. A opravu vám neurobia, ale vam natlacia novu hlavu za vyse 2000 eur. Plus odporucenie na vymenu rozvodov, ked je to uz rozobrate. Dalsich x-stoviek euro.
Katastrofa.
Oprava v specializovanej dielni je sice lacnejsia, ale opravia len poskodene casti, ak je to mozne, a len pôvodnými materialmi. Cize rovnako slabymi resp. na LPG nevhodnymi ako origo. Ziadne beryliove sedla vam na SK nikto nevie osadit.
To je moja osobna skusenost s mojou prvou prestavbou na plyn.
- Mira
- Test driver
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
asi budeš trošku vedleV12 píše:Dost dobry dovod, preco do toho necpat plyn. Cena opravy neguje cenovu vyhodu paliva na mnoho kilometrov dopredu...


- _eXplorer_
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 27.01.2010 22:02
- Bydliště: Kladno
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Tak já můžu přidat zkušenost s 2.0 LPG z továrny od Forda.
Spotřeba 9L, servis oproti benzínu je dražší v tom, že se musí dělat kontrola každých 20.000Km a tam se mění 2 filtry celkem za 1100,- a svíčky za 400,- celkem.
Jinak tankuju za 15.90,- oproti ceně benzínu a nafty se mi to vyplácí.
Předchozí Mondeo jezdilo za 7,8L nafty při cenách 35,-/L:
Mondeo na 100Km = 273,-
Focus na LPG = 143,-
úspora na 100 Km je pro mne 130,- na 100km, tedy na 10.000Km = 13.000,- a ročně najedu okolo 35.000Km: úspora 45.000,- - náklady na 35.000km navíc 2250,- tak výsledek pro mne:
42.750,-
za přestavbu jsem nic nedával, benzínky s LPG jsou v Česku všude a i do zahraničí nemám problém. Kufr mám stejně velký na autě to není poznat, akorát po tankování, když tam nemají ty převlečnou gumovou ochranu tak smrdí ruce
a protože je nádrž jen na 420Km tak se jezdí častěji tankovat.
Za mne doporučení jít do LPG z fabriky ať najíždíte cokoliv, u přestavby bych váhal podle ročního nájezdy, kdo jezdí 10.000Km a má auto jako já max na 2 roky pak je to investice na nic.
Spotřeba 9L, servis oproti benzínu je dražší v tom, že se musí dělat kontrola každých 20.000Km a tam se mění 2 filtry celkem za 1100,- a svíčky za 400,- celkem.
Jinak tankuju za 15.90,- oproti ceně benzínu a nafty se mi to vyplácí.
Předchozí Mondeo jezdilo za 7,8L nafty při cenách 35,-/L:
Mondeo na 100Km = 273,-
Focus na LPG = 143,-
úspora na 100 Km je pro mne 130,- na 100km, tedy na 10.000Km = 13.000,- a ročně najedu okolo 35.000Km: úspora 45.000,- - náklady na 35.000km navíc 2250,- tak výsledek pro mne:
42.750,-
za přestavbu jsem nic nedával, benzínky s LPG jsou v Česku všude a i do zahraničí nemám problém. Kufr mám stejně velký na autě to není poznat, akorát po tankování, když tam nemají ty převlečnou gumovou ochranu tak smrdí ruce

Za mne doporučení jít do LPG z fabriky ať najíždíte cokoliv, u přestavby bych váhal podle ročního nájezdy, kdo jezdí 10.000Km a má auto jako já max na 2 roky pak je to investice na nic.
Ford FocusII Titanium 2.0 107kw FlexiFuel
můj Ford život:
Probe I, Galaxy I, Galaxy II, Focus II, Mondeo IV, Focus II FL HTB, Focus II FL combi, Focus III
můj Ford život:
Probe I, Galaxy I, Galaxy II, Focus II, Mondeo IV, Focus II FL HTB, Focus II FL combi, Focus III
- prib@centrum.sk
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 09.06.2013 11:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Zdravím, mám takúto otázku:
Bol som prvý krát na STK, tam mi nechcela vziať diagnostika auto. Skúšal som to hneť na dvoch zariadeniach, ktoré tam mali. Jedna sa hneť zrušila a druha pri meraní otáčok skákala. Podľa nej motor držal otáčky 7s na 700rpm potom na 1s klesli otáčky na 5rpm a hneť skočili na 700rpm a takto sa to opakovalo dokola. Ten technik nevedel čo s tým je a poslal ma dať si skontrolovať elektroniku, že niekde bude studený spoj.
Teraz už STK mám.
A dostal som na to takúto odpoveď: Robí to koly LPG modulu, ktorý podporuje nejaký iný štandard a klasické diagnostiky to nepodporujú.
Auto funguje normálne a s LPG nemám žiadne problémy. Je zjavné, že to skákanie otáčok robí elektronika pri komunikácii. Keď k tomu pripojím moju diagnostiku (elm327-upravenú) tak funguje relatívne normálne, otáčky neskáču. Ale akonáhle zapnem LPG hneď zamrzne. Takže diagnostika mi funguje iba pri zapnutom benzíne a pri LPG vôbec.
Auto je z Talianska 2009, LPG od výroby.
Viete mi to niekto vysvetliť, alebo má niekto podobnú skúsenosť?
Bol som prvý krát na STK, tam mi nechcela vziať diagnostika auto. Skúšal som to hneť na dvoch zariadeniach, ktoré tam mali. Jedna sa hneť zrušila a druha pri meraní otáčok skákala. Podľa nej motor držal otáčky 7s na 700rpm potom na 1s klesli otáčky na 5rpm a hneť skočili na 700rpm a takto sa to opakovalo dokola. Ten technik nevedel čo s tým je a poslal ma dať si skontrolovať elektroniku, že niekde bude studený spoj.
Teraz už STK mám.
A dostal som na to takúto odpoveď: Robí to koly LPG modulu, ktorý podporuje nejaký iný štandard a klasické diagnostiky to nepodporujú.
Auto funguje normálne a s LPG nemám žiadne problémy. Je zjavné, že to skákanie otáčok robí elektronika pri komunikácii. Keď k tomu pripojím moju diagnostiku (elm327-upravenú) tak funguje relatívne normálne, otáčky neskáču. Ale akonáhle zapnem LPG hneď zamrzne. Takže diagnostika mi funguje iba pri zapnutom benzíne a pri LPG vôbec.
Auto je z Talianska 2009, LPG od výroby.
Viete mi to niekto vysvetliť, alebo má niekto podobnú skúsenosť?
Ford Focus kombi 2.0l 107kW / LPG - 2009
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ahoj, mám rovnakú skúsenosť. Po prepnutí na LPG mi OBDII nefunguje. Pri benzíne je to v poriadku. Chcelo by to asi nejakú špeci diagnostiku na BRC.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- prib@centrum.sk
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 09.06.2013 11:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ako som spomenul v predchádzajúcom príspevku mne povedali, že LPG jednotka podporuje nejaký iný štandard a preto nekomunikuje. A že ak chcem, aby to fungovalo, tak treba do nej prehrať novy softvér.
Zatiaľ som sa s tým veľmi nezaoberal, najskôr skúšam zistiť skúsenosti ľudí. Ty si sa s týmto už v nejakej iné téme alebo inom fóre stretol?
Zatiaľ som sa s tým veľmi nezaoberal, najskôr skúšam zistiť skúsenosti ľudí. Ty si sa s týmto už v nejakej iné téme alebo inom fóre stretol?
Ford Focus kombi 2.0l 107kW / LPG - 2009
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Nie, nestretol a viem, že na SK Ti v tom žiadny oficiálny Ford neporadí. Podľa importéra je najbližší autorizovaný díler Ford s výbavou na origo LPG spoločnosť Auto Kora Top s.r.o. Valašské Meziříčí. 

______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- prib@centrum.sk
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 09.06.2013 11:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
STK už mám , to je v pohode.
Ja som bol vo Forde v Nitre kvôli klapke. A tam nemali žiaden problém pri diagnostike (aspoň mi nič nepovedali). Asi s originál IDS diagnostikou to spolupracuje. Teraz sa chcem kontaktovať s dodávateľom BRC splynovačov pre Slovensko. Napíšem im a potom dám vedieť čo som zistil. Ale minule keď som im písal kvôli inej veci, tak mi napísali, že typov BRC splynovačov je viac a nevedia aký mám ja. Tak ešte to potrebujem zistiť. Sú to títo http://www.autogas.sk/o_firme.htm , ale sídlia v Štúrove. Ja som teraz v Bratislave, nechcem tam zbytočne chodiť.
Ja som bol vo Forde v Nitre kvôli klapke. A tam nemali žiaden problém pri diagnostike (aspoň mi nič nepovedali). Asi s originál IDS diagnostikou to spolupracuje. Teraz sa chcem kontaktovať s dodávateľom BRC splynovačov pre Slovensko. Napíšem im a potom dám vedieť čo som zistil. Ale minule keď som im písal kvôli inej veci, tak mi napísali, že typov BRC splynovačov je viac a nevedia aký mám ja. Tak ešte to potrebujem zistiť. Sú to títo http://www.autogas.sk/o_firme.htm , ale sídlia v Štúrove. Ja som teraz v Bratislave, nechcem tam zbytočne chodiť.
Ford Focus kombi 2.0l 107kW / LPG - 2009
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Daj potom vedieť, som zvedavý. Podľa mňa IDS nemá problém s BRC, pretože samotná RJ BRC sa nediagnostikuje cez OBD, ale priamo z nej v motore. BRC má na to vlastné kabeláže a konektory. Ja som už dokonca cez IDS updatoval firmware na ECU a bez problémov. Dokonca mi auto prestalo robiť neduh, ktorý sa dovtedy občas stával.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- prib@centrum.sk
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 09.06.2013 11:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ja viem, že sa jednotka BRC nediagnostikuje cez OBD. Ale na niečo zrejme vplyv má keď dokáže vyradiť diagnostiku. Predtým som chcel povedať, že IDS plyn nezblbol ako iné diagnostiky. Alebo v tvojom prípade si robil s IDS iba pri vypnutom plyne?
Aký si mal neduh a u koho si bol na IDS?
Aký si mal neduh a u koho si bol na IDS?
Ford Focus kombi 2.0l 107kW / LPG - 2009
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Bolo jedno či bol zapnutý, alebo vypnutý. Dovtedy sa mi stávalo, že naštartoval a držal sa v nízkych otáčkach a nereagoval na plyn (musel som vypnúť a znovu naštartovať). Myslel som, že to bude nejaký snímač otáčok, no po tom upgrade sa to už viac neobjavilo (viac ako rok, možno náhoda?).
Ja som riešil upgrade palubného PC a popritom sa upgradla aj ECU.
Ja som riešil upgrade palubného PC a popritom sa upgradla aj ECU.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10.10.2013 17:10
- Bydliště: Praha
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Caau panove,
vybiral jsem vybiral a chci FF2FL, libi se mi 2.0 LPG, ta tovarni zastavba.. Chci ojety auto, takze tak 4-5let stary.. Jenze vubec nevim, kde je mam hledat..?! V bazarech toho moc neni. Uplny financni strop je 200tKč, rad bych ale vybavene auto typu Titanium. Autoklima, esp, tempomat...
Ma tahle tovarni zastavba primazavani ventilu?? Jinak co spotreba? Dal moc nevim co zjistovat, potreboval bych se v tom projet a udelat si obrazek. Najezd mam 20tkm, nic extra, ale chci spis setrit za PHM.. Tak proto auto rovnou s LPG.. Dekuju za rady a typy.
vybiral jsem vybiral a chci FF2FL, libi se mi 2.0 LPG, ta tovarni zastavba.. Chci ojety auto, takze tak 4-5let stary.. Jenze vubec nevim, kde je mam hledat..?! V bazarech toho moc neni. Uplny financni strop je 200tKč, rad bych ale vybavene auto typu Titanium. Autoklima, esp, tempomat...
Ma tahle tovarni zastavba primazavani ventilu?? Jinak co spotreba? Dal moc nevim co zjistovat, potreboval bych se v tom projet a udelat si obrazek. Najezd mam 20tkm, nic extra, ale chci spis setrit za PHM.. Tak proto auto rovnou s LPG.. Dekuju za rady a typy.

FFIIC 2.0 LPG
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Duratec HE 1.8 - 2.0 - 2.3 + LPG
Ma zosilene ventily. LPGcko mozes nechat dotiahnut z Italie, tam ich hodne.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti